Osiągi na Lpg

Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Osiągi na Lpg

Post autor: Adamkat »

Witam dreczy mnie i dreczy to cały czas, mam u siebie zwykłą instalacje lpg i pytam sie was jakie macie przyśpieszenia do 100km/h na gazie??Czy na benzynie jest to samo? do czego zmierzam? W instalacji jest zamontowany mikser przed kolektorem i wydaje mi sie ze on powoduje słabsze przyspieszenie na Pb(z mikserem od gazu) w rzeczywistości działa jak kryza. Po usunieciu miksera auto osiąga 7,5s do 100km/h a z mikserem na lpg czy na Pb 8,9s--100km/h.
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Nie wiem jak tam w środowisku turbin, ale w moim Probie nie ma takiego problemu... na benzynce jeździ znacznie szybciej, a gaz jak to gaz troche muli i zabawa się kończy przy 5000 obr/min :wink:
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Dziwisz się że z mikserem jest wolniej? Ile powietrza przejdzie przez gardziel o średnicy 8 cm a ile przez gardziel i średniy 4 cm?

Podpowiedź - przepływ liczy się jakos tak że pole przekroju jest wprost proporcjonalne, a pole przekroju to Pi*D*D/4

A więc przepływ = a*D*D gdzie a to jakieś tam pi/4/bodajże gestość powietrza- ogólnie nam się to skraca jak liczymy o ile się zmniejszy...

różnica przepływu więc to a*d1*d1/(a*d2*d2)=
8*8/4*4= 64/16 = 4 razy....

to ciesz się stary że masz 8,9 do setki a nie 12....
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Mihu, a w moim jest podobnie? tez jest wolniejszy? czy to oznacza ze byloby szybciej bez gazu...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Ja nie mam gazu ale czy nie dało by się jakoś przerobić miksera czy jakoś tak ?? :? :? :? :?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Zamiast miksera zastosujcie malakser, albo sokowirówkę :lol:
Wiem, żart nie na miejscu :lol:
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

nie masz gazu = nie masz miksera :)

z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty, znajomy kombinuje nad 2 dolotami przelaczanymi guzikiem z kabiny. bez zwezki do szalenia, a standardowy do normalnej jazdy
Ostatnio zmieniony 2005-07-18 12:07 przez pavoolon, łącznie zmieniany 1 raz.
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

sekwencja :arrow: i nie ma problemu :twisted: :twisted: :twisted:

:wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

pavoolon pisze:
z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty (...)
mikser odpowiada za kształt charakterystyki. Gdyby średnica miksera była równa średnicy dolotu (czyli kompensacji) membrana nie wychylałaby się - czyli parownik podawałby stałą ilość gazu niezależnie czy obroty wynosiłyby 600 czy 6000 obrotów.

Zwiększenie średnicy miksera daje albo brak mocy w górnych partiach obrotów (wyregulowanie na niskie obroty), albo potężne spalanie przy jeździe po mieście (20l i więciej).
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Dla chcącego nic trudnego, gdyby komuś zależało, to by zrobił mikser (lub malakser :lol:) generujący właściwą różnicę ciśnień bez tamowania przepływu.

Kiedyś wypowiadał się tu u nas jakiś gazownik który przedstawił gotowe rozwiązania, tyle że tanie nie były.
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Tak Raf - do 2,5v6 jest dedykowany mikser wykorzystujący zmieniający się przekrój wraz z wciskaniem sie "jajka" w przepływomierzu.

Jest też mikser sportowy. Ma wbudowaną przepustnicę i własny sterownik (fachowcy mówią komputer).
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Chodzi mi o zwykły aerodynamiczny mieszacz, tyle że bez przewężenia. Rurka z gazem skierowana wylotem w kierunku przepustnicy, a rurka kompensacji w przeciwnym ...
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

MiH pisze:
pavoolon pisze:
z tego co pamietam to zwezenie odpowiada za wolne obroty (...)
mikser odpowiada za kształt charakterystyki. Gdyby średnica miksera była równa średnicy dolotu (czyli kompensacji) membrana nie wychylałaby się - czyli parownik podawałby stałą ilość gazu niezależnie czy obroty wynosiłyby 600 czy 6000 obrotów.

Zwiększenie średnicy miksera daje albo brak mocy w górnych partiach obrotów (wyregulowanie na niskie obroty), albo potężne spalanie przy jeździe po mieście (20l i więciej).
to jest jeszcze jakas inna zwezka ktora odpowiada za utrzymanie wolnych obrotow? bo z tego co mi wiadomo wlasnie po to sie je stosuje tyle ze przy okazji zamulaja auto, i myslalem ze chodzi wlasnie o ta
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A powiedzcie czy na sekwencji też są takie problemy z mikserem ?? bo jak tak to rezygnuje z gaza bo ... nie będę jeździł probkiem który ma 9 sekund setki bo kto będzie uczył innych kierowców szacunku do probe ?? :lol: :lol: :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Przy sekwencji nie zmieniasz nic w dolocie, wiec problem ten nie występuje. :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

Bogdan9999 pisze:A powiedzcie czy na sekwencji też są takie problemy z mikserem ?? bo jak tak to rezygnuje z gaza bo ... nie będę jeździł probkiem który ma 9 sekund setki bo kto będzie uczył innych kierowców szacunku do probe ?? :lol: :lol: :lol: :lol:
przy sekwencji masz wtrysk gazu. miksera brak i osiagi zblizone do benzyny a po lekkim tuningu instalki (np u Goduli) nawet lepsze 8)
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

pavoolon pisze:
przy sekwencji masz wtrysk gazu. miksera brak i osiagi zblizone do benzyny a po lekkim tuningu instalki (np u Goduli) nawet lepsze 8)

A co oni dokładnie robią że są lepsze osiągi ?? Coraz bardziej zaczyna mi się podobać LPG hehehe mocy przybywaj !!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

generalnie przy sekwencji możliwości sterowania jest sporo więcej.. :D

zaczynając od średnicy wtrysków, przez same cewki wtryskiwaczy (czas reakcji) idąc aż do oprogramowania dawkującego kończąc...

Ostatnio do instalacji mojej i Andrzeja pojawił się konkretny programik pozwalający "conieco" poprawić tu i tam... :twisted:

w skrócie mówiąc obecnie w swojej instalacji mogę sobie wgrywać różne ustawienia parametrów...

więc mogę sobie zestroić rally mode i grandfather mode.. :twisted:


jeszcze tylko brakuje trochę większego ciśnienia przy turbodoładowaniu bo przy 12-14PSI wtryski już nie mają po prostu takiego ciśnienia LPG żeby zasilić silnik.

z gazem czy bez za licznik wychodzi. :)
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

wlasnie dlatego uwazam ze sekwencja ma same plusy, raz sie wylozy potem podlubie i czlowiek jezdzi za grosze zostawiajac za soba porownywalne benzynowce

litr gazu: 1,75
litr benzyny: 4,05

i nic wiecej nie trzeba dodawac :D
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

Litr gazu :1.70
Litr wachy :4.23
:):):):):):):)
to jest róznica:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

ale drogo macie, wiec tymbardziej :)
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

Bo u was po prostu przycinają sobie na gazie a u nas na benzynce.
Nie chce nic krakać bo też słyszałem różne opowieści , że gaz ma koszkotować w okolocy 2 zlotych a nawet więcej jak to miało w przypadke przed nowym rokiem , ale stuki co jestem z takich cen GAZU oczywiście bardzo zadowolony:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
Awatar użytkownika
Patrycjan
Posty: 78
Rejestracja: 2004-11-15 14:25
Galeria: viewtopic.php?t=8945
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Patrycjan »

A ja pamiętam czasy, kiedy gaz tankowało się za mniej niż złotówkę :) Późniejszym ciosem było wstąpienie Polski do UE 1go maja. Pamiętam jak jechałem do kuzyna wieczorem 30go kwietnia i zatankowałem za "resztki" po 1,35zł/l. Rano, już 1go maja, gdy wracałem na tej samej stacji LPG kosztował 1,65zł/l. Podobnie było na innych stacjach :(
A wracając do tematu: sekwencja to jest to!!!
Black Probe 2.2 GT ver. USA '93 (I rej.) - sprzedany
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A jak możecie eto piszcie ile daliście za swoje sekwencje ????
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

Ja rok temu dałęm 4200 zł do silnika V6
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”