Osiągi na Lpg

Awatar użytkownika
Patrycjan
Posty: 78
Rejestracja: 2004-11-15 14:25
Galeria: viewtopic.php?t=8945
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Patrycjan »

Ja pół roku temu dałem 3500.
Black Probe 2.2 GT ver. USA '93 (I rej.) - sprzedany
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Patrycjan pisze:Ja pół roku temu dałem 3500.
Ja dokładnie tyle samo tylko że rok temu :wink:
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

co do cen to u mnie wygląda to następująco:
PB - 4,27
LPG- 1,67

co Wy na to? :roll:
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Samochód: ford probe gt 91
Galeria: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Post autor: Adamkat »

Co w Gdańsku taki tani gaz? gdzie? no popatrz pare kilometrów dalej a ja płacę za LPG-1.85zł masakra!!!!
2.2 GT-91r. był
2.0 16v-97r.był
2.2 GT -91r JEST
"Kazda droga prowadzi ku doskonalosci"
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Bp95- 4.15
LPG- 1,70
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Raf - ciekawy pomysł, jednak rozmiar przewodów, ich kształt i ułożenie miałby by znaczący wpływ na działanie parownika. Parownik musiałby być umieszczony tużprzy mikserze żeby niwelować zawirowania powietrza.

pavoolon - zwężka - jeśli tak nazwać mikser - odpowiada za kształt charakterystyki - czyli za to że jeśli leci mniej powietrza to idzie mniej gazu a jeśli więcej powietrza - to więciej gazu. Inaczej - odpowiada za skład mieszanki w całym zakresie obrotów. Oprócz miksera masz jeszcze zawór tłumiący którym kształtujesz górny koniec charakterystyki oraz zawór wolnych obrotów którym kształtujesz dolny koniec charakterystyki.

To schematyczny wykres - ale myślę że obrazuje o co chodzi...
Obrazek
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Gość

Post autor: Gość »

pavoolon pisze:wlasnie dlatego uwazam ze sekwencja ma same plusy, raz sie wylozy potem podlubie i czlowiek jezdzi za grosze zostawiajac za soba porownywalne benzynowce
Tak ale "pełna" sekwencja (od 4500 zł)

Ja założyłem instalacje BRC Seqent24 za 3200 zł.
System wtrysku sequent24 jest tańszy od "pełnego" Sequenta i jest prostszy.
Mamy tu zamiast 4 niezależnych wtryskiwaczy gazu Keihin, włoskie osadzone na wspólnej listwie rail.
Te wtryskiwacze pracują o wiele głośniej niż Keihin'y. W "pełnym" wtrysku przełączanie z benzyny na gaz następuje po kolei dla każdego cylindra.
Seqent24 jednocześnie zatrzymuje wszystkie wtryskiwacze benzyny.
Przy łagodnej jeżdzie nie odczuwa się zmiany benzyna/lpg ale jak pracuje turbina to czuć wyraźne szarpnięcie.
Tu nie można mapować wtrysku, w jeździe to nie przeszkadza. W tuningu - tak.
Osiągi w porównaniu do benzyny też są gorsze. Niewiele ale jednak.
Gazownik zapewniał że spalanie benzyna/lpg będzie takie samo a w rzeczywistości gazu spala o ok. 1 l więcej niż benzyny.
Wychodzi mi 12/13 (z klimą) w mieście.
Wiec jak ktoś myśli o gazie a potem tuningu to niech zakłada tzw. "pełny" wtrysk.
A jak chce tanio jeździć to wystarczy wersja "biedniejsza"

Pozdro.
Awatar użytkownika
pavoolon
Posty: 63
Rejestracja: 2005-05-11 20:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: pavoolon »

dzieki MiHu za informacje, troche tez poczytalem ostatnio na ten temat i sie sprawa rozjasnia hehe

mbwacku, mialem na mysli 4 generacje z osobnymi wtryskiwaczami ale wiadomo - nie jest to tania sprawa, choc z drugiej strony patrzac na obecne ceny gazu i benzyny to moze nie byc taka zla inwestycja jesli ma sie zamiar dluzej pojezdzic autem, no i nie odbiera mozliwosci tuningowania
sprzedam Nissana Almerę 606 889 350 Obrazek

http://www.trader.pl/details,131,351938 ... 622471.asp
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

A gaz można zawsze wymontować i przełożyć do innego auta...
Ale pod warunkiem że będzie to Probe (inne auta nie wchodzą w grę) :wink:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A powiedzcie ile taki najlepszy gaz na pełnym wtrysku kosztuje ??
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”