Jak się dostać do żarówki świateł mijania w wersji EURO ?

Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Jak się dostać do żarówki świateł mijania w wersji EURO ?

Post autor: Yaneeck »

Pytanie jak w temacie...

Jaki bezpiecznik wypiąć zeby mi sie nie swieciło światło ? (niestety nie mam podnoszenia bez zapalenia)

no i jakie dalsze kroki ? co odkrecic ? na co uważać ?
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
akademia
Posty: 163
Rejestracja: 2004-09-27 12:09
Galeria: viewtopic.php?t=5499

Post autor: akademia »

Ja robie tak. Otwórz mu oczy i odepnij jedną klemę i po sprawie!:) Później tylko zrzuć ten plastik i to wszystko chyba są 4 śruby.
Black Probe 16V 97/98 medici
Awatar użytkownika
Tomasz S
Posty: 1692
Rejestracja: 2004-11-25 18:21
Galeria: viewtopic.php?t=5611
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Tomasz S »

akademia pisze:Ja robie tak. Otwórz mu oczy i odepnij jedną klemę i po sprawie!:) Później tylko zrzuć ten plastik i to wszystko chyba są 4 śruby.
:1111_hello:

Niepokoi mnie tylko jedna rzecz : gdy odłączysz klemy - co z procesorem który jest zawarty w elektronice pokładowej??? . Osobiście nigdy nie odłączałem i ciekaw jestem czy niczym to nie grozi

:1111_bye:
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

wnioskuję że nie masz rocznika '93 bo miałbyś guziczek do podnoszenia lamp :)

1. podnosisz i odpinasz aku jak pisze Akademia (nic się nie stanie)
2. odpinasz kabelki od żarówek i włączasz światła
3. odpinasz aku i podnosisz ręcznie kręcąc "korbką"
4. zapalasz światła i po kolei wyciągasz każdy bezpiecznik - w końcu trafisz na ten właściwy ;)

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Załączasz światła, wyjmujesz bezpiecznik 'RETR', wyłączasz światła (nie schowają się), odkręcasz plastikową osłonę, NIE odkręcasz śrub mocujących reflektor, tylko przyciskasz klosz do tyłu (powinien być na sprężynkach), zdejmujesz i żarówka jest twoja :)
Potem możesz poskładać wszystko do kupy :wink:
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

a ja mogę wyjąć żarówę bez podnoszenia świateł - sprawdziłem właśnie. nawet łatwiejszy dostęp jest bo jak się podniosą to ciężko mi łapę wsadzić tam. hmmm... :roll:

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

Raf pisze:Załączasz światła, wyjmujesz bezpiecznik 'RETR', wyłączasz światła (nie schowają się), odkręcasz plastikową osłonę, NIE odkręcasz śrub mocujących reflektor, tylko przyciskasz klosz do tyłu (powinien być na sprężynkach), zdejmujesz i żarówka jest twoja :)
Potem możesz poskładać wszystko do kupy :wink:
w wersji uproszczonej pomijasz:
"wyjmujesz bezpiecznik 'RETR', wyłączasz światła (nie schowają się)"
świecąca się żarówka nie stanowi przeszkody do jej wymiany
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

a po co wymieniać żarówę która się świeci?

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

może być przepalone włokno od długich to ci mijania swiecą nadal swiecą.....
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

a ja proponuję odpiąć kostkę i poczekać 2 minuty aż zarówka przestygnie... :P
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

no tak własnie o to chodzi że nie trzeba kombinowac tylko podnieść swiatła i swieca sie czy nie zdjąć plastki, wyciągnąć reflektor przez wcisnięcie i przesunięcie na bok, wypiąć kostke i dalej sobie mozmna podmienic żarówke. i nie trzeba kombinacji robić z RETRA bo szkoda czasu
łeb mnie dzis boli....
a takie skomplikowane problemy wałkujecie
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

u mnie jest ten problem ze raz swieci okej a raz na "poł gwizdka" jak pozycyjna (mimo, ze pozycyjne mam w zderzaku, a nie w podnoszonych reflektorach) i po prostu obawiam sie czyscic styki na zapalonych zarówkach... wybiore wersje z odpieciem aku...

z drugiej strony to dziwne ze producent nie przewidział wymiany przy zamknietych swiatłach - i tu skłaniałbym sie do wypowiedzi Pimpo, że jednak da sie to zrobic w taki sposób - ale posiedze nad tym jak sie pogoda poprawi bo jak na razie leje dzien w dzien...
Ostatnio zmieniony 2005-07-19 17:37 przez Yaneeck, łącznie zmieniany 1 raz.
<(k)night rider>

miałem probe :)
Awatar użytkownika
majcher
Posty: 146
Rejestracja: 2004-01-30 09:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: majcher »

Yaneeck pisze:u mnie jest ten problem ze raz swieci okej a raz na "poł gwizdka" jak pozycyjna (mimo, ze pozycyjne mam w zderzaku, a nie w podnoszonych reflektorach) i po prostu obawiam sie czyscic styki na zapalonych zarówkach... wybiore wersje z odpieciem aku...
da się czyścić styki na zapalonych żarówkach
majcher
jest - Mitsubishi Pajero 2.5TD
było - 2.0 SE 1996
Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

cholera - rozebrałem te światła i niestety problem jest wiekszy niz mi sie zdawało - to nie zarówka ani styki TYLKO WKŁAD REFLEKTORA- zardzewiał i odpadł :)

światło nie ma sie od czego odbijać i świeci na "pół gwizdka"...

Ma ktoś sprzedać reflektory do EURO ?
<(k)night rider>

miałem probe :)
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”