RADIATOR COOLANT ONLY

Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

RADIATOR COOLANT ONLY

Post autor: BiZoN »

Co to jest i do czego służy ??
Jest tam jakiś płyn ale zbytnio nie wiem do czego i jaki.
Napiszcie co się tam leje i do czego to służy.
Lokalizacja->jak otworzymy maske, to po prawej stronie obok akumulatora, odkręcamy korek i mamy jeszcze taką miarke w środku.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

RADIATOR COOLANT ONLY w tlumaczeniu znaczy tyle co PLYN TYLKO DO CHLODNIC. Nie wiem jakie jest rozmieszczenie pojemnikow w 2nd gen., ale jest to najprawdopodobniej zbiornik wyrownawczy do chlodnicy. Jak sie dobrze przyjrzysz to pewnie jest on polaczony za pomoca wezyka z chlodnica...
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

Zanczy wiesz co z tym płynem wyrównawczym to by wychodziło że w tym wypadku są dwa zbiorniczki !!!
Jeden jest po lewej stronie koło chłodnicy i ten po prawej !!
Musze sprawdzić dokładnie co i jak
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

Acha - a ten zbiorniczek powinien być pusty czy pełny ??
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

Przygladnij sie czy nie ma na nim znacznikow MIN i MAX. Jesli jest to pewnie plynu powinno byc w tych granicach... Ale faktycznie dziwne jest jesli masz dwa pojemniki wygladajace na wywronawcze do chlodnicy. Tu juz sie musi wypowiedziec jakis spec od 2nd gen...
Awatar użytkownika
Probert
Posty: 63
Rejestracja: 2003-03-16 21:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Staniątki

Post autor: Probert »

Po prawej stronie w II generacji znajduje sie zbiornik płynu chlodzącego i radzę Ci sprawdzić czy masz odpowiedni jego stan, a po lewej stronie?- najprawdopodobiej chodzi Ci o zbiornik płynu do spryskiwaczy
Pozdrawiam :P
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

Obrazek

i tak:
1- płyn spryskiwaczy
2- bodajże płyn (ups no i chyba teraz nie napisze z pamięci)
3- tutaj można sprawdzić poziom płynu w chłodnicy, przynajmniej tak mi się zdaje. Pisze żeby nie otwierać jak silnik(płyn) jest gorący.Ma się rozumieć ze zrozumiałych względów.
4 - i tu jest ten pies pogrzebany !!! Nie wiem co tu ma być. Chyba że tutaj jest płyn do chłodnicy od klimatyzacji.

Sam nie wiem. Czekam na fachową opinie.
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Gość

Post autor: Gość »

1. Płyn do spryskiwaczy
2. Zbiornik oleju wspomagania
3. Płyn chlodniczy
4. Równiez plyn chlodniczy (tzw. separator powietrza), z tego zbiorniczka plyn wężykiem podczas przegrzania (za duzego cisnienia) uchodzi do zbiorniczka nadmiarowego, i podczas ochlodzenia silnika plyn jest pobierany z powrotem . ale nie zaznaczyles go. Masz go za akumulatorem. 2,5 ma trzy "wlewy" plynu. W tym zbiorniczku w ktorym jest miarka powinno byc wlasciwa ilosc plynu, tzn miedzy min a max
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

Fakt - nie zaznaczyłem tego trzeciego wlewu na fotce.
Dokładnie za akumulatorem jest wlew z miarką.
Dzięki za info - w końcu można odetchnąć.
Kurcze przydałaby się instrukcja do Probiaka :idea:
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Instrukcja do Probe (jak i innych Fordów)
www.ranger1.org/ford
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

przelewanie sie pod wplywem temperatury i cisnie nia przezylem na wlasnej kurtce kiedy to wpadlo mi do glowy sprawdzenie poziomu na goracym, pracujacym silniku. mie robcie tego !!! :D
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
BiZoN
Posty: 526
Rejestracja: 2003-05-11 23:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Bolesławiec

Post autor: BiZoN »

No tak - ale tam są instukcje od 1996 w góre niestety :(
A co z starszymi autkami ???
DUCH
PROBE II 2,5 GT USA Version
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”