Wykresy z hamowni - omawiamy i chwalimy się...

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Robert warunek taki że nie będzie ci elektroniika odcinać...


Bo różnie bywa czasem szarpie i odcina jak podejdzie PSI na czerwone dalej i potrzeba to ominąć chipem na przykład...
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Pozwoliłem sobie przykleić ten topik, aby nie utonął wśród innych...
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
Sebastian
Posty: 967
Rejestracja: 2005-09-12 16:14
Galeria: viewtopic.php?t=8692
Lokalizacja: Berlin

Post autor: Sebastian »

jak tak oglondam wykresiki Qki Qego to mi sie moj nowy silniczek coraz bardziej podoba :twisted: :twisted:
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."

"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
Awatar użytkownika
maverick
Posty: 256
Rejestracja: 2006-03-19 12:56
Galeria: viewtopic.php?t=8029
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maverick »

Obrazek Obrazek

Max moc [KM]: 153,3
Max moment [Nm]: 253 Nm przy 4000 obr./min.
Żółty 2.2 GT '92
509355093
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

gonciu1 pisze:witam, wczoraj przejeżdzałem przez łódz i postanowiłem ze skoro juz jestem to wjade na hamownie i tak zrobiłem
Obrazek
Przy wydzielaniu do nowego wątku "wcięło" (przeniosło) wykres, więc wklejam w ten sposób.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

APEL do Drzymka :twisted:
przejedź sie wkońcu na hamownie i zamieść tu wykres :lol:
z tego co sie orientuje to dmuchnąłeś 16psi. :wink: ciekaw jestem jakie Twoje autko ma teraz parametry

ps. ile Cie kosztował ten chip??
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

No właśnie czekamy :) Sam jestem ciekaw ile ma koni i momentu 2.2 przy 16 psi :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
kosmita
Posty: 282
Rejestracja: 2006-02-03 15:38
Galeria: viewtopic.php?t=8651
Lokalizacja: Lubin

Post autor: kosmita »

Bodzio ty tez sie jeszcze nie pochwaliles :) swoim autkiem
Black Shadow GT 92r
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

:oops: Chwilka jeszcze kilka przeróbek ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
kosmita
Posty: 282
Rejestracja: 2006-02-03 15:38
Galeria: viewtopic.php?t=8651
Lokalizacja: Lubin

Post autor: kosmita »

No jeszcze kilka przeróbek i chamownie rozwalisz :)
"Ja mu tylko 2 bieg wbiłem" :)
Black Shadow GT 92r
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Panowie, spokojnie, ja też pojadę, tylko jeszcze 2 przeróbki mi zostały :D
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

To walczcie, walczcie, chcemy zobaczyć jak to fruwa :twisted: :twisted: :twisted:
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Bogdan9999 pisze::oops: Chwilka jeszcze kilka przeróbek ;)
wymiana uszczelki pod głowicą to chyba nie przeróbka,tylko naprawa :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

To akurat nie :lol: Ale jeszcze są zaplanowane inne zmiany i dopóki ich nie zrobię nie będę sprawdzał mocy.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

Przegladajac angielskie Forum Probe , zanalzlem ciekawy wykres z Chamownii :lol: nie jest zbyt czytelny, ale musze zaznaczyc ze Probek wykazal sie moca 282KM i mom. 347
:D
Obrazek

maly szczególik tkwi w turbinie, bo to taki angielski Kalii-Probe

Obrazek
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

Przyszedl czas i na mnie , tzn na Proba i stalo sie

Pojechalem na hamowanie dwukrotnie , raz bez kata i drugi po jego zalozeniu, Probek byl na paliwku zwyklym 95 , co by nie naciagac.
Hamowanie odbylo sie na 4 biegu, choc Kalii mi zaznaczyl zeby byl piáty, ale cóz koles sie uparl i zostalo na 4.

Obrazek

oba pomiary sa naniesione na jeden wykres i sa jak widac prawie identyczne. Dodam tylko ze auto stracilo po dodaniu kata swoja lekkosc wkrecania sie na obroty, niby osiaga ten sam pulap ale nieco dluzej no i dzwiek poszedl w diably , kto go slyszal wie o czy mysle. :cry:

Generalnie jestem podlamany wynikiem i mam nadzieje dojsc dlaczego tak jest , szczególnie ze nie pasuje mi wykres do zachowania sie Proba np w czasie wyscigów na 400m :cry:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

A może faktycznie trzeba było wbić 5 bieg. Bo jak ja widze to 2 po paru latach ma bardzo duży spadek mocy. Współczuje ci bo to i dla mnie byłby szok i przerażenie. Pozdo
Ostatnio zmieniony 2007-01-23 23:08 przez Bogdan9999, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Tykwa nie łam się. Dwie sprawy - sprężanie i przy okazji, chociaż to ma na pewno mniejszy wpływ - vrisy. Wszystko da się naprawić.

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Bogdan9999 pisze: Współczuje ci bo to i dla mnie byłby szok i przerażenie. Pozdo
dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją :lol:
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk :shock:

Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą :lol: W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj :wink: 8)

Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

pelot pisze: dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją :lol:
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk :shock:

Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą :lol: W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj :wink: 8)

Pozdrawiam
Pelot co ja tu więcej powiem :D bo mnie boli nie :D Że nie wierzysz w moje auto :twisted:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

Bogdan9999 pisze:
pelot pisze: dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją :lol:
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk :shock:

Krzyś, nie zawsze to co na papierze idzie w parze z prawdą rzeczywistą :lol: W każdym bądz razie masz na prawdę szybkie autko i tego sie trzymaj :wink: 8)

Pozdrawiam
Pelot co ja tu więcej powiem :D bo mnie boli nie :D Że nie wierzysz w moje auto :twisted:
ja nie napisałem do końca że nei wierzę, ale Tykwy autem jechałem, a Tobie nawet niechce się ruszyć d**u na zlot który jest 100km od Ciebie.
Obrazek
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

RX pisze:Witam,

Tykwa nie łam się. Dwie sprawy - sprężanie i przy okazji, chociaż to ma na pewno mniejszy wpływ - vrisy. Wszystko da się naprawić.

Pzdr.
Sprezanie sprawdze, ale najsmieszniejsze jest to ze Vrisy czuc bardzo wyraznie. Bardzo ladnie czujesz jak sie zalaczajá , jest wyrazny przyrost mocy, a nie tylko czujesz ale i slyszysz po pracy silnika. Tak czy siak , zmierze cisnienie, a poza tym zbadam auto jeszcze na innej hamowni, jak i wtedy to samo pokaze to zaczne dzialac z silniczkiem :wink:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

I koniecznie na 5 biegu wtedy będziesz też znał prędkość maksymalną.W Diagtroniku jak byliśmy blubową wizytą wszyscy byli hamowani na 5.
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

KALII pisze:I koniecznie na 5 biegu wtedy będziesz też znał prędkość maksymalną.W Diagtroniku jak byliśmy blubową wizytą wszyscy byli hamowani na 5.
no tak , moglem i ja tam sprawdzic jak bylem w Wawie , moznaby porównac wykresy.
Ale nie ma tego zlego co by slimak pokaz rogi, w koncu wiemy jak sie zachowuje hamowane auto na 4 biegu :lol:
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

pelot pisze: dla Ciebie to na pewno był by szok jak by Cię Tykwa zrobił d.generacją :lol:
Wg mnie coś jest nie tak, jeżdziłem nie jedną IIgeną 2.5 V6 i nie jednym probkiem 2.2GT ale Tykwy to jest na prawdę konkretny pocisk :shock:
Ten pocisk się bierze z nowego sprzęgła, mając nówkę jest zupełnie inaczej bo można zmieniać biegi tak że aż poduchy przy silniku jęczą z bulu, ze ślizgaczem nie da rady :)

PS. Tykwa>> zmień hamownie, może mieli źle skalibrowaną.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”