No i stalo sie!!!

Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

No i stalo sie!!!

Post autor: Remik »

No i stalo sie, przejelem schede po sereq, :lol: oficjalnie potwierdzam iz jestem szczesliwym posiadaczem probaska II-gen. 2.5 24V V6 '95r kolor bordo, rowniez potwierdzam ze stuki co jest to jedyny Probek w Mrągowie :o . Z tej okazji chcial bym pozdrowic wszyskich klubowiczow i poprosic o toast w mojej intencji na najbliszych imprezach :P . Teraz troche od strony technicznej -- napewno w niedlugim czasie bede mnial mase ruznych pytan, ale stuki co tylko jedno:
jak schowac antene?


I jeszcze pare zeczy -- , szukam pozadnych silownikow od tylniej klapy, bialych zegarow. Podlokietnika, jezeli ktos tanio ma do oddania, lub wie kto ma takowy to bym byl bardzo dzwieczny za informacje.
Szukam rowniez poduchy dla pasazera jak i kierownicy z poducha moze ktos z was orientuje sie gdzie mozna ja nabyc i zaile? Szukam rowniez sportowych kabli do swiec. Z calol stertol innych pytan ujawnie sie w krutce :twisted: , to mowil ja Remik :!:
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Szpieg

Post autor: Szpieg »

Białe zegary ma flanker.
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

Szpieg pisze:Białe zegary ma flanker.
Zgadza się ma białe zegary ale w I gen.
Do II niestety nie ma :(
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Gość

Post autor: Gość »

Antena chowana jest automatycznie po wylaczeniu radia. Odpowiedni kabel na zlaczu. To drugie mozna zgrac ze stacyjka, czyli wyciagasz kluczyk, a gasnie radio i chowa sie antena.
Gość

Post autor: Gość »

Zapomniale o teleskopach. Ja zamontowalem 1 sztuke od VW transportera (ok. 40zl).Monujesz go wprawdzie odwrotnie, ale problem z klapa znika na dlugo.
Gość

Post autor: Gość »

Ja mam poduszki Air bags jak jestes zainteresowany to daj znac pod kielce@earthlink.net chce za dwie 800 zl czarna kierowca i szara pasazer
sereq
Posty: 226
Rejestracja: 2002-09-18 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sereq »

greyg pisze:Antena chowana jest automatycznie po wylaczeniu radia. Odpowiedni kabel na zlaczu. To drugie mozna zgrac ze stacyjka, czyli wyciagasz kluczyk, a gasnie radio i chowa sie antena.
Antena u mnie nie byla elektryczna i sprzegnieta z radiem, ja jej w zasadzie prawie nigdy nie chowalem, wiec pewnie sie troche "zastala". Remik,sugeruje ja wymontowac, pare razy rozciagnac i schowac, czyms przesmarowac i powinno byc ok. Ew. mozesz kupic elektryczna, ktos kiedys tu pisal jaki to koszt, ja nie pamietam.

sereq
Gość

Post autor: Gość »

Byle jaka mozna kupic juz za 80zl, ale trwalsze to juz wydatek okolo 200-300zl.
Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Artek »

Muszę się pochwalić, że ja mam taką antenę :twisted: .
Jest srebrna i kosztowała mnie 300zł trzy lata temu :( .
Jak narazie chodzi bez problemu tylko trzeba ją czasem szmatką przelecieć :D
Ale w tym sklepie gdzie ję kupowałem były anteny nawet za 800zł.
Więc moja antena patrząc na cenę jest średniakiem :wink:
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

aha, czyli antenka nie jest pszezona z radiem(elekryczna)?
Fure dzisiaj postawilem do mechaniora i zmieniajol mi lozysko w lewym kole, silowniki w klapie, zmienili klocki z tylu(niezdozylem im powiedziec ze mam nowe w domu :x ) i jeszcze pare zeczy, jutro dowiem sie wiecej jak cos to napisze. Jeszcze zostanie lakiernik i bede gotowy na zlot w borkach :D
A i kupilem dzis 2 wzmacniacze Kenwood i Axton, Kenwood po awari ale juz zrobniony a Axton zjarana jedna koncowka mocy, za dwa dalem 400zł sklepowo kosztujo cos okolo 2000zł(chyba :roll: ), i jak myslicie dobrze zrobilem czy lepiej bylo nie kupowac wzmacniaczy po awari :?:
Ostatnio zmieniony 2003-08-25 20:40 przez Remik, łącznie zmieniany 1 raz.
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
sereq
Posty: 226
Rejestracja: 2002-09-18 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sereq »

Remik pisze:aha, czyli antenka nie jest pszezona z radiem(elekryczna)?
Fure dzisiaj postawilem do mechaniora i zmieniajol mi lozysko w lewym kole, silowniki w klapie, zmienili klocki z tylu(niezdozylem im powiedziec ze mam nowe domu :x )
zmienili ci klocki z tylu czy z przodu? bo te z tylu byly prawie nowe :)

do zmiany byly przednie :)

sereq
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

z tego co zrozumialem to chyba te z tylu., a te huczenie to jednak bylo lozysko a nie opony. Mam nadzieje wyrobic sie w 3 miechy by doprowadzic fure niemalze do salonowego stanu :D , od tak jol polubilem :P
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

dobry sklep jest w olsztynie na Ketrzynskiego. maja czesci do Fordow. b. niskie ceny. ja tam zazwyczaj kupuje. jest jescze Azja Car na Kolonii Mazurskiej (ni pamietam ulicy, chyba Ciechanowska) tam jest przedstawicielstwo JapanCar. warto zajrzec.

poza tym witam ziomka z Ziemi Warm-Mazurskiej (ostatni zreszta przejezdzalem przez Mragowo do Rucianego ale nie probowa bo stoi u blacharza)
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

elo Amra, dzieki za wazne wrecz nie ocenione informacje o sklepach :P, daj znac kiedy zlozol ci probaka to moze zrobim Mini zlot WAR-MAR II edition :D,
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

musisz sie jednak przygotowac na to ze czesci nie dostaniesz od reki. badz co badz jest to "jeszcze" samochod nietypowy wiec zawsze jest na zamowienie. zazwyczaj jak w sobote zamawialem to na srode-czwartek bylo. szczegolnie ci na Ketrzynskiego - u nich jak czesc nie pasowala to wymieniali mi i przywozili nowe.
amra 2.5 94 V6 24V
Awatar użytkownika
Marek
Posty: 42
Rejestracja: 2003-06-07 17:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole-Dobrzeń Wlk.

Post autor: Marek »

Witam i pozdrawiam nowego w klubie :)

To dopiero jaja są że trzeba wydać kilkanaście tysięcy żeby zasłużyć na miano "CZŁONKA" :D

Do zobaczenia w Borkach!
PROBZDRAWIAM !
PROBE LX 3.0 V6 USA

GG-1945587
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

,,Trudno co robic" :P

thx
Marek
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Awatar użytkownika
OLO
Posty: 199
Rejestracja: 2003-05-10 14:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: OLO »

Remik powiedzial:
Fure dzisiaj postawilem do mechaniora i zmieniajol mi lozysko w lewym kole
Gdzie kupiles lozysko,wszedzie gdzie pytam to mowia ze nie ma samych lozysk tylko trzeba cala piaste.(jakie tam jest lozysko,podwojne,stozkowe :?: :?: :?: Ile dales za lozysko i czy to przod czy tyl :?:
Awatar użytkownika
amra
Posty: 467
Rejestracja: 2002-11-18 14:48
Samochód: brak
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: amra »

ja mialem cala piaste do wymiany jak mi sie zacial reczny. spalilem lozysko i musialem wymienic cale. nie wiem jaki to typ ale wiem ze zaplacilem za piaste jakies 670 PLN. byla od mazdy 626 ale nie wiem jaki typ i jaki producent. sorki. wtedy milem probaska dopiero miesiac.
amra 2.5 94 V6 24V
Gość

Post autor: Gość »

jesli kogos interesuja lozyska, to bedzie komplet od 2.5 do sprzedania za okolo tydzien
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

To bylo lozysko(raczej bez calej piasty) z przodu ile dalem to niewiem kupowal je mechanik w olsztynie, wiem napewno ze jest ono od M626. Ale zaile, to niemam pojecia jeszcze niewidzialem rachunkow. Powiem tylko tyle ze za te lozysko, silowniki do tylniej klapy, ogulny przeglad plus pare mniej waznych zeczy kosztowalo mnie 550zł :lol:
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Gość

Post autor: Gość »

Ja ogolnie mowiac, mam dostep do czesci w miare niskiej cenie. Faktem jest, ze nie ma tego za wiele do Probe, ale ja wole nie ryzykowac montowania niektorych elementow z Japan Cars, chyba ze juz naprawde nie ma wyjscia. Mam tu na mysli takie czesci jak klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe i inne elementy majace wplyw na stablinosc jazdy. Ostatni przypadek z JP jaki znam, to przgub do mazdy 323 - rozwalil sie po 3 tygodniach.
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

co do ceny lozyska to 240zł wiec chyba jednak niebylo od mazdy.

greyg, to znaczy zeby niekupowac zamiennikow mazdy? Ale przeciez o orginal od probe jest bardzo ciezko i dotego drogo!
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
Gość

Post autor: Gość »

Nie kupuj po prostu czesci "made in china", chociaz i niektore zachodnie sa tez do niczego. Malo kto sprzedaje montuje oryginaly do aut pogwarancyjnych - nawet autoryzowane serwisy jesli moga wkladaja inne.

Co do lozyska, to kupiles zapewne Complexa lub Optimala. Ja preferuje SKF, ktory jest troche drozszy - ok. 300zl za standard lub ok 500zl za mocniejsze od mazdy z napedem 4WD - ale mam pewnosc, ze nie padnie mi szybko.
Awatar użytkownika
Remik
Posty: 136
Rejestracja: 2003-08-16 21:06
Samochód: brak
Lokalizacja: Mrągowo

Post autor: Remik »

ok, rozumiem porostu zbytnio niewolno oszczedzac na czesciach :) , a co do tego lozyska to cena 240zł byla ze znizkol dla zakladu w ktorym robilem fure, czyli pewnie bez znizki kosztowalo cos w granicach 300zł
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”