Blos - Mixer - LPG - PB98 - TESTY Gtechem

Awatar użytkownika
Pakułek
Posty: 62
Rejestracja: 2005-12-22 23:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Stargard

Blos - Mixer - LPG - PB98 - TESTY Gtechem

Post autor: Pakułek »

Witam. BAZA Ford Probe V6 (seria 168PS) - stan kiepski. Ale chcę wam przedstawić wyniki zmiezone Gtechem Pro. 0-60MPH , 1/4 mili i predkość na 1/4 mili. Testy były przeprowadzane w tych samych warunkach, na tych samych paliwach. Są to najlepsze czasy i prędkosci uzykane podczas testów ( po 3-4 próby ).

-------------------------0-60 MPH----1/4 mili-----1/4 mili speed
seriaPB98---------------8.25s--------16.39s-------89.6mph
seriaPB98+stożek------8.10s--------16.28s-------89.9mph :D
mixer + gaz------------10.92s-------18.12s-------79.6mph
blos+gaz+stożek------10.21s--------17.87s-------81.3mph :D
mixer+PB98------------8.78s--------16.75s--------88.3mph
blos+PB98+stożek-----9.03s--------17.05s--------85.6mph :(


Stożek jest na razie w bardzo niefortunnym miejscu.Bardzo się nagrzewa oraz jest bezposrednio za wiatrakiem od chlodnicy. Zrobie to na dniach. Ale fakt jest nie zaprzeczalny że jednak coś daje (0.15s do 100km/h oraz 0.11s na 1/4 mili ). Jak będzie dostawał zimne powietrze to polepszy osiagi jeszcze bardziej. Na gazie jeszcze nie jest duzo lepiej bo nie zmieniłem przewodów z 6 na 8 oraz mixer jest o mocy 150KW.
Ale niech mi ktos wytłumaczy jak na mixerze+PB98 może byś szybszy od Blosa+PB98 ??? Jesli się z tym nie uporam to wyrzuce blosa i zostane przy mixerze. Bazownik mówi że byc może ta przepustnica w blosie nie otwiera sie do konca. Co mam z tym zrobić?
Reasumując:
*blos poprawił osiągi na LPG (jak zmienie parownik i rurki to bedzie napewno jeszcze lepiej)
*blos spieprzył osiągi na PB98 - i co jest przyczyna?

PS. Sorki za prymitywna tabelke. :)))
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

hej :) zrob fotki jak zalozyles tego blosa ;))

na bank masz gdzies nieszczelnosc i przez zasysane lewe powietrze masz spadek mocy...

u mnie BLOS ledwo wszedl :>
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Fotki po zamontowaniu u Pakulka:

Analizator spalin:
Obrazek


Pod maska:
Obrazek
Obrazek


Wydaje mi sie ze moga byc straty poprzez zastosowanie miekkiego weza pomiedzy przepustnica a BLOS-em oraz oryginalne kolanko na laczeniu z blosem moze troszke przepuszczac (u mnie tak jest...)
Awatar użytkownika
Pakułek
Posty: 62
Rejestracja: 2005-12-22 23:47
Samochód: brak
Lokalizacja: Stargard

Post autor: Pakułek »

Więc zastosuje się do twoich rad. I po swiętach zastosuje podane po nizej elementy.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75092575 http://www.allegro.pl/show_item.php?item=75269839

Ale powiedz gdzie stożka schowac. Jak podniose mache to jest gorący od nawiewu z chlodnicy. Nie wiem gdzie posiadacze V6 chowają stozki? Musilabym też doprowadzić zimne powietrze do niego z pod zderzaka

A jak z emisją spalin? To są wartości przy 3tys. A u ciebie blos wszedł bez wyrzucania puchy z filtrem?
Nie wazne czym się jezdzi, wazne jak sie jezdzi
Awatar użytkownika
MISIEK
Posty: 813
Rejestracja: 2004-02-09 01:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Wałbrzych
Kontakt:

Post autor: MISIEK »

Ja mam wszystko wepchniete na sile ;-)

Mocowanie kolanka od odmy prawie przedrapalo zborniczek z DOT4 ;]

Wszystko chodzi na zwyklej obudowie z filtrem

a co do regulacji to nie robilem na analizatorze :(

Stozek mozesz zamontowac w dolnej czesci komory silnika.
Jaarecki
Posty: 75
Rejestracja: 2005-10-16 15:13
Galeria: viewtopic.php?t=6634

Post autor: Jaarecki »

Powiem wam tak że w brew pozorom duże znaczenie ma jednak ta rura między przepustnicą a przepływomierzem. Podejrzewam że jak zastosowałeś miękkie kolano między przepustnicą z BLOSEM to jest kiepskie rozwiązanie wiem co mówię bo przechodziłem to z moją instalacją i zostałem przy oryginalnym połączeniu. Myślę że blos jest ok tylko zmień gumę na oryginalne kolano bez żeberek one wprowadzają prawdopodobnie zawirowania. Ja osobiście będe zmieniał mikser o przekroju wewnętrznym 35 mm na 3x 35 mm który będzie robił mi tokarz na zamówienie
ODPOWIEDZ

Wróć do „LPG”