Czytanie kodów błędów w OBD II??
Po pierwsze jest to VAG więc interfejs nie do mazdy po drugie wtyczka 16 pinową a do większości naszych Probów potrzeba pod łącze diagnostyczne mazdowską wtyczkę 17 pinową. Co do interfejsu to praktycznie obecnie każdy na procesorze ELM 327 będzie pasował pod nasze auta.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Re: Kody błędów - II generacja.
a ja mam probe 2,5V6 czy do tego modelu tez to pasuuje czy moge cos popsuc??Pozdrawiam
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2008-01-12 18:52
- Galeria: viewtopic.php?t=16461
Re: Kody błędów - II generacja.
Kolego jeśli mogę Ci jakoś podpowiedzieć to dopisz w stopce rocznik żeby wszyscy wiedzieli.Z tego co wyczytałałam z Twoich podprzednich postów to masz 97 r.??no chyba że się mylę.ja również mam 97 rok i jedyna opcja to podjechanie do mechanika i podpięcie pod kompa.pozdrawiam.
Re: Kody błędów - II generacja.
97 tak mam w dowodzie rejestracyjnym:)tak bylem u elektrykow to mowia ze zastary jest i nie maja programu do nie go malo czerwony jak borak ze zlosci sie zrobilem i malo co awanti nie wczolem nie lubie jak ktos obraza mi rodzine albo samochod:)hehezarty zartami ale naprawde powiedzial mi kolo ze zastary samochod jest i fakt ze sie wscieklem
-
- Posty: 44
- Rejestracja: 2008-01-12 18:52
- Galeria: viewtopic.php?t=16461
Re: Kody błędów - II generacja.
Może po prostu nie mają oprogramowania,tylko weź pod uwagę że to mazda,Probe od 96 roku ma system OBD-II i jedyna opcja to podpięcie pod kompa.takie jest moje zdanie.pozdrawiam.
Re: Kody błędów - II generacja.
no to u mnie na tereni nikt nie ma oprogramowania do nie go albo jeszcze nie trafilem na odpowiedna osobe choc watpie w to:(pozdrawiam
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Re: Kody błędów - II generacja.
MODERATOR !!!
niech ktoś odsyfi ten topik, świeżakom się wydaje, że w FAQ'u też syfić mogą.....
niech ktoś odsyfi ten topik, świeżakom się wydaje, że w FAQ'u też syfić mogą.....
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Kody błędów - II generacja.
Ech, panie - ledwo czas, by przeczytać posty nowego, na zrozumienie już ciut brakuje, a Ty chciałbyś, by jeszcze sensownie posprzątać?
Coś tam zaraz dopasuję...
Teraz lepiej?
Coś tam zaraz dopasuję...
Teraz lepiej?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-03-07 22:57
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
kontynuując wkleję ponownie .
Witam mam taki problem ;/ chciałem sprawdzić kody błędów postępując zgodnie z opisem z http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42 zwarłem odpowiednie piny. Po przekręceniu stacyjki ku mojemu zdziwieniu zamiast mrugania kontrolki załączył się wentylator od chłodnicy ;/. Kontrolka nawet nie zgasła. nie wiem co jest grane. Natomiast gdy chciałem sprawdzić błędy absu zwierając odpowiednie piny według opisu z wyzej wymienionej strony, po przekręceniu stacyjki zaczął pśtykac kilka razy jakiś przekaźnik pod maska i tyle. Zabrałem się za to bo świeci mi kontrolka od ABSu. miał ktoś podobne problemy ? wie ktoś może co z tym zrobić. Przepraszam jeśli był taki temat ale nie mogłem znaleźć nic co by mi pomogło.
Witam mam taki problem ;/ chciałem sprawdzić kody błędów postępując zgodnie z opisem z http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42 zwarłem odpowiednie piny. Po przekręceniu stacyjki ku mojemu zdziwieniu zamiast mrugania kontrolki załączył się wentylator od chłodnicy ;/. Kontrolka nawet nie zgasła. nie wiem co jest grane. Natomiast gdy chciałem sprawdzić błędy absu zwierając odpowiednie piny według opisu z wyzej wymienionej strony, po przekręceniu stacyjki zaczął pśtykac kilka razy jakiś przekaźnik pod maska i tyle. Zabrałem się za to bo świeci mi kontrolka od ABSu. miał ktoś podobne problemy ? wie ktoś może co z tym zrobić. Przepraszam jeśli był taki temat ale nie mogłem znaleźć nic co by mi pomogło.
Probe II 93r 2.0 16V
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
A ja jeszcze raz Ci zaproponuję, abyś napisał czym dokładnie jeździsz. W dwójce rocznik ma w tym wypadku spore znaczenie.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
I zobacz, czy na pewno dobrze podłączasz, wg wytycznych.
Czarny FORD PROBE II GEN. 93r 2.5 V6 24v
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-03-07 22:57
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
93r 2.0 16v sprawdzałem kilka razy czy dobre piny złączam no ale efekt był taki jak pisałem. Jak znajdę trochę czasu to jeszcze pokombinuje.
Probe II 93r 2.0 16V
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
W 2.0'93 z ręczną skrzynią zwierasz pin STI (trzeci w pierwszym rzędzie, ten po przerwie) w gnieździe DLC nie z masą (pierwszy pin w 2 rzędzie), ale z osobną wtyczką STI (jednopinowa szara wtyczka tuż obok).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-03-07 22:57
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
Dzięki wielkie jak tylko będę miał czas to sprawdzę i napisze jaki rezultat.
Probe II 93r 2.0 16V
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
Witam koledzy!!Mam probe 2 gen 2.5 V6 do diagnostyki musze zewrzeć te same zworki co w 2.0 16V???
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
xSenshix pisze:Witam koledzy!!Mam probe 2 gen 2.5 V6 do diagnostyki musze zewrzeć te same zworki co w 2.0 16V???
Maciucha pisze:A ja jeszcze raz Ci zaproponuję, abyś napisał czym dokładnie jeździsz. W dwójce rocznik ma w tym wypadku spore znaczenie.
Pzdr. & c ya..
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
Piłeś coś mocnego?2Ya pisze:nieco przestawiając
Poza tym w czasie mojej wypowiedzi uwznioslony - a to było do niego skierowane, nie miał jeszcze opisu w stopce.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
a gdzie ja napisałem " nieco przestawiając "
ehehehe chyba mi się przydrzemnęło - ciężki dzień so sorry szefie
nie będę prostował,bo całkiem ciekawie to wygląda
Pzdr. & c ya..
ehehehe chyba mi się przydrzemnęło - ciężki dzień so sorry szefie
nie będę prostował,bo całkiem ciekawie to wygląda
Pzdr. & c ya..
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-03-07 22:57
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
Tak opis w stopce dodałem później - kiedyś dawno dawno temu byłem zarejestrowany pod innym nickiem i z innym samochodem ale wróciłem ten samochód mnie prześladuje ;p
Probe II 93r 2.0 16V
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
Koledzy ponawiam pytanie bo nie uzyskałem odpowiedzi.Jak zrobic samodiagnostyke w 2,5 v6 93r
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
Na początku "porad..." masz odsyłacz do performanceprobe.com, gdzie znajdziesz szczegółowo rozpisane wg roczników i silników (warto zapoznać się z całą stroną, przynajmniej w przyszłości będziesz wiedział, co jeszcze możesz tam znaleźć).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
Oki dzieki ale jakie styki trzeba zewrzeć???
-
- Posty: 6
- Rejestracja: 2009-03-07 22:57
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
Wiec wracjąc do mojego tematu - sprawdzałem i niestety nie mam żadnej jedno pinowej wtyczki wiec nadal mam problem - no i nie wiem co zrobić - a co powinno być na tym kablu ? obok złącza - skąd on wychodzi ?Robert pisze: W 2.0'93 z ręczną skrzynią zwierasz pin STI (trzeci w pierwszym rzędzie, ten po przerwie) w gnieździe DLC nie z masą (pierwszy pin w 2 rzędzie), ale z osobną wtyczką STI (jednopinowa szara wtyczka tuż obok).
Probe II 93r 2.0 16V
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
Wg serwisówki z tego samego, co DLC.
Na pierwszym rzucie komory silnika w wątku o wtyczkach masz oba w kwadracie D10 (ale to niewiele pomoże ze względu na niewielką dokładność).
Na pierwszym rzucie komory silnika w wątku o wtyczkach masz oba w kwadracie D10 (ale to niewiele pomoże ze względu na niewielką dokładność).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Pitbull
- Posty: 448
- Rejestracja: 2006-10-20 12:48
- Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=14340
- Lokalizacja: Lublin
Re: Odczytanie błędów - OBDII...
A czy w serwisówce jest może schemat, opis pinów wtyczki do komputera z systemem OBD2?
Pozdro
Pozdro
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'