Planowanie głowicy 2,5V6

Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Planowanie głowicy 2,5V6

Post autor: Lukask »

Jak w temacie głowice będą zdjęte więc trzeba je będzie planować i tu pytanko może by tak odrazu zebrać troszkę materiału więcej powiedzmy o 0,1 mm da to mjakiś efekt w postaci większej mocy ??
I jeszcze jedno moze można wyliczyć ile można bezpiecznie splanować .
Awatar użytkownika
ZENiTH
Posty: 1356
Rejestracja: 2005-10-17 17:59
Galeria: viewtopic.php?t=6493
Lokalizacja: Kraków

Post autor: ZENiTH »

większej mocy ci to nie da.I lepiej nie zbierać więcej materiału. Pamiętaj o tym że zmniejszy ci się odległość między zaworami a tłokami. W związku z tym trzeba uważać żeby nie przedobrzyć. warstwa wierzchnia głowica powinna zostać wyrównana a komory tłoków odpowiednio przygotowane do nowych tłoków albo nowych pierścienie w zależności od tego co wymieniasz. W końcu to V6 i raczej nie ma sensu zbytnie planowanie głowicy. Jestem przeciw.
Ford Probe '92 2.2 GT USA Igen --> teraz już szwagra
Titanium Fox
Mazda 929 HD 3.0 V6 24V DOHC '93
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Ja w swojej Maździe miałem planowane głowice na 0,15 i raczej żadnego efektu to nie dało. Przy aluminiowych blokach i głowicach każdorazowe rozkręcenie lub wymiana uszczelki kończy się planowaniem.
Nie zapomnij, że prawidłowo zarazem blok jak i głowice powinno się wyrównać, ponieważ metalowa uszczelka strasznie się odgniata i może puścić po montażu nowej.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”