Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki uboczne
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
będzie łatwiej i ładniej kupić felgi o rozsądnej szerokości,max 7.5'
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
wg mnie, czarne (ogólnie ciemne) środki nie pasują do jedynki, tylko jednolity jasny srebrny kolor i ponadczasowy PROSTY wzór pięcioramiennej gwiazdy bez zbędnych udziwnień pasuje jedynce najbardziej
Ja od zawsze chciałem mieć felgi BORBET model A 17x10 tył i 17x8,5 przód. Założenie miało być takie: nisko i szeroko + przesadzony naciąg opon i duże ranty
Po długich poszukiwaniach, trafiłem na takie borbety w rozsądnej cenie, po trochę krótszych poszukiwaniach trafiłem na opony w rozmiarze jakiego potrzebowałem.
Może jutro umyję jedynkę i sieknę poglądową fotę jak to się prezentuje na 89 GT
Moje typy na felgi do jedynki:
Borbet A 17x10 + 17x8,5
Azev A 17" ( i tutaj jak kto woli, ranty lub bez rantów, wersja bez rantów też fajnie się prezentuje)
Azev M 17x chyba 8,5 - nie pamiętam dokładnie
Brock B1 17x10 i 17x8,5
I po mojemu 17" najlepiej prezentuje się w jedynce 16" są jak na mój gust za małe, aczkolwiek lepsze od 15" Np poskręcane 16" od nowszych II gen też zacnie się prezentują w jedynce.
18" nie miałem to się nie wypowiem, miałem za to 19" w jedynce nie polecam, koła są przesadnie wielkie, nawet gleba nie pomoże. Jedynka przypominała trochę wehikuł czarnoskórych amerykańców zakładających mega wielkie koła do osobówek
Ja od zawsze chciałem mieć felgi BORBET model A 17x10 tył i 17x8,5 przód. Założenie miało być takie: nisko i szeroko + przesadzony naciąg opon i duże ranty
Po długich poszukiwaniach, trafiłem na takie borbety w rozsądnej cenie, po trochę krótszych poszukiwaniach trafiłem na opony w rozmiarze jakiego potrzebowałem.
Może jutro umyję jedynkę i sieknę poglądową fotę jak to się prezentuje na 89 GT
Moje typy na felgi do jedynki:
Borbet A 17x10 + 17x8,5
Azev A 17" ( i tutaj jak kto woli, ranty lub bez rantów, wersja bez rantów też fajnie się prezentuje)
Azev M 17x chyba 8,5 - nie pamiętam dokładnie
Brock B1 17x10 i 17x8,5
I po mojemu 17" najlepiej prezentuje się w jedynce 16" są jak na mój gust za małe, aczkolwiek lepsze od 15" Np poskręcane 16" od nowszych II gen też zacnie się prezentują w jedynce.
18" nie miałem to się nie wypowiem, miałem za to 19" w jedynce nie polecam, koła są przesadnie wielkie, nawet gleba nie pomoże. Jedynka przypominała trochę wehikuł czarnoskórych amerykańców zakładających mega wielkie koła do osobówek
Oxanin pierwszej klasy
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
no ja przymierzałem felgi 8,5x18 et35 i fegla wystaje po za błotnik a ty mi piszesz 10' ,mi felga ma sie ładnie chować w błotnik i rancik ma być mały a nie parapet a co do felg które podałeś to jakoś mi sie nie widzą w ogóle,ale z felgami to jak z butami każdy ma inny gust.a jeżeli chodzi o felgi 5ramienne to bardziej coś w stylu Enkei ev5
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
a widzisz, bo u mnie miało wystawać poza obrys i wystaje Na tyle jest 10" i wystaje 20mm poza obrys, przy naciągu opony wydaje się, że wystawanie jest jeszcze mniejsze niż w rzeczywistości.
Mi natomiast enkei się nie podobają, choć mają klasyczny wzór Najwyraźniej mamy zupełnie inne gusta ale co zrobić
Mi natomiast enkei się nie podobają, choć mają klasyczny wzór Najwyraźniej mamy zupełnie inne gusta ale co zrobić
Oxanin pierwszej klasy
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Hmm, mógłbyś napisać coś więcej? Albo jakieś zdjęcie! Na jakiej oponie to było posadzone? Tak się ostatnio zacząłem zastanawiać, że do II gen 18 cali to jednak trochę mało... Tak coby go postawić na laczku 235/35/19-michal- pisze:miałem za to 19" w jedynce
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
19" miałem w II gen ze 4 lata temu jakoś tak, albo i dawniej Potem znów 19" i znów (te były też w jedynce) wszystko jest opisane na fpdrivers
opony miałem 215/35/19 felgi 19x8,5 przy et35 hehe stare dobre czasy w jednym komplecie miałem 225/35/19 przód i 235/35/19 tył - 235 nie polecam, po mojemu zbyt "tłuste" te opony, z lekkim naciągiem lepiej się to prezentuje dlatego 215 lub 225 jak już...
O ile 19" w jedynce są zbyt wielkie wizualnie, to w dwójce wyglądają fajnie, 18" w IIgen też jest ok wszystko zależy od gleby, jak się nie posadzi minimum te 35mm to całość wygląda śmiesznie
no dobra, kilka fotek
opony miałem 215/35/19 felgi 19x8,5 przy et35 hehe stare dobre czasy w jednym komplecie miałem 225/35/19 przód i 235/35/19 tył - 235 nie polecam, po mojemu zbyt "tłuste" te opony, z lekkim naciągiem lepiej się to prezentuje dlatego 215 lub 225 jak już...
O ile 19" w jedynce są zbyt wielkie wizualnie, to w dwójce wyglądają fajnie, 18" w IIgen też jest ok wszystko zależy od gleby, jak się nie posadzi minimum te 35mm to całość wygląda śmiesznie
no dobra, kilka fotek
Oxanin pierwszej klasy
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
wygladają jak passion 5 Tenzo R jedynka tez na nich nie wygląda głupio http://www.flickr.com/photos/mmbrown/45 ... /lightbox/
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Lukasz pisze:tak żeby nic nie tarło to dam ci je za darmo
A ja mogę poprosić?
Nawet symbolicznie dobrze zapłacę w %
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
w dwójce to jeszcze luz będzie odpada
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
No zacnie to wygląda na II gen Tylko jedyne obawy jakie mam, to niestety stan naszych dróg, a taka felga to już musi być na profilu 35 niestety .
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Wolfrace Shark - nie mylić, że kupiłem je od kolegi Shark 19x8,5 et35Stig pisze:Co to za felgi ? .. te na II gen ?
Te na jedynce to Azev M też 19x8,5 et35 + dystanse 30mm bo bez nich nie dało się tych kół zmieścić pod kielichem amortyzatora W sumie to miałem około milimetra przestrzeni między kielichem amora a oponą 235/35/19, czyli max co można upchać do seryjnej jedynkowej zawiechy
Uwierz mi, dla chcącego nic trudnego, trzeba po prostu być bardziej skoncentrowanym na drodze bo wiadomo, że nie można sobie pozwolić na wjeżdżanie na krawężniki, wjeżdżanie w koleiny itp. Trzeba się naumieć omijać wszelkie ubytki w drodze i wszystko będzie ok Znam takich, co już trzeci sezon popylają na 20" z profilem 30 tak średnio 3 razy w tygodniu i czasami robią trasy po polsce, i jest wszystko ok, żadnych przygód z rozerwaniem opony czy wygięciem rantu felgimysz pisze:Tylko jedyne obawy jakie mam, to niestety stan naszych dróg, a taka felga to już musi być na profilu 35 niestety .
Oxanin pierwszej klasy
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Wiesz...ja jeżdżąc na 18" omijam niektóre warszawskie ulice, już nie wspominam o tym, że na większości ulic jeżdżę szlaczkiem-michal- pisze: Uwierz mi, dla chcącego nic trudnego, trzeba po prostu być bardziej skoncentrowanym na drodze bo wiadomo, że nie można sobie pozwolić na wjeżdżanie na krawężniki, wjeżdżanie w koleiny itp. Trzeba się naumieć omijać wszelkie ubytki w drodze i wszystko będzie ok Znam takich, co już trzeci sezon popylają na 20" z profilem 30 tak średnio 3 razy w tygodniu i czasami robią trasy po polsce, i jest wszystko ok, żadnych przygód z rozerwaniem opony czy wygięciem rantu felgi
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
No to też prawda, ja mieszkam na zadupiach, i o dziwo drogi mam w okolicach wzorowe w porównaniu z miejskimi wybojami W lublinie też trafiają się uliczki na których chce się wziąć samochód na plecy i przenieść przez te koleiny
Oxanin pierwszej klasy
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
-michal- a czasem tych lamp z tej czarnej II nie masz jeszcze?
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Przednie całe lampy poszły na pniu, teraz żałuję, że je sprzedałem Tam była taka ciekawostka, że podnoszenie tych lamp było na pneumatyce i można było sobie dowolnie ustawiać wysokość otwierania świateł Z tego co wiem, obecny właściciel tych lamp wywalił stamtąd żarówki i wstawił xenony
Oxanin pierwszej klasy
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
a kto teraz jest właścicielem? ;> a masz w ogóle jakieś ciekawe części z niego albo w ogóle jakieś ciekawe części do II?
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Z części ciekawych nie mam praktycznie nic to co ciekawe i najbardziej chodliwe poszło jako pierwsze, reszta probasa stała miesiącami i nikt o nic nie pytał, po długim czasie wyszedłem z dołka - finansowego oczywiście i po konsultacjach z 2Ya zdecydowałem, że reanimuje jeszcze całkowicie nie zdekompletowanego probasa
Oxanin pierwszej klasy
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
No właśnie tak mi się wydawało że to te felgi .. ostatnio widziałem takie 18" na allegro w dobrej cenie tylko że 9,5" ... i się zastanawiam czy to by wlazło do II gen bo szerokość ich rantu jest kusząca-michal- pisze:Wolfrace Shark - 19x8,5 et35
-michal- pisze:po konsultacjach z 2Ya zdecydowałem, że reanimuje jeszcze całkowicie nie zdekompletowanego probasa
Jak po konsultacjach z 2Ya to pewnie jest to USA 93'
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Jeśli od allegrowicza dwamac - jakoś tak, to polecam od niego właśnie kilka lat temu kupiłem swoje 19", ostatnio z nim się kontaktowałem, i trochę mnie zasmucił, bo dzwonił do wolfrace w anglii i oni już zakończyli produkcję 19"Stig pisze:No właśnie tak mi się wydawało że to te felgi .. ostatnio widziałem takie 18" na allegro w dobrej cenie tylko że 9,5" ... i się zastanawiam czy to by wlazło do II gen bo szerokość ich rantu jest kusząca-michal- pisze:Wolfrace Shark - 19x8,5 et35
Mój probas jest z początku produkcji, i jest to 92r usa z korbkami w drzwiach, bez wycieraczki na tylnej klapie, i bez ABS - fabrycznie, nie po przeróbkach Taki rarytas można powiedzieć, dlatego też zdecydowałem że szkoda go rozbrajaćStig pisze:-michal- pisze:po konsultacjach z 2Ya zdecydowałem, że reanimuje jeszcze całkowicie nie zdekompletowanego probasa
Jak po konsultacjach z 2Ya to pewnie jest to USA 93'
Oxanin pierwszej klasy
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Pics or it didnt happen-michal- pisze:Stig pisze:Mój probas jest z początku produkcji, i jest to 92r usa z korbkami w drzwiach, bez wycieraczki na tylnej klapie, i bez ABS - fabrycznie, nie po przeróbkach Taki rarytas można powiedzieć, dlatego też zdecydowałem że szkoda go rozbrajać-michal- pisze:Wolfrace Shark - 19x8,5 et35
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
yyy ja, ja, gut, isz po polsku gawarisz, fersztejen
Oxanin pierwszej klasy
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
Mój jest z sierpnia 92, więc ma już 20 lat. Też mam korbotronik, brak ABS, ale mam wycieraczkę na tylnej klapie, klimę i coś czego nikt nie ma - bębny z tyłu .-michal- pisze:Mój probas jest z początku produkcji, i jest to 92r usa z korbkami w drzwiach, bez wycieraczki na tylnej klapie, i bez ABS - fabrycznie, nie po przeróbkach Taki rarytas można powiedzieć, dlatego też zdecydowałem że szkoda go rozbrajać
Oczywiście USA .
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: Kupno większych felg, parametry, modyfikacje, skutki ubo
też mam klimę, bębnów na tyle nie mam bo z tego co wiem, w V6 nie montowali w żadnej opcji
Oxanin pierwszej klasy