Strona 1 z 1

pytanie o antilock

: 2006-04-01 11:53
autor: Sokół
Witam kto wie oco chodzi z tą kontrolką , bo czasem jak zapale silnik to przez pewien czas mi się świeci ?

: 2006-04-01 12:21
autor: skorik
Chyba miga a nie świeci...
a jeżeli miga to tak ma być, wszycho w porządku.

: 2006-04-01 12:25
autor: RX
Witam,

Tu jest trochę:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... t=antilock

Antilock to kontrolka od ABS'u (Antilock Braking System)

Pzdr.

: 2006-04-01 12:42
autor: ZENiTH
dokładnie. Więc jak cały czas świeci to: albo masz brudny czujnik na którymś kole. albo bezpiecznik TURN się spalił ale wtedy nie będziesz miał kierunkowskazów i wspomagania. albo bezpiecznik od ABS (ten w skrzynce głównej) się spalił.

: 2006-04-03 08:39
autor: Sokół
Wielkie dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Teraz przynajmiej wiem gdzie szukać .
A co do wspomagania tak właśnie się dzieje i ztymi kierunkami też .
Tylko tyle że trwa to jakiś czas i przestaje tak wię chyba gdzieś coś nie styka .
Jeszcze raz dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

: 2006-04-03 08:50
autor: Sokół
Jeszcze jedno pytanko gdzie jest ten bezpiecznik TURN ??????????????

: 2006-04-03 09:05
autor: Mr. Cynk
sokół pisze:Jeszcze jedno pytanko gdzie jest ten bezpiecznik TURN ??????????????
weź wsadź głowę koło pedałów zdejmin pokrywkę od bezpieczników i poczytaj zanim zadasz koleje pytanie :)
w probie są generalnie dwa miejsca gdzie zbiorowo występują bezpieczniki: koło pedałów i pod maska obok akumulatora

: 2006-04-03 09:54
autor: Sokół
Dzięki!!!!
Zapamiętam :oops:

Proszę zapamiętaj jeszcze to:

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=2277

Aha i jeszcze te drukowane. No chyba że chciałeś krzyknąć na ten antilock. Ale ja jestem nudny...

: 2006-04-03 12:41
autor: ZENiTH
miałem ten sam problem raz chodziło raz nie. Okazało się że bezpiecznik siedzi w swoim miejscu ale nie styka. Pogrubiłem lutownicą styki bezpiecznika wszedł ciasno i jest spokój.

: 2006-04-03 13:04
autor: Sokół
spróbuję jeszcze tego ,bo bezpiecznik jest OK. troche mnie wnerwia to wyłanczanie się wspomagania i brak kierunków :newcry:
naprawde można na was liczyć

: 2006-04-03 13:09
autor: raven
czasem jak zapalisz i się świeci wyłącz wszystkie hałasidła i posłuchaj czy coś nie warczy taj dziwnie i bardzo fajnie. Jeśli warczy to raczej możesz mieć zabrudzony czujnik lub zębatkę tak jak piszą chłopaki- ja tak miałem. przy wymianie przegubów wyczyściłem i jest ok. (opieram się na swoim doświadczeniu).
btw. to co tak warczy to pompa jakaś? od abs? podoba mi się.

pozdr,[/url]

: 2006-04-03 13:13
autor: Sokół
a więc diabełka na podnośniki i sprawdzam , ale dopiero pod koniec tygodnia ,teraz tylko praca i brak czasu ( wyjątek to forum)
he he

: 2006-04-03 17:09
autor: Sokół
już wszystko ok. pogrubiłem lutownica styki na bezpieczniku i wszystko hula ,że aż miło .
Jeszcze raz dzięki

: 2006-04-13 23:52
autor: Kondzio
ja mam to samo...anti lock ciagle sie pali;/ a check engine czasami jak dodam wiecej gazu to gasnie???
mam probka 91 GT 2.2

: 2006-04-13 23:58
autor: skorik
Może masz któryś czujnik niesprawny albo odłączony lub może za daleko jest od zębatki...

: 2006-04-14 00:06
autor: piotrek
sprawdz kody błędów abs
tu masz linka który opisał Simones jak to zrobić http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3561
jak sprawdzisz to będziesz miał pewność o co chodzi

: 2006-12-23 21:46
autor: tarsar
U mnie z kontrolką Anti-lock było tak:
najpierw po zapaleniu silnika gasła - ale przed tym faktem mrugnęła bodajże 3 razy!
Od jakiegoś czasu (bodajże wymiana przegubów) mignie, ale tylko jeden raz...
Podczas jazdy nie miga wogóle, więc zakładam,że cały układa Abs jest w porządku.

O co to może biegać?

: 2006-12-23 21:51
autor: piotrek
czy przy jakiejś prędkości zapal ci się antilock (podczas hamowania)
możesz mieć uszkodzoną zembatke

: 2006-12-24 09:58
autor: tarsar
piotrek pisze:czy przy jakiejś prędkości zapal ci się antilock (podczas hamowania)
możesz mieć uszkodzoną zembatke
W tym rzecz, że nie - ani razu nie mrugnęła nawet. Martwić się nie martwię - w końcu wszystko jest OK :)

: 2008-05-14 20:48
autor: pablos11
Odświeże trochę temat czy ten anti lock w jedynce to jest to samo co w dwójce bo ciągle mi sie pali po zapaleniu silnika.Dodam że miałem ostatnie dni niemiłe doświadczenia a mianowicie jakieś zwierze obgryzło mi przewody hamulcowe, z paliwa i na dodatek akumlator mi padł. Czy może to mieć coś z tym wspólnego?

: 2008-05-14 22:25
autor: Destroyer
Anti lock to lampka kontrolna od ABS'u jeżeli świeci tzn że coś jest nie tak z tym układem. A jeżeli mówisz że coś ci zjadło przewody i narobiło zamieszania to już masz odpowiedź czemu to się świeci.

: 2008-05-15 14:25
autor: pablos11
Tak właśnie myślałem że to może coś byc z ABS-em. A nie powinna się świecic też kontrolka od ABS-u?

: 2008-05-15 14:40
autor: Maciucha
pablos11 pisze:Tak właśnie myślałem że to może coś byc z ABS-em. A nie powinna się świecic też kontrolka od ABS-u?
Destroyer pisze:Anti lock to lampka kontrolna od ABS'u
:twisted:

:mrgreen:

: 2008-05-15 16:56
autor: OLEY
Wpisz sobie w naszą wyszukiwarkę słowo ABS, ogranicz szukanie do II Gen.
i czytaj, czytaj, czytaj. :D

Ciekawe, po którym przeczytanym temacie dojdziesz do wniosku, że
moderatorzy jednak nie na darmo blokują nowo zakładane, dublowane tematy. :wink:
Problem ABS-u, to i tak jeden krótszych.