Strona 6 z 7

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-02-27 20:11
autor: K4mil
org. od madzi :wink:

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-24 21:48
autor: dj_krzynio
Witam. Od razu na wstępie informuje,że moje pytanie będzie dość głupie...chodzi mi o to czy każdego Probka tak buja na wybojach ?? Zrobiłem całe przednie zawieszenie a on trochę lata jak piłeczka jak wpadnie w wybój.

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-25 13:02
autor: wojtas89
A zrobiłeś zbieżność? Jak nie ma zbieżności to będzie ci pływał na dziurach i nierównościach. A Szczególnie po wymianie zawieszenia radze ci to zrobić. :wink:

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-25 14:31
autor: dj_krzynio
A tego akurat nie zrobiłem bo nie ściąga go na żadną stronę :) dzięki za info jutro skoczę to warsztatu na zbieżność, mam nadzieje,że to to :)

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-25 17:02
autor: fazario
a wymieniłeś amortyzatory?

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-26 12:03
autor: dj_krzynio
No właśnie dziś byłem na stacji kontroli pojazdów i okazało się,że tylne amorki mają po 84%, przód prawy 81% a lewy 15% :( więc wychodzi na to,że to jednak ten amortyzator:/ a tak przy okazji, nie macie może jakiegoś na zbyciu ?? :) POZDRAWIAM i dzięki za pomoc :)

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-26 12:41
autor: wojtas89
NIe baw się w używki. Kupuj nowe.

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-27 12:41
autor: dj_krzynio
no tak, ale nowego regulowanego w rozsądnych pieniążkach nie dostanę :)

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-27 13:16
autor: fazario
kupno nowych regulowanych graniczy z cudem, prawie na pewno w tym kraju nie kupisz.
Możesz zamontować nowe od Mazdy 626 GD, będą pasować ale......oczywiście bez regulacji.
Ja kiedyś kupiłem 2 używki regulowane na przód i do tej pory jeżdżę i nie buja.
Przy odrobinie szczęścia można trafić na używki w dobrym stanie.
Pozdro!! ;)

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-29 16:18
autor: dj_krzynio
tak tylko,że szkoda mi tych trzech amorków można powiedzieć,że w pełni sprawnych :) spróbuje coś poszukać, albo może oddam do regeneracji :)

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-04-29 19:15
autor: fazario
możesz próbować kupić jeden, nie jeden handlarz sprowadzający z niemiec probe na części sprzeda Ci jedną sztukę.

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-05-16 22:23
autor: hmar
Pelot pisze: Jak końcówki drążków, sworznie to tylko 555. Wszystkie inne bardzo szybko dostają luzów.
A może poda ktoś oznaczenia końcówek kierowniczych?? To co występuje w FAQ-u nie ma się ni jak do rzeczywistości - mam na myśli wymienione tam TRW, których po oznaczeniu nie udało mi się doszukać nawet w katalogu TRW.

Skoro 555 najlepsze, to ja poproszę ich symbole :D.

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-05-17 11:59
autor: wojtas89
A nie możesz sam poszukać? To bardzo proste. Mi się udało znaleść te oznaczenia w 30 sekund:
555: I13002
I13009
http://sklep.intercars.com.pl/
Ciężko znaleść, nie? :twisted:

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-05-17 12:07
autor: hmar
wojtas89 pisze:A nie możesz sam poszukać? To bardzo proste. Mi się udało znaleść te oznaczenia w 30 sekund:
555: I13002
I13009
http://sklep.intercars.com.pl/
Ciężko znaleść, nie? :twisted:
Gdybym nie miał wątpliwości to bym nie pytał. Te same wyniki znalazłem, jednak w opisie miały zaznaczone, że gwint M12. Wątpliwości powstały po zmierzeniu gwintu na drążkach kierowniczych, którego średnica wynosiła 14mm. W związku z tym kupić można nawet w te 30 sek., oddanie gdy nie pasują o wiele trudniejsze. Więc nie zarzucaj mi, że nie szukałem :!:

W związku z tym sugeruję dopisanie do FAQ z częściami do I gen, dla potomnych.

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-05-17 13:27
autor: wojtas89
te za 50 zł powinny pasować na 100%(Maciucha mi je proponował - pamiętam cenę). A zawsze możesz wymienić w sklepie na inne.

Re: Remont zawieszenia GT

: 2010-05-17 14:51
autor: hmar
wojtas89 pisze: A zawsze możesz wymienić w sklepie na inne.
Nie każdy sklep chce wymieniać tzw. "produkt pełnowartościowy", krótko mówiąc, jak kupiłeś to się martw. W jednym ze sklepów, gdzie się zaopatruje bywa to zależne od sprzedawcy i jego dobrej woli, o czym miałem okazję się namacalnie. U jednego nie było problemów u drugiego musiałem aż wykazać jego błąd - on dobierał część.
Pozdrawiam

Re: Remont zawieszenia GT

: 2011-12-05 15:02
autor: xavi
Mam takie pytanie odnosnie sworzni wahacza.
może mi ktoś podać namiary na jakiś dobry nie drogi sklep ze sworzniami które by pasowały do mojego probka

pozdrawiam

Re: Remont zawieszenia GT

: 2011-12-05 15:18
autor: Pelot
W Intercarsie. I tylko 555, żadne inne. Są najdroższe, ale najbardziej wytrzymałe.

Re: Remont zawieszenia GT

: 2011-12-05 15:58
autor: xavi
dzwoniłem do nich dziś i powiedzieli że maja tylko te z numerem katalogowym j13005

Re: Remont zawieszenia GT

: 2011-12-05 16:20
autor: Kocureq
555 to producent, nie numer katalogowy :)

Re: Remont zawieszenia GT

: 2011-12-05 16:33
autor: xavi
wiem że 555 to firma :) ja podałem numer katalogowy j13005 dlatego bo może ktoś czy te sworznie będą pasowały do mojego probka

Re: Remont zawieszenia GT

: 2011-12-05 18:02
autor: Pelot
Tiaaa, bo my nie mamy co robić tylko sprawdzać jeszcze w katalogach...

Są chyba cztery różne firmy w katalogu IC ze sworzniami pasującymi do IGEN. Jak wybierzesz wszystkie inne aniżeli 555, to za chwilę problem wróci. A te JC-owe, to po wyjęciu z pudełka już mają luzy :P

Re: Remont zawieszenia GT

: 2011-12-05 18:24
autor: Kocureq
Pod tym numerem seryjnym sa akurat 3 rozne firmy :) Wyglada na to, ze te sa OK.

Kielichy amortyzatorów

: 2012-03-19 09:14
autor: portable
Witam wszystkich serdecznie.
Zabrałem się właśnie za remont świeżo zakupionej probówki (GT z 1992 r).
Po oczyszczeniu podwozia i nadkoli odkryłem, że kielichy amortyzatorów w dolnej części (tam, gdzie łączą się z komorą silnika, zwłaszcza w miejscach gdzie przez nadkole przechodzą rurki układu hamulcowego) są kompletnie przerdzewiałe (na wylot).
Trzymają się tylko przy krawędziach komory silnika w górnej części.
I stąd mam pytanie: jak radzicie - załatać te dziury czy wymienić całe kielichy (o ile da się je gdzieś dokupić....) ?
W takim stanie strach tym autem przejechać 5 km - więc muszę to naprawić priorytetowo.
Proszę o info, jeśli ktoś miał doświadczenie z takim problemem...
pozdrawiam.

Re: Kielichy amortyzatorów

: 2012-03-19 09:50
autor: CBR
Siema.
Stary, priorytetowo to musisz ogarnąć zasady forum-regulamin bo już wlazłeś buciorami i nabrudziłeś.
Zaraz Mod pozamyka to wszystko ale nie denerwuj się.
Jeżeli zaczniesz tolerować nasze zasady a nie sa jakies tam z górnej półki to każdy ci pomoże.

Przy okazji wpisz w profil gdzie mieszkasz i jakie masz auto, to też pomoże.

Pozdr. :)