za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
za niskie wolne obroty bez możliwości regulacji
Witam.
Wiem że aż was korci żeby napisać UŻYJ OPCJI SZUKAJ!!!!!
ale przeszukiwałem już podobne tematy i nie bardzo mogę coś dopasować, otóż:
Mam strasznie niskie wolne obroty około 600 obrotów, nie mam możliwości ich zwiększenia, mimo regulacji śrubą w przepustnicy obroty nie rosną, można je tą śrubą jeszcze zmniejszyć, ale podwyższyć się nie da, dzieje się tak i na gazie i na benzynie, dodatkowo na benzynie jak już ktoś gdzieś pisał do 2 tys. obrotów mi przymula a po przekroczeniu idzie dobrze, na gazie tego objawu nie ma, kolejną rzeczą jest to, że gdy jadę i wybiję na luz czasami trzyma mi nawet 1500 obrotów, po pewnym czasie spadają do tych felernych 600 obrotów, albo i nie...
może ktoś z was się z czymś takim spotkał?
Pozdrawiam.
Wiem że aż was korci żeby napisać UŻYJ OPCJI SZUKAJ!!!!!
ale przeszukiwałem już podobne tematy i nie bardzo mogę coś dopasować, otóż:
Mam strasznie niskie wolne obroty około 600 obrotów, nie mam możliwości ich zwiększenia, mimo regulacji śrubą w przepustnicy obroty nie rosną, można je tą śrubą jeszcze zmniejszyć, ale podwyższyć się nie da, dzieje się tak i na gazie i na benzynie, dodatkowo na benzynie jak już ktoś gdzieś pisał do 2 tys. obrotów mi przymula a po przekroczeniu idzie dobrze, na gazie tego objawu nie ma, kolejną rzeczą jest to, że gdy jadę i wybiję na luz czasami trzyma mi nawet 1500 obrotów, po pewnym czasie spadają do tych felernych 600 obrotów, albo i nie...
może ktoś z was się z czymś takim spotkał?
Pozdrawiam.
89r. 2.2 GT (I) USA
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Normalne obroty to 750 na jałowym
Dodam że już to przerabiałem w LXie
Uszczlka pod głowicą wymieniona
Kolektor wyczyszczony
silnik wolnych obrotow wymieniony
pompa wody wymieniona
przepływka wymieniona
i nic, w końcu sprzedaliśmy samochód
Temat był obszernie omawiany ale tam nic nie znajdziesz, życze powodzenia w poszukiwaniu przyczyny.
Dodam że już to przerabiałem w LXie
Uszczlka pod głowicą wymieniona
Kolektor wyczyszczony
silnik wolnych obrotow wymieniony
pompa wody wymieniona
przepływka wymieniona
i nic, w końcu sprzedaliśmy samochód
Temat był obszernie omawiany ale tam nic nie znajdziesz, życze powodzenia w poszukiwaniu przyczyny.
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Pisałem już na .net
ja podejrzewam nieszczelność w układzie dolotowym, albo w samym kolektorze (wężyk podciśnienia)
A i jeszcze jedno, to że pokazuje na obrotomierzu 600 obr/min to wcale nie świadczy o tym, że tyle właśnie jest.
Pozdro!
ja podejrzewam nieszczelność w układzie dolotowym, albo w samym kolektorze (wężyk podciśnienia)
A i jeszcze jedno, to że pokazuje na obrotomierzu 600 obr/min to wcale nie świadczy o tym, że tyle właśnie jest.
Pozdro!
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
wracając do tematu...
obejrzałem BAC który ponoć odpowiada za wolne obroty i zauważyłem że jest na nim złoty dekielek nad zaworem powietrza jak spojrzałem na to od środka to jest tam nagwintowane na dość sporej długości i zastanawiam się czy wkręcając lub wykręcając ten dekielek można regulować dawkę powietrza dostarczonego na wolnych obrotach?
obejrzałem BAC który ponoć odpowiada za wolne obroty i zauważyłem że jest na nim złoty dekielek nad zaworem powietrza jak spojrzałem na to od środka to jest tam nagwintowane na dość sporej długości i zastanawiam się czy wkręcając lub wykręcając ten dekielek można regulować dawkę powietrza dostarczonego na wolnych obrotach?
89r. 2.2 GT (I) USA
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Lisiu
- Klubowicz
- Posty: 3614
- Rejestracja: 2005-04-05 17:40
- Samochód: Corvette C4 LT1
- Galeria: viewtopic.php?t=6117
- Lokalizacja: Sieraków
nie wiem czy bodzio pisze o tym co mam na mysli ale u mnie winny byl czujnik który załącza też wentylatory- wkręcany koło termostatu, idzie do niego wtycznka z jednym przewodem
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- kicur
- Posty: 290
- Rejestracja: 2004-11-08 18:58
- Samochód: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
- Galeria: viewtopic.php?t=6637
- Lokalizacja: Bukowno
przepływomierz na pewno mam walnięty ale na gazie ma takie same objawy a do gazu przepływomierza nie używa, zanim te obroty mi spadły jeździłem na gazie z odłączonym przepływomierzem i obroty były ok tak więc raczej nie jest to wina przepływomierza... ze ssaniem raczej też nic nie będzie bo na zimnym silniku gdy go odpalę to pięknie trzyma 1500 obrotów i z czasem spadają dopiero jak się nagrzeje to schodzą obroty na 600 i nic więcej... a błędów nie pokazuje żadnych...
89r. 2.2 GT (I) USA
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
on nie gaśnie, równo trzyma 600 i normalnie chodzi. Świece wymieniałem, przewody też, oraz kopułkę i palec tak, że z tej strony wszystko jest ok, a jeżdżę z tymi obrotami już z rok, do bani chodzi na benzynie przez przepływomierz, na szczęście na gazie cyka jak złoto, tylko te obroty mnie drażnią...piotrek pisze:na razie możesz zrobić w ten sposób , podkręć mu troche
na lince (2 nakrętki ) obroty przynajmniej nie będzie ci gasł
89r. 2.2 GT (I) USA
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- skorik
- Posty: 588
- Rejestracja: 2005-10-15 08:27
- Galeria: viewtopic.php?t=9986
- Lokalizacja: Toruń
- Eli
- Posty: 1787
- Rejestracja: 2005-09-14 23:38
- Galeria: viewtopic.php?t=9702
- Lokalizacja: Milanówek
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
To może i ja się podepnę pod temat...
W tym tygodniu również wystąpiły u mnie problemy ze zbyt niskimi obrotami na biegu jałowym. Jadę sobie na jakimś biegu, włączam na luz i obroty spadają do 500 obr./min, silnik przez 1-2 sekundy nierówno pracuje a potem obroty wchodzą na normalny poziom, czyli jakieś 750 obr./min.
Jeszcze ciekawostka - pierwszy raz stało się to prawdopodobnie zaraz po zatankowaniu paliwa. Pomyślałem więc że to wina kiepskiego paliwka, więc na obwodnice Tarnowa i trochę Probaska przegoniłem tak 200/h.
Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy. Niestety po kilku dniach problem znów powrócił Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie to śmiało...
W tym tygodniu również wystąpiły u mnie problemy ze zbyt niskimi obrotami na biegu jałowym. Jadę sobie na jakimś biegu, włączam na luz i obroty spadają do 500 obr./min, silnik przez 1-2 sekundy nierówno pracuje a potem obroty wchodzą na normalny poziom, czyli jakieś 750 obr./min.
Jeszcze ciekawostka - pierwszy raz stało się to prawdopodobnie zaraz po zatankowaniu paliwa. Pomyślałem więc że to wina kiepskiego paliwka, więc na obwodnice Tarnowa i trochę Probaska przegoniłem tak 200/h.
Po tym zabiegu wszystko wróciło do normy. Niestety po kilku dniach problem znów powrócił Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie to śmiało...
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Stary, dokładnie mam tak samo od tygodnia. Jadę, wrzucam na luz, sekundę go przydusi i znowu jest normalnie. Może to zapchany filtr paliwa?Maxxum pisze:To może i ja się podepnę pod temat...
W tym tygodniu również wystąpiły u mnie problemy ze zbyt niskimi obrotami na biegu jałowym. Jadę sobie na jakimś biegu, włączam na luz i obroty spadają do 500 obr./min, silnik przez 1-2 sekundy nierówno pracuje a potem obroty wchodzą na normalny poziom, czyli jakieś 750 obr./min
BEAUTY...POWER...SOUL...