Strona 8 z 10

: 2006-09-12 20:29
autor: Pelot
i Bodzio znowu jest zdenerwowany :shock:


Edit: Bodzio. powiedz kto CI to wszytko robił w probku, bo ja troszkę nie wierzę że to tylko Twoje raciczki brały udział :wink:

: 2006-09-12 20:37
autor: Robert
Robert pisze:Zmieniając temat...
Zechcielibyście wykłócać się na temat i nie odchodzić od meritum?
Gdyby ktoś nie zauważył: wątek Bogdana jest :arrow: tu! :x

: 2006-09-12 20:43
autor: KALI
Bogdan nie chodzi mi o żadne zaszczyty mam to gdzieś :!: :!:
Mam twoje pw i wiem o czym piszę . :!: KONIEC :!: [/url]

: 2006-09-12 22:42
autor: Bogdan9999
Pelot nikt mi tego nie robił bo mnie na taką przyjemność nie stać musiałem wszystko sam nocami dawać.
Kalii teraz wiem że masz tylko pewnie 4 razy więcej wiadomości odemnie niż ja od ciebie bo sam możesz przyznać że odpisywałeś na średnio co 4 wiadomość a czytać w twoich myślach nie umiem. Pozdr. Sorka Robert że min. i ja zasrałem ci twój temat.

: 2006-09-12 23:10
autor: Robert
Dziękuję. Skoro zakończyliśmy poboczny wątek to może jutro pojawią się jakieś nowe fotki mojej jedyneczki - wszystko przed nami... 8)

: 2006-09-13 07:42
autor: KALI
Dokładnie tak :wink:

: 2006-09-14 19:32
autor: Robert
:arrow: Tu są fotki wspomnianej jedyneczki, aczkolwiek nie mojej.

: 2006-09-17 08:30
autor: KALI
Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
Robert - obiecane fotki.

: 2006-09-17 10:56
autor: Pelot
pierwsza praca wykonana w Garage :?: :?: :?: 8)

: 2006-09-17 20:53
autor: KALI
Dokładnie pelocik :wink:

: 2006-09-18 01:16
autor: Bogdan9999
Oh jak ja nie lubię warszawy bo zawsze ci samochód pobijają. Kumpla wujek to już nawet nie remontuje bo mu sie znudziło :lol: :lol:

: 2006-09-18 14:53
autor: Robert
KALII pisze:Obrazek
A co to: Obrazek? :roll:


:wink:

: 2006-09-18 15:55
autor: KALI
Bogdan9999 pisze:Oh jak ja nie lubię warszawy bo zawsze ci samochód pobijają. Kumpla wujek to już nawet nie remontuje bo mu sie znudziło :lol: :lol:
U nas trochę większy ruch :D

: 2006-10-08 20:48
autor: KALI
Robercie JUŻ czas zmienić napis w stopce. :!: :!: :!: :wink:

: 2006-10-08 20:52
autor: Drzymek
OOOO!!!

Czyżby następny złoty dekiel wyjeżdżał na ulicę? :twisted:

: 2006-10-08 21:11
autor: Pelot
i to ja dzisiaj jako pierwszy przegoniłem go przez Wawkę 8)
idzie jak burza :lol:

: 2006-10-08 21:46
autor: Drzymek
pelot pisze:i to ja dzisiaj jako pierwszy przegoniłem go przez Wawkę 8)
idzie jak burza :lol:
A jak się to ma do naszych 2.2 Turbo na 12 PSI?

: 2006-10-09 02:36
autor: Robert
Drzymek pisze:A jak się to ma do naszych 2.2 Turbo na 12 PSI?
Może jakiś ogólnopolski u Was, bo na innym się Sącza nie doczekamy. :idea:

Pelot: Z opisu naszego CPU: Turbocharger overboost alarm -- This alarm will sound when an overboost condition is sensed by the Electronic Control Assembly (ECA). In conjunction with the alarm, the ECA will cutoff fuel operation until the overboost condition is eliminated.

: 2006-11-12 21:35
autor: KALI
Dawno nic nie pisałem w temacie Roberta więc postanowiłem coś niecoś skrobnąć.
Ostatnio trochę eksperymentowaliśmy z doładowaniem co skończyło się wydmuwaniem seryjnej uszczelki i kilkukrotnym wystrzeleniem bagnetu :lol: rx chciał nawet gasić :wink: Postanowiliśmy z Robertem przygotować silnik do większego doładowania .Wymienione zostały tłoki na seryjne z F2 na korby z FE3[ nie ukrywam że była to ciężka przeróbka ] do tego nowe pierścienie ,panewki główne i korbowe,nowe uszczelniacze zaworowe + sprawdzenie szczelności i na koniec uszczelka pod głowicę 1,8mm po skręceniu .Ta modyfikacja pozwoli nam wdmuchać 1,2bara bez obawy o silnik.

Obrazek
Bogdan9999
Z wsadzeniem tłoków z F2 chłopaki nie przejdzie na początku też o tym myślałem ale korbowody nie wejdą znaczy się korbowód przy sworzniu jest dużo większy w FE3 bo sworzeń obraca się w korbowodzie a w F2 sworzeń obraca sie w tłoku. I przez to jest w F2 zrobione miejsce dla zagłębienia w tłoku. A już nie wspomnę że w tłoku F2 nie ma miejsca na zapinki aby sworzeń nie wyleciał ale to akurat najmniejszy problem. A korbowody sam wiesz Kalii że od F2 są dłuższe o 2 cm i cieńsze. Jak byłem w w sklepach to chciałem właśnie tłoki przystosowane do turbo ale nigdzie nie było i nie mieli nawet w ofercie tłoków do silnika F2 Turbo.

:arrow: Niemożliwe a jednak :D zawleczki na sworzniach też się zmieściły :wink:

: 2006-11-13 00:05
autor: Bogdan9999
No w takim razie gratuluję ;) Szkoda tylko ze tłoki nie są nowe. Co do mnie to u mnie już to nie wypali silnik po szlifie więc kicha a takich tłoków nowych nie mogłem dostać. Co prawda główny problem z tłokami to były tylko zawleczki co pewnie tokarz sprawę załatwił. A tak w ogule to jakie on ma ciśnienie w cylindrach teraz ?? 9 barów ?? To juz chyba max. nie przy małe ?? A przy wymianie uszczelniaczy wymieniliście prowadnice zaworów ?? Jeśli nie to długo szczelności nie zachowa. Pozdro

: 2006-11-13 00:37
autor: Drzymek
Dzisiaj miałem zaszczyt dosiąść ROBOlota na fotelu pasażera (bo noga w gipsie) i niestety nic nie zobaczyłem bo tłoki na dotarciu, a silnik przerywał i można było naciskać tylko do 1/3 gazu :wink:

: 2006-11-13 10:38
autor: Bogdan9999
Drzymek pisze:a silnik przerywał i można było naciskać tylko do 1/3 gazu :wink:
Przerywał ?? :?

: 2006-11-13 10:51
autor: Drzymek
Na gazie się wogóle nie dało jechać bo głową waliłeś w zagłówki i szybę (na zmianę) a na benzin lepiej (tym bardziej po przyspieszeniu zapłonu) ale nie można było tego nazwać normalną pracą silnika :(
Ok, ja już się nie wypowiadam, bo to nie moje auto. Napisałem tylko odczucia

: 2006-11-13 10:56
autor: Robert
Dziś spróbuję kupić stroboskop i ustawić zapłon, bo po drodze do Sącza i potem do Krakowa przyspieszałem go na oko - trochę pomogło, ale daleko nawet do poprawnej jazdy.
Strober - mimo ksywki - :arrow: wczoraj nie miał :?

: 2006-11-13 12:54
autor: KALI
To kiepsko będzie trzeba coś z tym zrobić szkoda że przed twoim wyjazdem nie przejechałem się samochodem :cry: :cry: