Witam również mam u siebie w 2.0 do wymiany gumki zaworowe.
Można wymienić je bez demontażu głowicy. Najlepiej dorobić rurkę na której z jednej strony będzie gwint taki jak na świecy a z drugiej szybko złączna do kompresora. Po zdjęciu walków ustawić 1 cylinder w najwyższym punkcie potem lekko przestawić i zablokować wal, wkręcić rurkę i podłączyć ciśnienie.
Następnie przy pomocy młotka i rurki zdemontować zabezpieczenia, potem odpowiednimi szczypcami wyjąć uszczelniacze.
Zakładając nowe uszczelniacze można je dobić delikatnie odpowiedniej wielkości rurką lub nasadką. Następnie można założyć sprężyny i zabezpieczenia i tak każdy cylinder. Oczywiście nie powinno się zakładać drugi ras tego samego paska rozrządu.
Mam nadzieje że pomogłem pozdrawiam.
Uszczelniacze zaworów - wymiana
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
Można też wsunąć sznurek do tłoka by zawory nie opadły (nie wszyscy mają kompresor) Pasek jeśli nie jest uszkodzony i sparciały można ponownie założyć, sprawdz napinacz i rolki.
zwróć uwagę na sprężyny zaworowe, gesty zwój do dołu głowicy
Pozdrawiam
P.S. Po taniości części do silnika dostaniesz u Świątka w Bydgoszczy www.swiatek.com.pl
ja za uszczelniacze dałam 26 wydechowy komplet i 25 za ssące.
uszczelka głowicy 91, komplet pierścieni nominał 109
super kontakt i po zamówieniu na drugi dzień kurier był
zwróć uwagę na sprężyny zaworowe, gesty zwój do dołu głowicy
Pozdrawiam
P.S. Po taniości części do silnika dostaniesz u Świątka w Bydgoszczy www.swiatek.com.pl
ja za uszczelniacze dałam 26 wydechowy komplet i 25 za ssące.
uszczelka głowicy 91, komplet pierścieni nominał 109
super kontakt i po zamówieniu na drugi dzień kurier był
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
A ja mam pytanko: jak chce kupić komplet uszczelniaczy do 2.0, to kupuję 8 dolotowych i 8 wylotowych? bo tak są oznaczone na pudełkach...
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
powinno być:
-uszczelniacz zaworu ssącego
-uszczelniacz zaworu wydechowego
-uszczelniacz zaworu ssącego
-uszczelniacz zaworu wydechowego
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
-- oryginalny post 2013-09-13 19:30 --
Ssać to wiesz kto ci może? Jest zawór dolotowy i wydechowy.
-- dodano 2013-09-13 19:32 --
Ssać to wiesz kto ci może? Jest zawór dolotowy i wydechowy.
Ssać to wiesz kto ci może? Jest zawór dolotowy i wydechowy.
-- dodano 2013-09-13 19:32 --
Ssać to wiesz kto ci może? Jest zawór dolotowy i wydechowy.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
Tjaaaaaa.....
- glodzillaryki
- Posty: 116
- Rejestracja: 2011-06-23 16:33
- Samochód: Ford Probe lx 2.2 r.89 & chrysler voyager
- Lokalizacja: Z Lubelszczyzny :-P
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
-- oryginalny post 2013-09-15 09:32 --
ja wypraktykowałem w tamtym roku sposób z kompresorem poszło bardzo sprawnie i przyjemnie ale,,,,,, i tak trzeba było zdjąc głowice bo to przez pierscienie olej sadził
-- dodano 2013-09-15 09:33 --
ja wypraktykowałem w tamtym roku sposób z kompresorem poszło bardzo sprawnie i przyjemnie ale,,,,,, i tak trzeba było zdjąc głowice bo to przez pierscienie olej sadził
ja wypraktykowałem w tamtym roku sposób z kompresorem poszło bardzo sprawnie i przyjemnie ale,,,,,, i tak trzeba było zdjąc głowice bo to przez pierscienie olej sadził
-- dodano 2013-09-15 09:33 --
ja wypraktykowałem w tamtym roku sposób z kompresorem poszło bardzo sprawnie i przyjemnie ale,,,,,, i tak trzeba było zdjąc głowice bo to przez pierscienie olej sadził
... Znajdź swoje miejsce na ziemi , a może wtedy będziesz szczęśliwym człowiekiem ... .