Strona 1 z 4
Bogdan9999 - FE3N Turbo.
: 2006-06-21 17:25
autor: Bogdan9999
: 2006-06-22 00:08
autor: KALI
No dobra wszystko git a co z kolektorem wydechowym chodzi mi o spięcie z turbo

jak będziesz potrzebował to daj znaka.

: 2006-06-22 00:18
autor: Bogdan9999
No potrzebuję narazie go nie robię bo nie wiem na jaki mogę sobie pozwolić z przyczyny takiej że nie mam jeszcze tego silnika w probku. Kalii i potrzebuję taki kolektor masz jakieś propozycje ??

Jakieś szkice i oferty mile widziane

itd.

A i jeszcze Kalii mam pytanko jaką dajesz uszczelkę pod głowice chodzi mi o grubość ?? Ja chciałbym osiągnąć taką kompresję jak miał nowy 2.2 T ale czy to możliwe ?? Innych tłoków pod turbo w całej warszawie nie mogłem dostać

Nie wspomnę o uszczelce pod kolektor wydechowy

I jak dobrze pójdzie pokarze ci jak wyszedł mój patent z aparatem zapłonowym

Pozdrawiam
: 2006-06-22 06:24
autor: Gturbo
Widze ze solidnie sie zabierasz do zrobiena silnika. Pytanko. Czy te tloki to standardowe mazdowskie z taka sama kompressia jak fabrycznie mial ten silnik? Raczej jest to nie realne abys uzyskal 7.8 na tym silniku. Najlepiej to kupic kute tloki z mniejsza kompressia i zostawic stalowa uszczelke. Ja bym jeszcze rozwiercil ten silnik do 2.2 litra,ale to zalezy od tego co oczekujesz a dokladnie jakiej mocy szukasz.
: 2006-06-22 09:11
autor: KALI
Gturbo nie ma potrzeby rozwiercania bo średnica tłoka z FE3 jest taka sama jak w 2,2 i jak by się uparł to można odprężone tłoki z 2,2 wstawić do FE3 i mają takie same wycięcia zaworowe.
Bogdan- pomysły trzeba od podstaw kolektor spawać pod turbo i tyle a jaki on będzie to już na prawdę dowolna opcaja czy wiwinięty w dół czy do góry

: 2006-06-22 11:00
autor: Bogdan9999
Z wsadzeniem tłoków z F2 chłopaki nie przejdzie na początku też o tym myślałem ale korbowody nie wejdą znaczy się korbowód przy sworzniu jest dużo większy w FE3 bo sworzeń obraca się w korbowodzie a w F2 sworzeń obraca sie w tłoku. I przez to jest w F2 zrobione miejsce dla zagłębienia w tłoku. A już nie wspomnę że w tłoku F2 nie ma miejsca na zapinki aby sworzeń nie wyleciał ale to akurat najmniejszy problem. A korbowody sam wiesz Kalii że od F2 są dłuższe o 2 cm i cieńsze. Jak byłem w w sklepach to chciałem właśnie tłoki przystosowane do turbo ale nigdzie nie było i nie mieli nawet w ofercie tłoków do silnika F2 Turbo.
A co do kolektora to interesuje mnie turbinka na górze

Ile za taką robotę ??

A i jak wrócę do domu to wkleję mój patent aparatu zapłonowego bo już gotowy

: 2006-06-22 11:27
autor: Lukask
Super Bogdan że to się tak ruszyło trzymam kciuki i powodzenia

: 2006-06-22 13:07
autor: zrx15
łezka w oku sie kreći cudo CUDO !!!!! pozdro
: 2006-06-22 14:58
autor: Gturbo
Jak by co to duzo czesci pasuje od silnika 2.0 Kia.
Nie powiezieles od czego masz te tloki. ?
: 2006-06-22 15:13
autor: Gturbo
Raczej rozwiercil bym ten silnik i tutaj w linkach masz czemu. Cala lista rzeczy jak i biblia na temat tego silnika.
http://groups.msn.com/1stgenMX6ProbeGTTurbochat
http://members.aol.com/solomiata/FE3.html
: 2006-06-22 16:00
autor: Sqad
Gturbo pisze:Jak by co to duzo czesci pasuje od silnika 2.0 Kia.
Sportage
: 2006-06-22 16:25
autor: KALI
Czyli co z tego co widzę kupiłeś tłoki seryjne tylko nowe.
: 2006-06-22 16:35
autor: Bogdan9999
Tłoki kupiłem przeznaczone do silników F2, FE, F8 i coś tam jeszcze nie pamiętam więc i też pasują do Kia. Maksymalny szlif tulei dla tego silnika to 0,75mm ja w swoim zrobiłem 0,50 mm. Więcej jak byś chciał rozszlifować niż dopuszczalny wymiar to długo byś nie najeździł bo odkształcenia tulei gwarantowane. Kupiłem do tego też tłoki nad wymiarowe 86,5. Innych tłoków pod turbo do tego rodzaju silników nie mogłem dostać.
A oto moje dzieło z aparatem zapłonowym.

: 2006-06-22 23:13
autor: KALI
Nareszcie brawka u nas jest tak samo.

Tylko rozwierć miejsca na mocowania zapłonu bo śrubki ci nie podejdą.
: 2006-06-23 00:29
autor: Bogdan9999
: 2006-06-23 17:04
autor: KALI
Dlaczego by nie ale będzie ihi czy jakiś garett

: 2006-06-23 17:15
autor: Bogdan9999
Narazie włożę seryjkę bo obawiam się że z od sprzężeniem silnika będzie cienko i może seryjnej turbiny z probka nie wykorzystam do końca. A jak się uda wszystko zrobić po mojemu to zobaczę moze coś innego tak czy siak w późniejszym terminie najpierw czeka mnie dotarcie silnika

: 2006-07-05 23:53
autor: Bogdan9999
: 2006-07-07 16:30
autor: kosmita
: 2006-07-07 17:27
autor: Sebastian
i co niby bys chcial z nim zrobic??
: 2006-07-07 18:12
autor: Bogdan9999
Silniki Porsche wcale mnie nie rajcują jeśli chodzi o całokształt ale o moc czemu nie ale czytałeś części od 3800 zł to ja im podziękuję kupię pare i wyjdzie mi tyle co zaje fajne 3000 GT a na ten samochód choruje od 6 miesięcy

: 2006-07-10 00:17
autor: Bogdan9999
: 2006-07-10 16:48
autor: KALI
Bogdan po co malowałeś seryjny docisk?Przecież tego i tak nie będzie widać

: 2006-07-10 17:00
autor: Robert
Może właśnie dlatego - na próbę...

Miał dekiel pomalować?

: 2006-07-10 17:18
autor: Bogdan9999
Nudziło mi sie
