zwężka a wzrost mocy

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

radek1 pisze:Fotka jest po wyżej w linku Drzymka ten MBC ma tylko jedno wejście zobaczycie na fotce ,na gurze jest coś w rodzaju sitka ten trójnik chyba rozgałęzia przewód w którym mamy zwęrzke.
Jak to?

Wlot do tego MBC jest przez to sitko??? :shock: :shock: :shock:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

Chyba nie no i właśnie dlatego nie moge tego rozpracować.Może jutro wkleje wam tą instrukcje po japońsku.
Radek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

radek1 pisze:jutro wkleje wam tą instrukcje po japońsku.
te, ale krzaczków to ja jeszcze nie opanowałem :lol: :wink:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

No to sobie bajer kupiłem ,chyba dalej zostanie zwężka.Tylko kasa na darmo wywalona.A może jednak ktoś wie jak to zamontować licze na was.Dzięki.
Radek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

radek1 pisze:No to sobie bajer kupiłem ,chyba dalej zostanie zwężka.Tylko kasa na darmo wywalona.A może jednak ktoś wie jak to zamontować licze na was.Dzięki.
Musi być jakieś pokrętło do ustawiania wartości ciśnienia.
Przecież to urządzenie jest proste jak bat! Jedną rurką wchodzi a drugą wychodzi powietrze!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

radek1 pisze:No to sobie bajer kupiłem ,chyba dalej zostanie zwężka.Tylko kasa na darmo wywalona.A może jednak ktoś wie jak to zamontować licze na was.Dzięki.
a nie możesz sie dowiedzieć u sprzedawcy jak to prawidłowo zamontować - przecież on powinien wiedzieć :wink:
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

Zobacz na zdjęciu w twoim linku śrubka do regulacji jest ale wejście tylko jedno i to jest właśnie zastanawiające.Pszypomne nazwe MBC FZ-1 od rpm.Czy tylko ja mam ten wynalazek?
Radek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

radek1 pisze:Zobacz na zdjęciu w twoim linku śrubka do regulacji jest ale wejście tylko jedno i to jest właśnie zastanawiające.Pszypomne nazwe MBC FZ-1 od rpm.Czy tylko ja mam ten wynalazek?
To poluzuj trochę śrubę regulacyjną i dmuchnij albo przyłóż kompresor do tego jedynego wejścia i zobacz którędy będzie powietrze wychodzić!
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

Może zawracam głowe ale sprzedawca nie wie .Powiedział że według niego powinienem sobie poradzić,on tylko sprzedaje akcesoria tuningowe.Pozdrawiam klubowiczów.
Radek
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

radek1 pisze:Może zawracam głowe ale sprzedawca nie wie .Powiedział że według niego powinienem sobie poradzić,on tylko sprzedaje akcesoria tuningowe.Pozdrawiam klubowiczów.
To napisz tutaj:

info@rpmotorsport.pl

I powiedz że kupiłeś na tej aukcji.
http://www.allegro.pl/item162254214_man ... turbo.html
Powinni wszystko Ci wyjaśnić...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

Dziękuję za pomoc jak sobie z tym poradzę to wam napiszę i wkleję fotkę.
Radek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Drzymek pisze:To poluzuj trochę śrubę regulacyjną i dmuchnij albo przyłóż kompresor do tego jedynego wejścia i zobacz którędy będzie powietrze wychodzić!
Przez drugi, większy otwór z siatką.
radek1 pisze:Może zawracam głowe ale sprzedawca nie wie .Powiedział że według niego powinienem sobie poradzić,on tylko sprzedaje akcesoria tuningowe.Pozdrawiam klubowiczów.
:arrow: Ustawa o języku polskim (~180kB PDF) pisze:
  1. Art. 7a.
  2. Obowiązek używania języka polskiego w zakresie, o którym mowa w art. 7, dotyczy w szczególności nazewnictwa towarów i usług, ofert, warunków gwarancji, faktur, rachunków i pokwitowań, jak również ostrzeżeń i informacji dla konsumentów wymaganych na podstawie innych przepisów, instrukcji obsługi oraz informacji o właściwościach towarów i usług, z zastrzeżeniem ust. 3. Obowiązek używania języka polskiego w informacjach o właściwościach towarów i usług dotyczy też reklam.
  3. Obcojęzyczne opisy towarów i usług oraz obcojęzyczne oferty, ostrzeżenia i informacje dla konsumentów wymagane na podstawie innych przepisów w zakresie, o którym mowa w art. 7, muszą być jednocześnie sporządzone w polskiej wersji językowej, z zastrzeżeniem ust. 3.
  4. Nie wymagają opisu w języku polskim ostrzeżenia i informacje dla konsumentów wymagane na podstawie innych przepisów, instrukcje obsługi oraz informacje o właściwościach towarów, jeżeli są wyrażone w powszechnie zrozumiałej formie graficznej; jeżeli formie graficznej towarzyszy opis, to opis ten powinien być sporządzony w języku polskim.
Nie sądzę, by chińskie ideogramy były "powszechnie zrozumiałą formą graficzną" :wink:
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Radek - jakieś postępy?
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

W miejscu, z tej firmy którą mi podałeś dostałem odpowiedzi że montaż jest prosty rozdzielamy przewód od turbiny trójnikiem i podpinamy MBC i im bardziej wykręcamy śrubę regulacyjną tym większe doładowanie uzyskujemy. U nas im bardziej zwęrzymy przelot tym większe doładowanie,zgłupiałem chyba nic z tego nie będzie .

Skleiłem 2 razy (po raz pierwszy i ostatni).
Robert


Jeszcze jedno, dokładnie to co napisał mi ten człowiek że ten MBC zakładamy na przewód od sterowania akutatorem turbiny .Może ja się mylę i to nie jest ten w którym mamy zwężke?Pomocy!
Radek
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

To jest dokładnie ten przewód jak nie wiesz jak to zrobić poczekaj za 2 tygodnie będziemy to wsadzać z kaliim do mojej jedynki :) to zrobię opis.
Awatar użytkownika
radek1
Posty: 119
Rejestracja: 2006-07-31 16:16
Galeria: viewtopic.php?t=10146
Lokalizacja: Starachowice

Post autor: radek1 »

Czekam na wasz opis,dzięki i przepraszam za moje błędy.
Radek
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Anyszes pisze:mbc + silnik krokowy(20pln) +mikrokontroler(4pln) + płytka kondziorki rezystorki(5pln) + jakis ładny lcd (20-40pln) lub na wyswietlaczu diodowym (10pln) =mbc + 60pln (max) i masz ładnie zrobione ... chyba ze zrezygnujemy z wyswietlacza i załozymy np. 4 stany 0,6 0,7 0,8 0,9 to tylko 4 przyciski i o 20-40pln mniej : )
Zgadam sie z kolegą to można łatwo zrobić , sam jestem elektronikiem i wiem że to jest wykonalne .
wystarczy przysiąść na kilka godzin i łatwo można to zrobić , nawet zamiast LCD zamontować LED, to by była taka klasyka hehehe
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

davidlive pisze:
Anyszes pisze:mbc + silnik krokowy(20pln) +mikrokontroler(4pln) + płytka kondziorki rezystorki(5pln) + jakis ładny lcd (20-40pln) lub na wyswietlaczu diodowym (10pln) =mbc + 60pln (max) i masz ładnie zrobione ... chyba ze zrezygnujemy z wyswietlacza i załozymy np. 4 stany 0,6 0,7 0,8 0,9 to tylko 4 przyciski i o 20-40pln mniej : )
Zgadam sie z kolegą to można łatwo zrobić , sam jestem elektronikiem i wiem że to jest wykonalne .
wystarczy przysiąść na kilka godzin i łatwo można to zrobić , nawet zamiast LCD zamontować LED, to by była taka klasyka hehehe
No to zróbcie - chętnie od Was kupię nawet za 100zł :)
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

to wiesz co ja takie coś zrobie ale wątpie żeby było za 100 , myśle że ponad 100 :x
To panowie kto sie pisze na takie coś , moge to zrobić ale jak zbytu nie bedzie to nie ma sensu :cry:
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

davidlive pisze:to wiesz co ja takie coś zrobie ale wątpie żeby było za 100 , myśle że ponad 100 :x
To panowie kto sie pisze na takie coś , moge to zrobić ale jak zbytu nie bedzie to nie ma sensu :cry:
no jakby to dobrze wyszło i co najważniejsze działało, to ja chyba bym sie też pisał....tylko zależy jaka cena 8)
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

działało bedzie na 100% już wstępne projekty robie , zalezy jakie bajery chcecie ???
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

eee...tam bajery, najlepiej byłoby gdyby to miało tylko 2 ustawienia, jedno na ekonomiczna jazde a drugie typowo na wyścigi ( wydaje mi sie że wiecej nie jest potrzebne ) i jakoś specjalnie bajeranckie to nie musi być typu wyświetlacze itp.( chociaż na pewno by to fajnie wyglądało :lol: ) ale to ma mieć bardziej praktyczne zastosowanie niż robienie z wnetrza choinki - przynajmniej takie jest moje zdanie, a czym wiecej bajerow tym pewnie cena mniej atrakcyjna
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

daniel pisze: a czym wiecej bajerow tym pewnie cena mniej atrakcyjna
masz racie cena na pewno sie zmieni .
Postaram sie to dostosowac do probka , i dam znać jak działa .
Ale mysle że to dopiero po maturce , a ustawienia to proponuje (SOFT(7psi), NORM(9psi), SPORT(max psi ) ) heheh można by nawet przełącznik od zawiechy dać , to by było coś :twisted: :twisted:
Ostatnio zmieniony 2007-03-22 10:24 przez davidlive, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

a powiedz po cholere to srodkowe ustawienie??...ja jak chce jezdzic oszczednie to faktycznie ledwo co gaz naciskam i nie przekraczam 120 w miescie, a jak juz ostra jazda ( jak jakis cwaniaczek chce sie scigać ) to gaz do oporu, więc dla mnie to środkowe ustawienie kompletnie nie potrzebne :wink:

ps. a co do maturki to witaj w klubie :lol: ...w maju to będzie żeźnia :twisted: , to jak by Ci sie udało coś takiego po maturce zrobić to ja sie pisze na 100% ( wakacje to będzie okres wielkich zmian w samochodzie więc na pewno taki bajerek sie przyda )
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Ja mam w tej chwili bardzo dobry zaworek MBC (bo jeszcze tuningowany przez klubowicza).

Tak jak chłopaki mówią - 3 wartości są zbędne. Wystarczą 2 - normal i max. Z tym że ja mam max 16PSI. No i podstawą jest to, żeby to był typ pressure, a nie bleed. Czyli kulka na twardej sprężynce która przytrzymuje powietrze i dzięki temu turbo się dużo szybciej rozkręca.
BEAUTY...POWER...SOUL...
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”