Strona 1 z 2

zawieszenie gwintowane

: 2006-10-05 13:22
autor: Kristofer
Wiecie może gdzie i za ie mozna kupić zawieche gwint do Probka
:D zbliża sie zima a mój Probe stoi bardzo nisko, a bawic sie ze zmianą spręzyn zima/lato to jakoś mi nie pasi.
:?
Sprężynki mam H&R - 40 mm tylko potrzebuję teleskopów gwint najtańszej firmy :wink:

: 2006-10-05 15:06
autor: Quaki
oj kolega chyba nigdy nie widzial gwintowanego zaiwieszenia tam sprezyny sa calkiem inne caly komplet to koszt okolo 6tys PLN (tanszego nie znalazlem)l jak zamowie to pokaze jak to wyglada
Pozdrawiam

: 2006-10-11 11:59
autor: Kristofer
Powiadasz Quaki że 6 tyś :roll: troche duzo :?
Jak kupisz to pokaż jak to wygląda , i jak Probe będzie wyglądało po zamontowaniu przy maksymalnym obniżeniu :D
A same amortyzatory sportowe ( nie gwintowane ) tańszej firmy to jaki koszt za sztukę/komplet byłby :?:

: 2007-02-12 14:07
autor: pablos11
Rozwinę trochę temat pytaniem do tych co mają obniżone woziki sprężynami -35mm lub -40mm.Jak nisko jest wasz samochód od ziemi i jaką macie przestrzeń miedzy kołem a nadkolem tył i przód.Pytam ponieważ chce sobie obniżyć samochód chodż i tak jest nisko i niewiem czy mam już go obniżony czy nie.Bo szkoda wywalać kasę na nowe fedry jak i tak nie będzie lepszego efektu.Samochód kupiłem już niby jako z tuningowany ale niewiem czy zawieszenie też było obniżone.prosze o jakieś info.Z góry dzieki za pomiary.Pozdro

: 2007-02-13 22:11
autor: thebestcars
oj wszytko zalezy u mnie sprezyny siadly ze starosci :( wiec ciezko powiedziec bedzie jaka jest orginalna wysokosc bo kazdy z nas moze miec inna :(

a zamowilem akorki TWIN GAZ KAYBA (made in Japan) 1500/1600 koplet
mozna zamontowac sprezyny Waiteca -40 mm o charakterystyce sportowo-turystycznej 500zł za sztuke
oczywiscie mozna kupic tansze ale zazwyczaj sa tragicznie twarde :(

Ja zamówiłem wysokośc orginlna i o chakterystyce kofort bo nasze drogi sa tragiczne :) a ja dużo jedze wiec nie mam zamiaru sie wybić :)

: 2007-03-05 17:06
autor: RX
Witam,

Przypadkiem znalazłem - gwintowana zawiecha za 4 300zł

http://www.tomson.com.pl/exec.php?C=Sz2 ... &SZPT_PT=N

Pzdr.

: 2007-04-23 20:10
autor: pablos11
Czesc chciałbym sobie kupic te spręzynki z tulejami czyli regulacją.I niech mi ktoś powie jak to jest z ta regulacją one podnoszą samochód czy obniżają, o ile obnizają od serii bo mnie akurat interesuje obnizenie.A z angielskiego jestem cienki wiec proszę was o pomoc. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/93-97-Fo ... dZViewItem
_________________

: 2007-04-23 20:33
autor: Quaki
faktycznie jest i cena jak na Polskie warunki calkiem atrakcyjna :)
Pozdrawiam

: 2007-04-27 20:52
autor: radekkm
Witam wszystkich serdecznie :D
pablos11 lepiej nie pokazuj tego shitu bo zaraz zostaniesz dojechany przez forumowiczow

: 2007-06-29 22:36
autor: pablos11
Czesc kontynułuje wątek dalej dzis dostełem te spręzyny co pisałem post wyżej i kurde kicha totalna no chyba że je sie jakos specjalnie montuje ponieważ mają one mniejszą srednice od orginalnych sprężyn i nie wiem czy nie trzeba do tego specjalnych amorów.Sa takie jak na zdjęciu.Może ktoś kto zna dobrze angielski przeczyta ten opis i tam moze cos pisze jak to montowac i w ogóle był bym wdzięczny za jakies info bo angielski mi słabo leży we krwi..
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Ford-93- ... dZViewItem

: 2007-06-30 10:03
autor: Robert
W opisie aukcji jest o tym jasno napisane
REMARK: Since the coilover adjustment sleeve is smaller than the strut, grinding is required for the installation
I jest odsyłacz do instrukcji montażu:
:arrow: http://www.mx6.com/forums/2g-mx6-projec ... n-how.html
Punkt 2 mówi o niezbędnym zeszlifowaniu czy podtoczeniu góry amortyzatora.

Niestety, bez angielskiego będzie Ci w życiu coraz ciężej. Z nielicznymi wyjątkami (Syrenka) w tym języku jest więcej dokumentacji, niż po polsku. Tymczasem skorzystaj z jakiegoś serwisu tłumaczącego (np. :arrow: http://www.translate.pl) wspierając się dodatkowo słownikiem technicznym.

: 2007-06-30 12:28
autor: Sqad
To są regulowane coiliwery czy jak to tam sie nazywa, bez wiekszych problemow raczje powinny pasować. Ale są twarde jak skała dużo twardsze od tradycyjnych sprężyn obniżających.

: 2007-06-30 14:46
autor: pablos11
no to przynajmniej są jakies nadzieje na montaz tego a ja juz myslałem ze pojdzie to na złom.Dzieki za info.pozdro

: 2007-08-29 16:45
autor: Robert
mtuning.pl/sklep pisze:HI-LOW KIT FOR FORD 93-97 PROBE 519,00zł
[HILOW04]


Zawieszenie gwintowane jest dedykowane do konkretnego modelu auta. Zawieszenie to pozwala na możliwość swobodnej regulacji (góra/dół) – dostosowania do warunków drogowych

Zestaw zawiera (to co na zdjęciach):

4 komplety sprężyn
2 przednie
2 tylne
klucze do regulacji

Obrazek Obrazek

: 2007-12-28 22:21
autor: diabel 81
:D Dziś taki kópilem uzywany troszkę za 300zl i do tego felgi 18 Dotz Daytona wraz z oponkami Nankang 225/40/18 .Prawie nówki za 3000zl.Czekam tylko wiosny zeby to wrzócic i sprawdzic jak sie prezentują. :shock:

: 2007-12-28 22:57
autor: Dee Jay
Ciekawe jak z jakością i wygodą. Za tą cene nie spodziewam się rewelacji :wink:

: 2007-12-28 23:12
autor: diabel 81
Pożyjemy zobaczymy ,za takie pieniądze . Nikt wczesniej tego nie skomentował. :wink:

: 2007-12-28 23:27
autor: pablos11
Wiesz ze bedziesz musiał przerobic amorki...kupiłem takie ze USA niestety na seryjne amory tego nie założysz..wiec sprzedałem to.

: 2007-12-29 00:44
autor: Bogdan9999
A kto wie czy takie cos od 2 podejdzie do 1 ?? :?

: 2007-12-29 00:56
autor: Dee Jay
Chyba nie.

Squad jest bardzo twardo? Jeździłeś na tym zawiasie?

: 2007-12-29 01:31
autor: Bogdan9999
A ja bym prosił jesli ktoś mógł by dla mnie i pewnie nie tylko złapać wymiary tego był bym wdzięczny. Pozdrawiam

: 2007-12-29 12:02
autor: Sqad
Dee Jay pisze:Chyba nie.

Squad jest bardzo twardo? Jeździłeś na tym zawiasie?
Nie nie jeździłem na tym czaiłem się do tego ale zrezygnowałem :)

: 2008-01-07 00:22
autor: radekkm
Dee Jay pisze: Jeździłeś na tym zawiasie?
ja mam w mx-3 takie regulowane sprezynki tyle ze eibach,do tego tokico blue,jest twardo ale w zakretach sama przyjemnosc,polecalbym do tego cos do regulowania katow nachylenia,odpowiednie ustawienie zawieszki to podstawa

: 2008-01-07 00:32
autor: Sqad
dolne wahacze z regulowanym sworzniem, ale takich do mazdy nie ma

: 2008-01-07 11:36
autor: radekkm
mi wystarcza mimośrody