Znaleziono 1960 wyników

autor: Romas
2011-03-24 20:23
Forum: Galeria
Temat: akrapovic90
Odpowiedzi: 87
Odsłony: 6558

Re: akrapovic90

A ja mimo iz jestem zwolennikiem ori to autko jest naprawde ładnie zrobione i szacun za wykonanie :D
Przyjezdzaj do Borek bardzo chetnie obejrze :wink:
autor: Romas
2011-03-23 17:53
Forum: LPG
Temat: Deinstalacja / przekładka gazu
Odpowiedzi: 80
Odsłony: 21894

Re: Deinstalacja gazu

jesli jest instalacja i butla z papierami to do gazownika i niech montuje.
Tylko oczywiscie muisz pozalatwiac to co wyzej napisane, i problemu nie powinni byc zadnego :wink:
autor: Romas
2011-03-18 18:26
Forum: LPG
Temat: Ile gazu palą Wasze Probe na 100km?
Odpowiedzi: 292
Odsłony: 49465

Re: Ile gazu palą Wasze Probe na 100km?

moj 2.5v6 w trasie LPG pali 10l po miescie 13-15
Pb tylko w miescie patrzylem i miedzy 9-11 zalezy jak cisnalem.
autor: Romas
2011-03-18 14:33
Forum: 2.5 V6 KL
Temat: OLEJ
Odpowiedzi: 973
Odsłony: 60424

Re: OLEJ

byc moze i jest wyzsza bo ja zalatwialem przez znajomego ktory to rozprowadza to pewnie bylo taniej
autor: Romas
2011-03-18 13:32
Forum: Mechaniczny
Temat: Adaptacja zacisków
Odpowiedzi: 98
Odsłony: 13564

Re: Adaptacja zacisków

moim zdaniem jest tez istotna waga przodu czyli poniekat silnika, a w lagunie ten 1.6 jest dosc lekki w porownaniu do v-ki przy probku i tez jest ktutrza wiec moze byc wiekrze cisnienie przy chamowaniu.
autor: Romas
2011-03-18 12:29
Forum: 2.5 V6 KL
Temat: OLEJ
Odpowiedzi: 973
Odsłony: 60424

Re: OLEJ

Qki G. Niepisalem o motulu bo ten olej bardziej ja preferuje do dieseli zwłaszcza nowszej generacji, a cena motulu nie jest wcale drozsza niz mobila bo ostatnio do samochodu znajomwgo bralem
autor: Romas
2011-03-18 12:18
Forum: F.A.Q.
Temat: Short Shifter
Odpowiedzi: 27
Odsłony: 23370

Re: Short Shifter

teoria moze i ok ale tak jak wczesniej ktos napisal ze sobie skruci o 2cm drazek to mu nic nieda bo na tak malym wychyleniu przy orginalnie ustawionym jabluzku to pozytku i efektu zadnego
autor: Romas
2011-03-18 09:14
Forum: 2.5 V6 KL
Temat: OLEJ
Odpowiedzi: 973
Odsłony: 60424

Re: OLEJ

-- oryginalny post 2011-03-18 09:12 -- co do marki oleju to sie z wami niestety nie zgodze, bo roznica miedzy mobilem a lotosem jest kolosalna i to juz na nie jednym silniku tastowalem, lotos jednym slowem jast do dupy. Zato mobil i kastrol sa najlepiej spisujacymi olejami. Na tych olejach silnik c...
autor: Romas
2011-02-26 18:32
Forum: 2.0 R4 FS
Temat: V-max dla 2.0 16V
Odpowiedzi: 152
Odsłony: 28953

Re: V-max dla 2.0 16V

wiem wiem. ale musze dodać na swoje usprawiedliwienie ze juz od pół roku nie przekraczam 120km/h :D az sam sie dziwie. a miałem kiedyś ciezka noge.
chyba sie starzeje :( :D
autor: Romas
2011-02-26 17:04
Forum: 2.0 R4 FS
Temat: V-max dla 2.0 16V
Odpowiedzi: 152
Odsłony: 28953

Re: V-max dla 2.0 16V

powiem tak jak mialem escorta 1.6 16 mk6 to na dwojce rozwijal 110km/h przy odcince wiec probek moze i tyle pojdzie aczkolwiek wchodza w gre przełozenia skrzyni biegow. w escorcie z tego co zaowazylem biegi sa nieco dluzsze. A co do V-max to mój 2.5 v6 z kompletem osob i pełnym bagażnikiem zniczy ( ...

Wyszukiwanie zaawansowane