Probe gaśnie na benzynie

Awatar użytkownika
Pilich
Posty: 31
Rejestracja: 2006-01-14 21:26
Car: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Probe gaśnie na benzynie

Post autor: Pilich » 2007-03-25 14:04

Witam wszystkich

Jestem posiadaczem Probe 2,5 V6 z instalacja gazową. Mam problem bo przy odpalaniu musze od razu krecic go do 3000 obr/min zeby przelaczyl sie na gaz bo inaczej zgasnie. Jezeli w trakcie jazdy przelacze go na banzyne to tez gasnie i silnik jakos tak dziwnie pracuje. Natomiast na gazie nie ma zadnych problemów.
Co moze byc przyczyna? Prosze o pomoc!!!
POZDRAWIAM

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2007-03-25 22:39

Przepływomierz, dolot.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2914
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Gallery: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G » 2007-03-26 10:37

Może by tak najpierw dzińdobry, albo pocałuj mnie w dupe :twisted: :twisted: :twisted:
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2007-03-26 15:41

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Gallery: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin » 2007-03-27 10:40

Na gazie i z nieszczelnym dolotem, silnik też by nie pracował poprawnie. Sprawdz przepływkę, i opisz dokładniej objawy.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2007-03-27 13:01

Ronin, a skąd wiesz ? :) Widziałem już na tym forum auta całkowicie bezwypadkowe tylko pod tira wpadły :) Nic mnie już nie zdziwi. Chyba, że Robert jakiś tajemniczy składnik doda do czosnkówki :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Gallery: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin » 2007-03-27 22:50

Nie wiem, przypuszczam 8) . Zresztą na starej instalce parę razy mi pizgnęło w dolot(nieszczelność) to ani na benie ani na gazowni nie chodził :P (wyjątkiem był zsunięty przewód od odpowietrzenia skrzyni korbowej - na benie nie chodził, na gazie owszem ale jak dodawałem gazu to gasł :) )
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)

kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Car: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Post autor: kocurro » 2007-03-30 12:47

siemanko. instalacja gazowa może i teoretycznie jest ekonomiczna ale wraz z montażem zaczynają się problemy. polecam demontaż.

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2007-03-30 17:26

kocurro - skąd taki wniosek ? Jak się zrbi wszystko co trzeba przed założeniem gazu to jest ok. Pozatym jak zdemontuje gaz to nigdzie nie pojedzie :twisted:
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 488
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Car: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ » 2007-03-30 17:36

Witam.
Brat ma taki sam problem ale nie ma założonego gazu hehe :P Silnik 2,5 Liter
Gaśnie nieraz przy zmianie biegu albo przy wrzuconym... wszystko było czyszczone i sprawdzane.
Więc co to może być ?
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L

kocurro
Posty: 484
Rejestracja: 2007-03-25 18:50
Car: była skoda superb
Lokalizacja: Gdańsk Bartoszyce

Post autor: kocurro » 2007-03-30 20:39

ja do gazu nie jestem przekonany. kumpel ma omege 2.5 L i dopuki go nie zagazował wszystko było ok. gdy wstawił gaz to przynajmniej 2 razy w tygodniu był w naprawie. za 2 miesiące gaz został zdemontowany.

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2007-03-30 21:15

Takich mamy speców od zakładania gazu, czasem są tak zarobieni, że robią zamiaast pomyśleć.

Damian - może w twoim przypadku nieszczelność dolotu ? :) Musi być jakaś prawidłowość w tym gaśnięciu :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 488
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Car: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ » 2007-03-31 00:50

Przepustnica wyczyszczona
Filtry nowe
Dolot sprawdzony
Sonda lamda jest sprawna
I gaśnie przeważnie przy zmianie biegów...
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2007-03-31 21:50

Czyli przy wciśnięciu sprzęgła :) Jak się szybko biegi zmienia to też gaśnie ?
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 488
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Car: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ » 2007-04-01 00:43

Basf_Wrocław pisze:Czyli przy wciśnięciu sprzęgła :) Jak się szybko biegi zmienia to też gaśnie ?
Tak właśnie tak nie często ale nieraz gaśnie
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2007-04-01 23:20

Nie falują czasami obroty ?
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Gallery: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin » 2007-04-03 17:46

Uszczelki pod kolektorami ssącymi?
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)

Awatar użytkownika
Pilich
Posty: 31
Rejestracja: 2006-01-14 21:26
Car: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: Pilich » 2007-04-06 10:33

A moze to pompa paliwa???

Awatar użytkownika
Jedrek
Klubowicz
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Car: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek » 2007-04-06 11:48

Jeżeli to byłaby pompa to nie pojechałby więcej jak 120km/h i byłby problem z przyśpieszeniem.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(

Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 488
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Car: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: _/Damian\_ » 2007-04-06 21:43

Witam!
Jak już wiadomo jestem posiadaczem Forda Probe 2,5 V6 , autko zajefajne, ale ...na chwilę obecną jego słabą stroną jest fakt, że czesto gaśnie :( Tak jak pisałem auto przeszło parę razy diagnostykę silnika i nie wykazało żadnej ustreki. Sąda lambada jest OK, świece, filtry są nowe (przebieg około 7000km), dodatkowo przeczyszczona została przepustnica, ustawiony regulator wolnych obrotów, a auto mimo tego gaśnie :( Zjawisko to ma najczęściej zdażenie, gdy dojeżdżam do świateł lub/i, gdy następuje zmiana biegu. Dzisjaj doświadczyłem czegoś zupełnie nowego!!! Otóż auto straciło całkowicie obroty, gdy wcisnołem pedał sprzegła!!! Widząc to puściłem pedał, auto znowu pozyskało obroty, wciskam ponownie sprzęgło, auto całkowicie traci obroty=zero!!! , mija sekunda auto całkowice zgasło:( Próba odpalenia kończy sie niepowodzeniem:( Wciskam kilkakrotnie pedał sprzęgła, zmieniam biegi i dopiero gdzieś za 5-6 razem auto odpala
Kto jest w stanie podpowiedzieć co może być tego przyczyną? Czy elektrozawór magnetyczny układu dolotowego może mieć jakieś znaczenie? Bo mechanicy mówią, że nie, a owy elektrozawór (jeden z dwóch) jedynie jest uszkodzony, ale nie ma on wpływu, na to czy auto gaśnie czy nie, a jedynie na moc podczas jazdy. Jakie jest Wasze zdanie??? I jak myślicie co to może być???
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Car: '99 Corvette
Gallery: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX » 2007-04-06 22:58

Witam,

Silniczek krokowy (przeczyścić), immobiliser (usunąć zimne luty) lub moduł (wymiana na zastępczy) może? Sprawdź dolot czy wszystkie przewody są okej - mi gasło auto jak jeden przewód wyleciał ;)

Jeśli ustawiałeś wolne obroty to działa to tylko w trybie diagnostycznym (trzeba zewrzeć piny TEN i GND w pudełku diagnosis pod maską, koło aku).

Jeśli potem nie możesz odpalić auta to myślę, że jednak załatwienie modułu zastępczego załatwi sprawę.

Wpadnij na jakiś zlot w końcu, bo już jesteś trochę z klubie :)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl

Awatar użytkownika
swider
Posty: 155
Rejestracja: 2005-09-17 19:11
Gallery: viewtopic.php?t=8393
Lokalizacja: Nowy Sącz Wielogłowy

Post autor: swider » 2007-04-07 10:32

Moze to byc pompa palowa, mam taki sam problem.Probka odpalam na gazie i tak jezdze bo jak przelacze na paliwo to gasnie.Na 99% a nawet 100% siadla mi pompa paliwa.Mam pytanie gdzie ona sie DOKLADNIE znajduje i czy latwo ja wymienic bo mam zamiar to zrobic na dniach.Pozdrawiam
Probe 2.2 GL & 2,5 V6 KLZE :D

obydwa RED:D

Awatar użytkownika
Qbatron
Posty: 107
Rejestracja: 2006-03-24 14:08
Car: brak
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Qbatron » 2007-04-07 10:41

Nie wiem jak to jest w probe, ale w moim aktualnym autku pompy paliwa szuka sie gdzies w okolicach baku :twisted:

Damian, a probowales poprostu resetnac kompa? W Dajewo pomoglo :) - powaga.

Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Car: R4 94
Gallery: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław » 2007-04-07 11:15

pompa jest na baku i nie ma do niej dostępu :)
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,

Awatar użytkownika
swider
Posty: 155
Rejestracja: 2005-09-17 19:11
Gallery: viewtopic.php?t=8393
Lokalizacja: Nowy Sącz Wielogłowy

Post autor: swider » 2007-04-07 15:28

Wlsanie skoszystalem z opcji szukaj i wszystkiego sie dowiadzialem :D jest do niej dojscie ale trzeba ja wyjac wraz z bakiem :evil: katastrofa, a myslalem ze bedzie mniej roboty :evil:
POZDRO
Probe 2.2 GL & 2,5 V6 KLZE :D

obydwa RED:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”