dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

Post autor: Quaki »

A pytanie brzmi jakai cisnienie jest w V6 na pompie paliwa ? oczywiscie chodzi o standard?
pozdrawiam i dzieki za odpowiedz
Gość

Post autor: Gość »

Okay odpowiedz jest taka. Cisnienie obowiozuje na tak zwanej Fuel Rails I jest one na zapalonym silniku (wolnych obrotach) 41 psi. I jest one sterowane tak zwanym FPR -Fuel Pressure Regulator. A co do pompy to sie mowi wydajnosc przepompowania ilosci paliwa podczas jakiegos czasu. CZyli ile litrow jest przepompowanych podczas godzin.
Gość

Post autor: Gość »

Gt turbo dzieki za oddpowiedz tylko tyle ze mi chodzi wlasnie o wartosc cisnienia jaka podaja pompa paliwa (jest mi to potzrebne do obliczenia dokaldnej mieszanki do systemu nitro) wiem ze pompy mierzy sie na wydajnosc ale musza one podawac jakies cisnienie paliwa a pytanie jest jakie jest cisnienie paliwa podawanego przez pompe z analogii wynikaloby ze ciesnienie na pompie to 41 psi i tak chyba wlasnie jest bo jakos nie widzialem dodatkowej pomy w naszym silniku a tkie jest ciesninie na szynie paliwowej "fuel rails"
pozdrawiam i dzieki
Gość

Post autor: Gość »

Ja moge ci zalatic caly system NOS tak ze nie wiem czy ci sie to bedzie tak bardzo oplacalo zakladac swojej produkcji podaj cene za ile chodzi taki nos kit w polsce a ja ci powiem ile to bedzie kodsztowac odemnie. A jak potrzebujesz jakies tam dodatki to tez moge ci zalatwic. Dysze i dozownik do mieszanki NOS i paliwo
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

Hmm wiec koszt takiej instalacji w polsce to 1670zł brutto bez monatzu i bez kosztu gazu (256zł bruttto dla duzej butli) tak wiec na dolary to jakies 420$ z tym ze masz butle chomologowana w polsce ( wprawdzie brzydka ale zawsze jestem w trakcie rozmow z producentem butli o wyprodukowaniu mniejszych takie jak amerykanskie z homoloagcja w polsce ) butla jest 10L i miesci 7kg gazu system jest mokry prawie indentyczny jak NX mozliwosci do 180kM w plusie (tylko ze probek moze takiego czegos nie wytrzymac) ja osobiscie wykorzytsam dysze na jakies +70kM Mozna podnies wydajnosc systemu ale trznba by bylo zwiekszyc zawory.
Z dodatkow to ineteresowalby mnie kocyk grzewczy z termostatem (bo wprawdzie sam taki kombinuje ale po co wywazac juz otwarte drzwi) i koncowki mieszajace NX-a na +75kM i na +50kM jesli moglbys mi podac ile kosztowało by cos takiego to bylo fajnie
pozdrawiam
szrek
Posty: 5
Rejestracja: 2006-08-20 13:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Przemyśl

Pompa paliwa

Post autor: szrek »

Witam chciałbym zapytać jakie ciśnienie powinna mieć pompa paliwa w probe 2,0 16v z 94r wersja USA . Druga sprawa rano pali na dotyk ale gdy jest ciepły i postoi z 20 minut to trzeba chwile pokręcić .Posiadam to autko od nowego i nigdy nic się nie działo.Jest założony gaz od 4 lat . Ma przejechane 85 tys mil :( Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Wątpię że w tej sytuacji to wina pompy paliwa raczej bym sie rozglądał za innym problemem. Ciśnienie powinno być około 3 barów. Pozdrawiam
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
szrek
Posty: 5
Rejestracja: 2006-08-20 13:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: szrek »

Witam Dzięki za podpowiedz

Ostatnio zwiększyło się zużycie paliwa
spadek mocy dość odczuwalny
Czekam na jaką podpowiedz
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

Spalanie wzrosło na gazie czy benzynie. Może być przepływomierz albo sonda Lambda. Jakieś błędy sygnalizuje? Na marginesie, ile dałeś za nowego Proba?
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
szrek
Posty: 5
Rejestracja: 2006-08-20 13:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: szrek »

Witaj
Spalanie wzrosło na gazie i benzynie
ciężko pali jak jest ciepły
rano odpala na dotyk
kupiłem go z urzędu celnego został sprowadzony z USA nowy
mam go 7 lat
błędy jakieś sygnalizuje ale nie mam jak sprawdzić jakie
Awatar użytkownika
mers
Posty: 243
Rejestracja: 2005-11-23 09:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

czy pompa paliwa jest taka sama w 2.5 jak w 2.0

Post autor: mers »

jak w temacie
czy pompa paliwa jest taka sama w 2.5 jak w 2.0 (rok 93)
Samochód nie chce odpalić, najprawdopodobniej jest coś nie tak z pompą... a jak uda się go zapalić to pochodzi chwile potem obroty spadają i gaśnie...


szukałem podobnego tematu i nic nie znalazłem, jeśli już był to dajcie link, jeśli nie to proszę o odpowieź

pozdrawiam
Obrazek
probe II GT 93
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Ja bym stawiał na aparat zapłonowy już na wykończeniu, u mnie były identyczne objawy i okazało się, że padał, a później dokończył żywota aparat zapłonowy. Sprawdź iskrę,

Pozdro
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
mers
Posty: 243
Rejestracja: 2005-11-23 09:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: mers »

iskra "chyba" jest, z przewodu paliwowego po próbie odpalenia leci paliwo pod małym ciśnieniem z tąd myśle że to wina pompy, normalnie paliwo powinno tryskać jak z wozu strażackiego...
Obrazek
probe II GT 93
Voodoo
Posty: 1604
Rejestracja: 2005-02-06 18:23
Galeria: viewtopic.php?t=5493
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Kontakt:

Post autor: Voodoo »

Sprawdź wyłącznik uderzeniowy w bagażniku, może coś z nim jest nie halo.
ObrazekFord Probe 2.0 '94r.
Awatar użytkownika
mers
Posty: 243
Rejestracja: 2005-11-23 09:27
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: mers »

Voodoo pisze:Sprawdź wyłącznik uderzeniowy w bagażniku, może coś z nim jest nie halo.
wybaczcie ale jestem troche zielony, jak to sprawdzić?
Obrazek
probe II GT 93
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Chodzi o przycisk. Znajduje się on w bagażniku, w jego lewym dolnym rogu (zajrzyj pod materiał i kartonik zakrywający dojazd). Cholera ciężko to wytłumaczyć, ale powinieneś znaleźć. Jest to całkiem spory, okrągły guzik. Wciśnij ;-)

Pzdr.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Basf_Wrocław
Posty: 956
Rejestracja: 2004-08-26 11:44
Samochód: R4 94
Galeria: viewtopic.php?t=5626
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Basf_Wrocław »

Ten guzik jest strasznie głęboki :) Wciskając go ma się wrażenie że zaraz przebije się gumę zabezpieczającą.
Obrazek
2.0, 16v, Klima, 94 r,
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

Post autor: Sallmo »

Czy pamięta ktoś jak podłączyć kostkę pompy "na krótko" aby spuścić paliwo ze zbiornika?
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
vitek
Klubowicz
Posty: 1749
Rejestracja: 2007-11-22 17:26
Galeria: viewtopic.php?t=13010
Lokalizacja: Skarżysko

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

Post autor: vitek »

A nie lepiej zewrzeć styki w gnieździe przekaźnika pompy pod maską?
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

Post autor: Sallmo »

No lepiej i wygodniej...ale ja juz nic nie mam pod maską , nawet silnika ;)
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

Post autor: Sallmo »

Jak by ktoś potrzebował pompę paliwa na "krótko" odpalić - fotka kostki pompy, tej pod zbiornikiem paliwa. Podajemy zasilanie,brązowy 12v - niebieski masa. Nie dostałem się do przewodów kostki żeby sprawdzić jakie kolory, ale po układzie kostki widać gdzie podłączyć.
Załączniki
20170815_133055.jpg
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
Qczy
Posty: 15
Rejestracja: 2020-04-03 00:04
Samochód: E36,E46,Probe GT

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

Post autor: Qczy »

Odświeżam :)
Ściągnąłem bak i przeprowadzam nowe przewody paliwowe.
Przy okazji chcę wymienić profilaktycznie pompę. Mam zalegającą z E46 diesl'a. Tam ciśnienie jest na pewno większe - minimum 1 bar.

Czy przy takim modzie ori regulator ogarnie taką zmianę, czy lepiej wstawiać nowy - z większym zakresem?
Po co sprawdzać, skoro domyślasz się, że powinno działać ?...
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”