Strona 1 z 1

dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

: 2004-05-18 00:37
autor: Quaki
A pytanie brzmi jakai cisnienie jest w V6 na pompie paliwa ? oczywiscie chodzi o standard?
pozdrawiam i dzieki za odpowiedz

: 2004-05-18 07:53
autor: Gość
Okay odpowiedz jest taka. Cisnienie obowiozuje na tak zwanej Fuel Rails I jest one na zapalonym silniku (wolnych obrotach) 41 psi. I jest one sterowane tak zwanym FPR -Fuel Pressure Regulator. A co do pompy to sie mowi wydajnosc przepompowania ilosci paliwa podczas jakiegos czasu. CZyli ile litrow jest przepompowanych podczas godzin.

: 2004-05-18 11:13
autor: Gość
Gt turbo dzieki za oddpowiedz tylko tyle ze mi chodzi wlasnie o wartosc cisnienia jaka podaja pompa paliwa (jest mi to potzrebne do obliczenia dokaldnej mieszanki do systemu nitro) wiem ze pompy mierzy sie na wydajnosc ale musza one podawac jakies cisnienie paliwa a pytanie jest jakie jest cisnienie paliwa podawanego przez pompe z analogii wynikaloby ze ciesnienie na pompie to 41 psi i tak chyba wlasnie jest bo jakos nie widzialem dodatkowej pomy w naszym silniku a tkie jest ciesninie na szynie paliwowej "fuel rails"
pozdrawiam i dzieki

: 2004-05-18 19:40
autor: Gość
Ja moge ci zalatic caly system NOS tak ze nie wiem czy ci sie to bedzie tak bardzo oplacalo zakladac swojej produkcji podaj cene za ile chodzi taki nos kit w polsce a ja ci powiem ile to bedzie kodsztowac odemnie. A jak potrzebujesz jakies tam dodatki to tez moge ci zalatwic. Dysze i dozownik do mieszanki NOS i paliwo

: 2004-05-19 12:52
autor: Quaki
Hmm wiec koszt takiej instalacji w polsce to 1670zł brutto bez monatzu i bez kosztu gazu (256zł bruttto dla duzej butli) tak wiec na dolary to jakies 420$ z tym ze masz butle chomologowana w polsce ( wprawdzie brzydka ale zawsze jestem w trakcie rozmow z producentem butli o wyprodukowaniu mniejszych takie jak amerykanskie z homoloagcja w polsce ) butla jest 10L i miesci 7kg gazu system jest mokry prawie indentyczny jak NX mozliwosci do 180kM w plusie (tylko ze probek moze takiego czegos nie wytrzymac) ja osobiscie wykorzytsam dysze na jakies +70kM Mozna podnies wydajnosc systemu ale trznba by bylo zwiekszyc zawory.
Z dodatkow to ineteresowalby mnie kocyk grzewczy z termostatem (bo wprawdzie sam taki kombinuje ale po co wywazac juz otwarte drzwi) i koncowki mieszajace NX-a na +75kM i na +50kM jesli moglbys mi podac ile kosztowało by cos takiego to bylo fajnie
pozdrawiam

Pompa paliwa

: 2006-08-20 14:15
autor: szrek
Witam chciałbym zapytać jakie ciśnienie powinna mieć pompa paliwa w probe 2,0 16v z 94r wersja USA . Druga sprawa rano pali na dotyk ale gdy jest ciepły i postoi z 20 minut to trzeba chwile pokręcić .Posiadam to autko od nowego i nigdy nic się nie działo.Jest założony gaz od 4 lat . Ma przejechane 85 tys mil :( Pozdrawiam

: 2006-08-20 15:28
autor: Bogdan9999
Wątpię że w tej sytuacji to wina pompy paliwa raczej bym sie rozglądał za innym problemem. Ciśnienie powinno być około 3 barów. Pozdrawiam

: 2006-08-20 17:37
autor: szrek
Witam Dzięki za podpowiedz

Ostatnio zwiększyło się zużycie paliwa
spadek mocy dość odczuwalny
Czekam na jaką podpowiedz

: 2006-08-20 19:26
autor: tofil
Spalanie wzrosło na gazie czy benzynie. Może być przepływomierz albo sonda Lambda. Jakieś błędy sygnalizuje? Na marginesie, ile dałeś za nowego Proba?

: 2006-08-21 10:12
autor: szrek
Witaj
Spalanie wzrosło na gazie i benzynie
ciężko pali jak jest ciepły
rano odpala na dotyk
kupiłem go z urzędu celnego został sprowadzony z USA nowy
mam go 7 lat
błędy jakieś sygnalizuje ale nie mam jak sprawdzić jakie

czy pompa paliwa jest taka sama w 2.5 jak w 2.0

: 2006-10-25 11:04
autor: mers
jak w temacie
czy pompa paliwa jest taka sama w 2.5 jak w 2.0 (rok 93)
Samochód nie chce odpalić, najprawdopodobniej jest coś nie tak z pompą... a jak uda się go zapalić to pochodzi chwile potem obroty spadają i gaśnie...


szukałem podobnego tematu i nic nie znalazłem, jeśli już był to dajcie link, jeśli nie to proszę o odpowieź

pozdrawiam

: 2006-10-25 11:28
autor: Kędziorek
Ja bym stawiał na aparat zapłonowy już na wykończeniu, u mnie były identyczne objawy i okazało się, że padał, a później dokończył żywota aparat zapłonowy. Sprawdź iskrę,

Pozdro

: 2006-10-25 12:13
autor: mers
iskra "chyba" jest, z przewodu paliwowego po próbie odpalenia leci paliwo pod małym ciśnieniem z tąd myśle że to wina pompy, normalnie paliwo powinno tryskać jak z wozu strażackiego...

: 2006-10-25 12:29
autor: Voodoo
Sprawdź wyłącznik uderzeniowy w bagażniku, może coś z nim jest nie halo.

: 2006-10-25 12:31
autor: mers
Voodoo pisze:Sprawdź wyłącznik uderzeniowy w bagażniku, może coś z nim jest nie halo.
wybaczcie ale jestem troche zielony, jak to sprawdzić?

: 2006-10-25 12:50
autor: RX
Witam,

Chodzi o przycisk. Znajduje się on w bagażniku, w jego lewym dolnym rogu (zajrzyj pod materiał i kartonik zakrywający dojazd). Cholera ciężko to wytłumaczyć, ale powinieneś znaleźć. Jest to całkiem spory, okrągły guzik. Wciśnij ;-)

Pzdr.

: 2006-10-25 16:13
autor: Basf_Wrocław
Ten guzik jest strasznie głęboki :) Wciskając go ma się wrażenie że zaraz przebije się gumę zabezpieczającą.

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

: 2017-07-25 20:49
autor: Sallmo
Czy pamięta ktoś jak podłączyć kostkę pompy "na krótko" aby spuścić paliwo ze zbiornika?

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

: 2017-07-26 12:28
autor: vitek
A nie lepiej zewrzeć styki w gnieździe przekaźnika pompy pod maską?

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

: 2017-07-26 18:23
autor: Sallmo
No lepiej i wygodniej...ale ja juz nic nie mam pod maską , nawet silnika ;)

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

: 2017-08-30 09:03
autor: Sallmo
Jak by ktoś potrzebował pompę paliwa na "krótko" odpalić - fotka kostki pompy, tej pod zbiornikiem paliwa. Podajemy zasilanie,brązowy 12v - niebieski masa. Nie dostałem się do przewodów kostki żeby sprawdzić jakie kolory, ale po układzie kostki widać gdzie podłączyć.

Re: dane techniczne pompy paliwa? 2,5 V6 i 2,0 R4

: 2020-12-29 22:27
autor: Qczy
Odświeżam :)
Ściągnąłem bak i przeprowadzam nowe przewody paliwowe.
Przy okazji chcę wymienić profilaktycznie pompę. Mam zalegającą z E46 diesl'a. Tam ciśnienie jest na pewno większe - minimum 1 bar.

Czy przy takim modzie ori regulator ogarnie taką zmianę, czy lepiej wstawiać nowy - z większym zakresem?