brak mocy

Awatar użytkownika
Yaneeck
Posty: 408
Rejestracja: 2003-03-20 12:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Yaneeck »

ja mam subiektywne uczucie podobne... ale chyba "ten typ tak ma"
<(k)night rider>

miałem probe :)
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

zacznij od sprawdzenia filtra powietrza
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

musisz go po prostu posprawdzać! zapłon, świece, cały układ doprowadzenia powierza i układ paliwowy, jeśli po tym nic sie nie zmieni to problem jest mechaniczny, a tu to niech się inni wypowiedzą!
pozdro
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Nie panowie, nie dolot - bo by w górnych partiach obrotów nie miał powera. Nie sądzę żeby to był zapłon czy kable.

Silnik KL 2,5 V6 ma wewnątrz kolektora dolotowego przepustnice otwierane przez elektrozawory tzw. VRIS-y. Są one umieszczone z tyłu silnika (od grodzi). Elektrozawory otwierają przepustnice przy przekroczeniu konkretnych zakresów obrotów. Jest to dokładnie opisane w serwisówce (jeśli nie masz - priv), oraz kilkukrotnie na forum.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

Z Twojego opisu wynika że nie otwiera się pierwszy VRIS - powinien otworzyć się przy 3200 rpm
myśle że powinieneś poczytać
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... light=vris
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Czy komputer zgłasza jakieś błędy?

Przeczytaj jeszcze to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1181
Pozdrawiam, Rafał.
Gość

Post autor: Gość »

"selenoda" ? co to jest ? moze słyszałeś sonda lambda? albo solenoid ??

solenoid - elektr. cewka, zwojnica cylindryczna z równomiernie nawiniętego drutu.

sonda lambda - Sonda lambda jest ogniwem elektronicznym, którego wielkość napięcia (od 0 do 1V) zależy od zawartości tlenu w spalinach. Zbudowana jest z dwóch platynowych płytek, rozdzielonych warstwą dwutlenku cyrkonu (ZrO2). Związek ten w obecności tlenu staje się elektrolitem, a na powierzchni płytek platyny pojawiają się jony tlenu o ładunku ujemnym. Czujnik jest tak skonstruowany, aby jedna jego strona mogła stykać się z powietrzem atmosferycznym (sygnał odniesienia), zaś druga z gorącymi spalinami.
Gość

Post autor: Gość »

ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”