brak mocy
musisz go po prostu posprawdzać! zapłon, świece, cały układ doprowadzenia powierza i układ paliwowy, jeśli po tym nic sie nie zmieni to problem jest mechaniczny, a tu to niech się inni wypowiedzą!
pozdro
pozdro
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Nie panowie, nie dolot - bo by w górnych partiach obrotów nie miał powera. Nie sądzę żeby to był zapłon czy kable.
Silnik KL 2,5 V6 ma wewnątrz kolektora dolotowego przepustnice otwierane przez elektrozawory tzw. VRIS-y. Są one umieszczone z tyłu silnika (od grodzi). Elektrozawory otwierają przepustnice przy przekroczeniu konkretnych zakresów obrotów. Jest to dokładnie opisane w serwisówce (jeśli nie masz - priv), oraz kilkukrotnie na forum.
Silnik KL 2,5 V6 ma wewnątrz kolektora dolotowego przepustnice otwierane przez elektrozawory tzw. VRIS-y. Są one umieszczone z tyłu silnika (od grodzi). Elektrozawory otwierają przepustnice przy przekroczeniu konkretnych zakresów obrotów. Jest to dokładnie opisane w serwisówce (jeśli nie masz - priv), oraz kilkukrotnie na forum.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Z Twojego opisu wynika że nie otwiera się pierwszy VRIS - powinien otworzyć się przy 3200 rpm
myśle że powinieneś poczytać
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... light=vris
myśle że powinieneś poczytać
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... light=vris
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
-
- Klubowicz
- Posty: 1830
- Rejestracja: 2002-09-02 11:46
- Galeria: viewtopic.php?t=5495
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Czy komputer zgłasza jakieś błędy?
Przeczytaj jeszcze to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1181
Przeczytaj jeszcze to:
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=1181
Pozdrawiam, Rafał.
"selenoda" ? co to jest ? moze słyszałeś sonda lambda? albo solenoid ??
solenoid - elektr. cewka, zwojnica cylindryczna z równomiernie nawiniętego drutu.
sonda lambda - Sonda lambda jest ogniwem elektronicznym, którego wielkość napięcia (od 0 do 1V) zależy od zawartości tlenu w spalinach. Zbudowana jest z dwóch platynowych płytek, rozdzielonych warstwą dwutlenku cyrkonu (ZrO2). Związek ten w obecności tlenu staje się elektrolitem, a na powierzchni płytek platyny pojawiają się jony tlenu o ładunku ujemnym. Czujnik jest tak skonstruowany, aby jedna jego strona mogła stykać się z powietrzem atmosferycznym (sygnał odniesienia), zaś druga z gorącymi spalinami.
solenoid - elektr. cewka, zwojnica cylindryczna z równomiernie nawiniętego drutu.
sonda lambda - Sonda lambda jest ogniwem elektronicznym, którego wielkość napięcia (od 0 do 1V) zależy od zawartości tlenu w spalinach. Zbudowana jest z dwóch platynowych płytek, rozdzielonych warstwą dwutlenku cyrkonu (ZrO2). Związek ten w obecności tlenu staje się elektrolitem, a na powierzchni płytek platyny pojawiają się jony tlenu o ładunku ujemnym. Czujnik jest tak skonstruowany, aby jedna jego strona mogła stykać się z powietrzem atmosferycznym (sygnał odniesienia), zaś druga z gorącymi spalinami.