problem z mocą

marcus
Posty: 11
Rejestracja: 2004-02-04 02:29
Samochód: brak
Lokalizacja: milwaukee(lublin)

problem z mocą

Post autor: marcus »

Problem jest taki,brak mocy między 3500-4000obr wyskoczył błąd z OBDII wyczytali kod PO421 niby katalizator ,wymieniłem na nowy-nic lepiej.Wymieniłem filtry troche lepiej,znowu zapaliłsie check engine ten sam błąd, jak dochodzi do 3500gwałtowny spadek mocy :cry: i tak do 4000.pozniej znów rakieta :lol: .jak mozecie to cos napiszcie bo jeszcze nie spotkałem sie z takim problemem na forum,dzięki za fatyge pozdrawiam.
probe 2,016v 97 r.manual
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

pierwszy VRIS najprawdopodobniej. Objawy by się zgadzały. Pierwszy VRIS zapala się przy 3250 (około) i bardzo wpływa na xharakterystykę.

Obrazek
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
rick
Posty: 301
Rejestracja: 2003-03-17 14:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rick »

MIH ma racje. A ja wiem cos na ten temat, bez pierwszego vrisu będzie mułowaty(wyciągał tylko 190-200) i na dodatek moze odymiać rure i jeszcze jedno przy wyższych prędkościach może ci wyskoczyć bład nr 5: knock sensor, miałęm to samo (za mało powietrza , za dużo paliwa i czujnik spalania stukowego zaraz szaleje). Po wymianie vrisa jezdzi jak dawniej, wczoraj na A4 220/h, :) .

PS
MIH jak tam Vrisy z Lubania :?:
marcus
Posty: 11
Rejestracja: 2004-02-04 02:29
Samochód: brak
Lokalizacja: milwaukee(lublin)

Post autor: marcus »

Dzieki wielkie :lol: ,niestety nie mam serwisowki,a moja edukacja skonczyla sie na pozomie fiata 126-takie byly czasy :oops: ,wiec moze jeszcze panowie powiecie gdzie szukac tego vrisu :1111_worthy: .Oczywiscie wielkie dzieki.
probe 2,016v 97 r.manual
marcus
Posty: 11
Rejestracja: 2004-02-04 02:29
Samochód: brak
Lokalizacja: milwaukee(lublin)

Post autor: marcus »

aha jeszcze jedno czy moze duzo palic.
probe 2,016v 97 r.manual
Gość

Post autor: Gość »

wszystko fajne MiHu ale... pokazałeś wykres do 2.5 V6 :twisted: :twisted: :twisted: nie wprowadzaj kolegi w błąd :wink:
zobacz co ma w stopce napisane (2.0 16V = czyt. jedyny niepowtarzalny) :lol: :wink:
marcus
Posty: 11
Rejestracja: 2004-02-04 02:29
Samochód: brak
Lokalizacja: milwaukee(lublin)

Post autor: marcus »

to samo znalazlem w opcji szukaj i dlatego zbaranialem :roll:
probe 2,016v 97 r.manual
rick
Posty: 301
Rejestracja: 2003-03-17 14:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: rick »

hehe, rzeczywiście masz 2.0 a to zupełnie inna sprawa, zasugerowałem sie i wypowiedzią MIHa i dowaliłem na temat 2.5. ups. Stopka mówi sama za siebie :roll: . Ale jakby co to innym może sie przydać
marcus
Posty: 11
Rejestracja: 2004-02-04 02:29
Samochód: brak
Lokalizacja: milwaukee(lublin)

Post autor: marcus »

takich informacji nigdy dosyc .dieki za szczere checi .jak sie wyjasni to dam znac.
probe 2,016v 97 r.manual
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”