Cos z układem paliwowym... pomozecie?

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Cos z układem paliwowym... pomozecie?

Post autor: laptop »

Pisalem o tym wczesniej na forum ale bez odpowiedzi... W Moim probe 2,5 v6 z gazem cos nie gra. tzn na gazie ladnie wszystko pracuje nie narzekam ale po przelaczeniu na paliwo samochod gasnie, trzeba go stale trzymac na 3 tys obrotów wtedy jezdzi na benzynce. Jesli ktos wie co moze byc nie tak to prosze o kontakt
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: max »

Problem tkwi prawdopodobnie w fakcie ze za duzo jeździłes na gazie ( majac gaz od czasu do czasu trzeba autkiem pojeździć na benzynie inaczej mogą stanać wtryskiwacze i do tego co jakis czas trzeba wlewac srodek do czyszczenie wtryskiwaczy ), jak jeździsz na gazie to to wtryskiwacze nie pracują ( tz sa zamknięte) jesli przez długi czas nie przełączasz na gaz , lub tylko chwile trzymasz auto na benzynie wczesniej czy później, wtryskiwacze staną. U siebie też miałem podobny problem. Spróbuj pojeździć na benzynie i dolej srodka do czyszczenia układów wtryskowych ( tylko markowego np STP , byle co nie pomoże ), żeby taki środek zadziałał musisz wyjedzić 2-3 pełne baki paliwa ( nie oczekuj na szybki efekt to może zadziłać ale nie musi u mnie pomogło. Sprawdź jeszcze inne możliwe przyczyny czy npnie masz wody w baku ( jak sie jeździ na gazie to sie żadko ma pełen bak benzyny a wtedy wytraca sie tam para wodna, albo kiepskiej jakosci paliwo.
ewentualnie pozostaje jeszcze czyszczenie wtryskiwaczy w zakładach specjalizujacych sie w układach wtryskowych.
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Dzieki za info jezdzilem na benzynie ale bardzo mało no i każde zapalenie samochodu to benzyna, ale dzieki za info. 3 pełne baki - przeraziłeś mnie:)
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: max »

Nie daję gwarancji że to akurat to ale wszystko na to wskazuje.
Daj znać jak wszystko wróci do normy, zobaczymy czy moje przypuszczenia się potwierdziły.
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

To przepływomierz.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

czyli jak zrobie tak ja k Max powiedzial powinno sie naprawic??
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

skoro odpalałeś na benie to wtryski raczej nie powinny być "zaklejone", tym bardziej że aż tak dawno gazu nie zakładałeś. nie miałeś strzału? może MiH ma rację i walnęło Ci w przepływkę?

masz jeszcze instalację na gwarancji więc możesz podskoczyć do gaziarzy niech to zobaczą

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

no tak ale gaz byl zakladany jakies 400km ode mnie:) wiec nie bede specjalnie po to jechal, stluczki nie mialem
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Pomóżcie bo mam problem z paliwem w swym aucie.

Post autor: laptop »

Probe 2,5 v6. Pisałem wcześniej: Zapalam auto na benzynie chodzi ładnie dodaje gazu wszystko jest ok. Po ok 5 sekundach traci obroty i chodzi tylko na wolnych obrotach, gasze silnik zapalam od nowa i wszystko ok na kolejne 5 sekund. Czasem skaczą obroty.

Bardzo proszę napiszcie co moze być nie tak, co mam sprawdzic i co ewentualnie zrobić. BARDZO O TO PROSZE BO JESTEM UZIEMIONY!

Raf nie zamykaj tematu jak Cie prosze...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

sprawdzałeś kody błędów? skąd pewność że to wina paliwa?

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

nie bardzo rozumiem...co sie dzieje jak dodasz gazu po tych 5sek.? gaśnie, dusi się czy co?

edit: już doczytałem Twój post poniżej...wydaje mi się że albo łapie gdzieś duże ilości lewego powietrza (jak chodzi psiknij w okolicach przepustnicy jakimś autostartem-jeśli gwałtownie wzrosną ci obroty szukaj nieszczelności), albo go zalewa -tu winny może być przepływomierz, regulator ciśnienia paliwa lub jeszcze coś innego najpierw jednak sprawdź kody błędów!
Ostatnio zmieniony 2006-03-10 07:13 przez romulus, łącznie zmieniany 1 raz.
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

po tych 5ciu sekundach jak sie dodaje gazu to sie dusi i momentalnie traci obroty, chodzi jedynie na wolnych vel na luzie... to dla mnie cholernie dziwne, kodów nie sprawdzałem nie chcę czegoś spieprzyć...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

przecież to nic trudnego, instrukcji masz na forum kilka, nie bój sie nic nie zepsujesz :!:
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

ok czy oprócz kodu błędów moge coś jeszcze zrobić, dzisiaj spróbuje je odczytac
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Mam kody błedów sprawdzałem chyba ze 20 razy i oto co wywnioskowałem:
8, 10, 16, 17, 24
w takiej kolejności podaje teraz pytanie co dalej...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Sprawa nieaktualna, było zwarcie na wtyczce tam gdziee jest podpięty czujnik temp. do dolotu, wiecie co jest najciekawsze? Sam do tego doszedłem i sam to naprawiłem:) Jestem z siebie dumny!
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Wiesz co Laptop?
To się chwali, że sam doszedłeś i jesteś z siebie dumny :D :wink:
Powiem Ci szczerze, że narobiłeś paniki (jak zwykle zresztą :wink: ),bałeś się sprawdzić kody jakby to miało wybuchnąć, namieszałeś, nacudowałeś, a okazało się, że to pierdółka.

Pamiętaj, że to nie znaczy, że wszystkie błędy zniknęły!
To, że zaczął jeździć wcale nie znaczy, że wszystko jest ok.
Sprawdź jeszcze raz kody (chyba już się nie boisz :D )
i zobacz co jeszcze jest nie tak.
Pozdrowionka i powodzenia.

EDIT.:
I nie pisz więcej trzech postów po sobie, bo mnie szlag trafi!!!
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Oley no nie sap do mnie nie znam sie na tym wiec dla mnie to nie pierdółka! Wszyscy ostatnio jacys rozdrażneini..
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Ależ ja wcale nie sapię i nie chciej żebym zaczął :D

Po prostu strasznie mnie "zdrzażniło", że jesteś już stary klubowicz i boisz się sprawdzić kody, mało tego, pytasz jakie kody co znaczą, kiedy mowa o tym była już tysiąc razy.

Jeszcze mało tego! Piszesz trzy posty po sobie, co już przelało miarę
więc zwróciłem Ci uwagę.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Nie pisałem w jednym bo by sie zlało! Nie róbmy już o to szumu...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

laptop pisze:Nie pisałem w jednym bo by sie zlało! Nie róbmy już o to szumu...
Zlać to mogłoby się po paru głębszych :twisted: a skoro jest funkcja "edutuj/zmień" to wypada z niej korzystać, zwłaszcza jeśli npisany przezemnie post jest ostatnim, bynajmniej ja tak robię :wink:
PS. Z ciekawości, jak doszedłeś że było zwarcie?
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
bartez249
Posty: 7
Rejestracja: 2012-03-31 20:17
Samochód: Probe 2.0 95r
Lokalizacja: Spychowo

Problem z uruchomienim probe 2.0 95r.

Post autor: bartez249 »

Witam
Mam problem z uruchomieniem mojego Probe otóż po przekręceniu kluczyka słychać jak chodzi pompa paliwa lecz paliwo nie dostaje sie
do silnika autko pali na samostarcie (wstrzykiwane paliwo w filtr powietrza) czujnik zderzeniowy sprawdzony wygląda na sprawny
Co może być przyczyną juz tydzień stoi aż szkoda ze nie mogę pojeździć
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Problem z uruchomienim probe 2.0 95r.

Post autor: CBR »

To że pompkę słychać to nie znaczy że działa :idea:
U brata w mazdzie 2,0 też tak było.
Nowa pompka i było po kłopocie. Ale nie twierdzę że u ciebie to samo.
Sprawdź drożność przewodu od zbiornika do silnika.

Zajrzyj do zasad panujących na forum bo założyłeś temat nie zgodnie z regulaminem :?
Ktoś to zaraz usunie :newcry: Chyba że przeniosa to do odpowiedniego działu 8)
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
Awatar użytkownika
bartez249
Posty: 7
Rejestracja: 2012-03-31 20:17
Samochód: Probe 2.0 95r
Lokalizacja: Spychowo

Re: Problem z uruchomienim probe 2.0 95r.

Post autor: bartez249 »

Właśnie pompka jest dobra przekładaliśmy do innego probe :/
Awatar użytkownika
CBR
Posty: 1877
Rejestracja: 2009-02-06 00:20
Samochód: No Probe
Galeria: viewtopic.php?t=15220
Lokalizacja: Nie jestem z Poznania

Re: Problem z uruchomienim probe 2.0 95r.

Post autor: CBR »

To sprawdź przewody paliwowe.
No Probe no problem. Ufff...Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”