ma ktoś schemat podciśnienia?

Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

ma ktoś schemat podciśnienia?

Post autor: romulus »

no jak w temacie byłbym dźwięczny gdyby mi ktoś taki schemacik udostępnił :) bo wydaje mi się że coś pokićkali z tymi wężykami podczas montażu silnika
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Też mam podobny problem z podciśnieniem,
z tym że u mnie nie działają V-risy a to spora strata mocy :evil:
Będziesz Miał Wygody
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Do strefy wsypałem 7 plików, przeglądnijcie wszystkie...
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Mam nadzieję że dojdę z tym podciśnieniem :lol:
Będziesz Miał Wygody
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Jak coś, to pytaj(cie) 8)

Pozdrawiam Rafał
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
AGA I GER
Posty: 830
Rejestracja: 2004-12-21 19:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Milanówek
Kontakt:

Post autor: AGA I GER »

Próbowałem się dobrać do tego ale coś mi się wydaje że to grubsza robota i któryś z kanałów mam zapchany lub gdzieś gdzie nie widać zagięty :cry:
ale jeszcze pytanko:
W jakich fazach obrotowych silnika powinny otwierać się V-risy w V6?
Będziesz Miał Wygody
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

W pliku SPU3CB02.pdf (na końcu) jest tabelka przedstawiająca zakresy obrotowe i położenia przepustnic VRISu. Musisz jednak pamiętać że VRIS działa tylko gdy wciśniesz gaz do dechy. Nie da się więc zaobserwować jego pracy na luzie. Jeśli się odważysz i na luzie otworzysz maksymalnie przepustnicę na ułamek sekundy, to może uda Ci się zauważyć jak któryś siłownik 'kopnie'

Jeśli chcesz sprawdzić na luzie czy to działa, to uruchom silnik, odłącz wtyczki solenoidów VRISu i podaj im 12V.
Pozdrawiam, Rafał.
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

przeglądnąłem schematy myślę ze pomogą

ja też chce takie instrukcje buu :(
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”