Probe ożyło ale to nie koniec problemów, need help

Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Probe ożyło ale to nie koniec problemów, need help

Post autor: laptop »

Witam, miałem uszkodzony jeden zawó, w tym był problem, wszystko już OK:) ALE!
1. Coś strasznie syczy w okolicach przepusticy, od dołu(jak samochód chodzi) głośniej nisz PSSSSS u Drzymka
Obrazek
Napiszcie jak możecie co to może być i jak to naprawić
2. ZOstała mi jedna z tych małych rurek i już za cholere nie wiem gdzie ją podpiąc, to rurka z tych dwóch metalowych małych rurek wychodzących z kolektora tuz pod przepustnicą
Obrazek
gdzie to podpiąć??
3. nie wiem gdzie podpiąć wtyczke ze djęcia tego poniżej, to wtyczka zaraz obok wlewu drugiego płynu chłodniczego od strony podpórki maski
Obrazek

Jest jeszcze jeden problem, zapalam auto, to swieci sie ccheck engine, fuel conout czy jakos tak, pozatym obroty skacza przy zapaleniu najpierw na 3; 3,5tys obrotow pozniej zchodzą do 900 i silnik troszke nie rowno chodzi, tak samo jest na gazie.

Proszę o pomoc, z góry dzięki.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Nie mam IIgen i nie pomoge jesli chodzi o to gdzie podpiac te rurke. Jednak mozesz zdiagnozowac skaczace obroty zatykajac te rurke jakas zatyczka (plastikowy koleczek, gwozdz, etc...).
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

Witam,

zaczne od srodka,

Pkt 2. Jesli przerabiales dolot, to prawdopodobnie nie dorobiles gniazda pod ten wezyk na kolanku przed przepustnicá i teraz ciágnie lewe powietrze, ja mialem taki sam problem zupelnie niedawno i silnik chodzil bardzo nierówno.

Pkt 3 Wg mnie to jest uchwyt do zaczepienia przewodów zeby nie wisialy bezwladnie, ale nie jestem pewien , a nie mam tu teraz auta wiec nie sprawdze.

Pkt 1 Tak na mój chlopski rozum to jesli cos syczy znaczy ze jest nieszczelne , moze cos nie tak zlozyles , albo nie dales odpowiedniej uszczelki , ja bym na Twoim miejscu sprawdzil reká skád tak syczy i próbowal poprawic.

To tyle mojego
Pozdrawiam
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

O poprzednich problemach zapominamy już nie istnieją :twisted:
Dziekuje za podpowiedzi.

Niestety pojawiły sie kolejne:
Temperatura idze mi w górę, nie wywyala wody ale skala zamknieta, włacza mi sie tylko jeden wiatrak, układ odpowietrzony, termostat otwarty.

Ja już trace siły, pozatym tzresie mi kołem od padażera przy hamowaniu, co ciekawe jak hamulce są ciepłe. WAHACZ TULEJE SWOŻEŃ TARCZA HAMULCOWE NOWE!!! FELGA PROSTA.. DRĄZKI KIEROWNICZE OK 0 LUZÓW i ludziska co to może być

POWAŻNIE ZASTANAWIAM SIĘ NAD POZBYCIEM SIE PROBA.
Pomóżcie mi go odratować.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Kupiue chyba e38 740
gt3000 mialem kupic-ale bedzie sie sypac gorzej niz Probe
Fiat Coupe Turbo - fajny ale taki wąski
Pontiac firebird - jego nos jak przed operacja plastyczna wiec kupa
transamy paliwozerne
Probe mi odpowiada ale ja juz nie moge, juz psychika mi siada przez niego, jestem zdołowany.

Mam mysli samobojcze :evil:
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

...
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Dd poniedziałku od rana do wieczora siedze z probem i probuje cos zrobic, dzisiaj juz bylem szczesliwy jak jezdzil, jak mruczał...

A wiecei co jeszcze>? łożysko od sprzegla mam do wymiany bo sie tłucze...

a sprzeglo cale poltora roku temu wymienialem

Kupie sobie toyote yaris - tam sie podobno nic nie psuje :twisted:


wingerman
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Gturbo
Posty: 202
Rejestracja: 2006-02-02 21:31
Samochód: brak
Lokalizacja: New York Kielce

Post autor: Gturbo »

facet masz pecha. A moze powiedzmy ze poprzedni wlasciciel nie dbal o te auto.
2007 Toyota Camry Hybrid
Trek
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

laptop pisze:O poprzednich problemach zapominamy już nie istnieją :twisted:
Dziekuje za podpowiedzi.

Niestety pojawiły sie kolejne:
Temperatura idze mi w górę, nie wywyala wody ale skala zamknieta, włacza mi sie tylko jeden wiatrak, układ odpowietrzony, termostat otwarty.

Ja już trace siły, pozatym tzresie mi kołem od padażera przy hamowaniu, co ciekawe jak hamulce są ciepłe. WAHACZ TULEJE SWOŻEŃ TARCZA HAMULCOWE NOWE!!! FELGA PROSTA.. DRĄZKI KIEROWNICZE OK 0 LUZÓW i ludziska co to może być

POWAŻNIE ZASTANAWIAM SIĘ NAD POZBYCIEM SIE PROBA.
Pomóżcie mi go odratować.
Sprawdzi pompę wody czy jest sprawna (FE3 miałem taką sytuacje jak go rozebrałem że wirnik sie oderwał i kręciła sie sama łoś) Co do bicia przy hamowaniu tylko tarcza hamulcowa jest krzywa. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Pompa nowa tarcza nowa, ale sprawdze
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 957
Rejestracja: 2005-09-26 15:56
Galeria: viewtopic.php?t=7575
Lokalizacja: Oława

Post autor: Ronin »

Ad. zdjęcie 3 - nie jest to przypadkiem czujnik temp. płynu chłodzącego? Znajduje się on między głowicami, przy rozrządzie. Może dlatego też Ci się grzeje? Załóż nowe kolanko bo taśmeks problemu nie rozwiąże.
Probe 2.5 V6 MTX USA 97r
Young men - enjoy with Your youth... :-)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Ronin to z czujnikiem to może być rozwiązanie, gdzie to podłączyć? Bo narazie nie jest w ogole podłączone, to z 3ciego zdjecia faktycznie znajduje się przy rozrządzie.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Ada
Posty: 257
Rejestracja: 2004-08-06 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: Ada »

Witaj Laptop

Na trzecim zdjęciu masz własnie urwany kabel od czujnika temperatury, na drugim, ta rurka wchodzi albo do puchy z filtrem, albo do takiej plastikowej puchy koło wspomagania, i reguluje podajrze ciśnienie powietrza w baku paliwa, ale wtedy ten węzyk byłby dłuższy, Jakieś około 50 cm.( jesli mówimy oczywiście o tej stronie tych metalowych rurek:D, bo z drugiej strony tych metalowych rurek masz juz wyjscia na solenoidy) Ogólnie jeśli ten wężyk wychodzi z kolektora, z tych metalowych cienkich rureczek to jest od systemu Vrisów. Nie potrafię tutaj zamieszczać zdjęć, ale gdzieś na forum był łopatologiczny schemat podłączeń tych rureczek, sam z niego korzystałem. Jesli chodzi o syczenie to jak zwykle pewnie jest coś nieszczelne, przejrzyj to miejsce jeszcze raz, ewentualnie właśnie masz syk z tej rureczki na zdjęciu jeśli jest ona od Vrisów. Przy czy ten wężyk wydaje mi się trochę gruby, chyba że tak wyszedł na zdjęciu.
Ile on ma srednicy?? bo tez istnieje mozliwość , ze to wężyk od układu chłodzenia co wchodzi pod spód do przepustnicy.
Szczęśliwy posiadacz czarnej bestii
Audi 2000 TT 4x4 1.8T
Probe 97 2,5 v6 GT KLZE było..
Probe 89 2,2 turbo USA było...
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Ludziska dzisiaj miałem ubaw, ten czujnik smieszne zeczy pokazuje, gdie sie nim nie dotkne to inne temperatury pokazuje!

A teraz do rzeczy:
POTRZEBUJE ZDJECIE GDZIE TEN CZUJNIK MA BYĆ PODPIĘTY< BO NIE WIEM! PROSZE NIECH KTOŚ ZROBI ZDJĘCIE!
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 364
Rejestracja: 2006-07-06 09:26
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=15476
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Chaos »

laptop pisze: Temperatura idze mi w górę, nie wywyala wody ale skala zamknieta, włacza mi sie tylko jeden wiatrak, układ odpowietrzony, termostat otwarty.
Jak nic uwalony czujnik temp po dojsciu do konca skali silnik zgaslby i bylby to jego koniec
Obrazek

Na początku był Chaos potem Bóg stworzył Probe
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

chaos pisze:Jak nic uwalony czujnik temp po dojsciu do konca skali silnik zgaslby i bylby to jego koniec
Jak mi się kiedyś pasek od pompy wody zerwał to wskazówka temp prawie obróciła się na około a ja jechałem dalej, tak z 4 km aż zauważyłem nieprawidłowości (po imprezie byłem :twisted: ). Dodam, że silnik bryka do dziś tylko trochę kopci :lol:
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Jednak problem tkwil w kabelku od czujnika, ktory był przerwany... wszystko sie uspokoiło, dzięki za wszystkie rady - pomogliście mi.

Sczególne podziękowania dla wymolestowanego Miha i Ady dzieki wielkie.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
Chaos
Posty: 364
Rejestracja: 2006-07-06 09:26
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=15476
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: Chaos »

tofil pisze:
chaos pisze:Jak nic uwalony czujnik temp po dojsciu do konca skali silnik zgaslby i bylby to jego koniec
Jak mi się kiedyś pasek od pompy wody zerwał to wskazówka temp prawie obróciła się na około a ja jechałem dalej, tak z 4 km aż zauważyłem nieprawidłowości (po imprezie byłem :twisted: ). Dodam, że silnik bryka do dziś tylko trochę kopci :lol:
No widzisz jak kopci moze uwaliles blok i woda sie dostaje ? Moze sprawdz?
Obrazek

Na początku był Chaos potem Bóg stworzył Probe
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

tofil pisze:
chaos pisze:Jak nic uwalony czujnik temp po dojsciu do konca skali silnik zgaslby i bylby to jego koniec
Jak mi się kiedyś pasek od pompy wody zerwał to wskazówka temp prawie obróciła się na około a ja jechałem dalej, tak z 4 km aż zauważyłem nieprawidłowości (po imprezie byłem :twisted: ). Dodam, że silnik bryka do dziś tylko trochę kopci :lol:
doskonała reklama na przyszłą sprzedaż Twojego auta :lol:
Obrazek
Awatar użytkownika
tofil
Posty: 458
Rejestracja: 2005-03-08 21:19
Samochód: brak
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: tofil »

pelot pisze:
tofil pisze:
chaos pisze:Jak nic uwalony czujnik temp po dojsciu do konca skali silnik zgaslby i bylby to jego koniec
Jak mi się kiedyś pasek od pompy wody zerwał to wskazówka temp prawie obróciła się na około a ja jechałem dalej, tak z 4 km aż zauważyłem nieprawidłowości (po imprezie byłem :twisted: ). Dodam, że silnik bryka do dziś tylko trochę kopci :lol:
doskonała reklama na przyszłą sprzedaż Twojego auta :lol:
Silniczek niedługo zrobię i będzie pszczółka :D
Chaos, płynu mi ani kropli nie ubywa więc blok jest cały.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

No problemo. Tylko pewnie do dziś się zastanawiasz co to ta wsuwka :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Obrazek
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

wsuwke zlikwidowalem i zlutowalem bezposrednio z czujnikiem, też jest ok.
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

a napisz jeszcze co zrobiles z ta rurka??gdzie ja podpioles?
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
TYKWA
Posty: 1296
Rejestracja: 2005-04-03 18:31
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=6180
Lokalizacja: polska

Post autor: TYKWA »

jagger pisze:a napisz jeszcze co zrobiles z ta rurka??gdzie ja podpioles?
Jagger powinien podpiác tam gdzie pisalem :D zrób to samo jesli tez já przeoczyles.
byl sobie Probek 2.5 - R.I.P - 01.05.08 :-(Obrazek
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

Rurke zdemontowalem bo mi taka do akwarium była potrzebna...
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.5 V6 KL”