Problem z pasami

Awatar użytkownika
domo
Posty: 745
Rejestracja: 2006-04-08 20:45
Galeria: viewtopic.php?t=11027
Lokalizacja: Gubin

Post autor: domo »

czy w/w skarga na użytkownika Maciucha ma być rozpatrzona w trybie administracyjnym czy polubowny sąd koleżeński wystarczy :lol: :lol:
Lecz nie skończyła się obława i nie śpią gończe psy
I giną ciągle wilki młode na całym Bożym świecie
Nie dajcie zedrzeć z siebie skór, brońcie się i wy
O, bracia wilcy brońcie się nim wszyscy wyginiecie
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

domownik pisze:czy w/w skarga na użytkownika Maciucha ma być rozpatrzona w trybie administracyjnym czy polubowny sąd koleżeński wystarczy :lol: :lol:
Na sądy to ja mam dwa granaty w kieszeni, że o tym z wylatającym zamkiem nie wspomnę... :D
Teraz wychodzę, ale jak wrócę postaram się poprawić swój błąd :oops:
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

domownik pisze:czy w/w skarga na użytkownika Maciucha ma być rozpatrzona w trybie administracyjnym czy polubowny sąd koleżeński wystarczy :lol: :lol:
Ja sie na nic nie skarzyłem Maciucha sie pomylił i tyle , nie mam mu nic za złe czy coś .

:wink: :wink:

Ale było by miło gdybym zobaczył ten schemat bo teraz podpiołem tak jak pisał skorik i rekakci 0 , a jeszcze 3 dni temu pasy działały tylko co dziwne silniki sie strasznie nagrzewały .
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

davidlive pisze:
Ja sie na nic nie skarzyłem Maciucha sie pomylił i tyle , nie mam mu nic za złe czy coś .
a powinieneś :twisted:
davidlive troszkę niżej pisze:
Ale było by miło gdybym zobaczył ten schemat bo teraz podpiołem tak jak pisał skorik i rekakci 0 , a jeszcze 3 dni temu pasy działały tylko co dziwne silniki sie strasznie nagrzewały .


Niestety nie udało mi się go znaleźć :?
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
Janosik_pat
Posty: 138
Rejestracja: 2007-11-22 23:59
Galeria: viewtopic.php?t=13242
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Janosik_pat »

podczepiam sie.
Dzisiaj postanowilem naprawic pasy automatyczne,
Na wstepie podlaczylem kabelki
pozniej uslyszalem ze silnik od pasow ciagle pracuje a nic sie nie dzieje, wiec rozkrecilem ta obudowe, zobaczylem ze linka jest zerwana, rozkrecilem nastepna obudowe z tym kulkiem. Zamontowalem linke do tego kulka i szczesliwy zlozylem. Zajelo mi to 3 godziny troche nerwow i 20 min szorowania lap :evil: Po tym wsiadlem zamknolem drzwi, przekrecilem kluczyk i nic :evil: linka tylko szarpnie i nic sie nie dzieje. Nie moge rownierz przesunac tej wtyczki do pasow ( sila tez nie idzie :? )
Dodam ze ze ta wtyczka na pasy jest blisko szyby przedniej. Gdy by byla w normalnej pozycji ( zapietej ) to bym sie nie przejmowal.

Czy to ma zwiazek z linką? da sie ta prowadnice jakos rozebrac? jak mozna zdjac tan plastik zaslaniajacy slupek i prowadnice. Przeszkadza mi ten mala zaslepka ktorej nie moge zdjac, sila próbowałem ale z lekkim umiarem.. Jak ja mam to zdjąć i jak przesunac tą wtyczke?.


pozdrawiam
Probe 2.2 T GT 91"

Obrazek
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

plastik zaslaniajacy slupek i prowadnice jest na zatrzaskach musisz mocnej szarpnąć.
Ja z pasami meczylem sie dosc dlugo bo poprzedni właściciel zostawil mi troche czesci ale nie moglem sie z tym uporac wiec kupilem caly uzywany komplet na forum.
Zostala mi jedna prowdnica(nie pamietam ktora) 3 silniki 2 bez linek jeden z linką ale z ułamanym zaczepem na koncu linki.Jesli ktos chce sie pobawic oddam za free.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
Janosik_pat
Posty: 138
Rejestracja: 2007-11-22 23:59
Galeria: viewtopic.php?t=13242
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Janosik_pat »

Dzieki za wskazowke, dzisiaj postaram to zrobic, nie czuje sie pewnie bez pasow... mysle ze teraz sobie poradze, tylko ten smar juz mi bokami wychodzi. A mi poprzedni wlasiciel zostawil prawa strone do zamontowania, a lewa miala urwana lnke, linka zrobiona ale prowadnica cos sie zaciela i wtyczka niechce sie przesunac.
Probe 2.2 T GT 91"

Obrazek
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Heh, Guciek ma rację.
Już bardziej treściwego linku nie można podać. :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Janosik_pat
Posty: 138
Rejestracja: 2007-11-22 23:59
Galeria: viewtopic.php?t=13242
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Janosik_pat »

Racja ;) niedawno wrocilem z garazu, przynioslem do domu kanpe oparcia plastiki boczne itd, caly tyl rozbebeszony i gotowy do prania ;)
Z pasami za duzo nerwow stracilem wiec wymontowalem je, wezme je do domu jak umyje te brudne ....

Pasy sie przesuwaja recznie ok 1-2 cm w prawo/lewo wyglada to tak jak by linka sie gdzies zakleszczyla na poczatku. Jak je przyniose do domu to bede myslal jak je rozebrac :/ tzn prowadnice .
Dzieki za link, fotki troche mi ulatwily.
Probe 2.2 T GT 91"

Obrazek
Awatar użytkownika
Flyke
Posty: 712
Rejestracja: 2006-10-18 22:00
Galeria: viewtopic.php?t=10424
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Flyke »

przerabiałem problem ostatnio ,miałem identyczny przypadek , zablokowało mi pas , naprawiłem pochodził może ze 2 tygodnie i znów to samo :( kupiłem nowy pas
24v wykorzystane az do granic - BYłOOOOOOOOOOOOO
e46 z ....:) - JEsttttttttttt
Awatar użytkownika
Janosik_pat
Posty: 138
Rejestracja: 2007-11-22 23:59
Galeria: viewtopic.php?t=13242
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: Janosik_pat »

Mozna wiedziec co bylo powodem? wole juz zablokowac pasy tak zeby mozna bylo sie normalnie zapiac.
Probe 2.2 T GT 91"

Obrazek
Awatar użytkownika
towarzysz
Posty: 102
Rejestracja: 2007-11-29 12:15
Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
Galeria: viewtopic.php?t=14578
Lokalizacja: Pabianice

może podobny temat

Post autor: towarzysz »

moje pasy przestały działać od momentu myjni samochodowej normalnego mycia z zewnątrz. nikt sensownie nie umiał mi pomóc a te pomoce które otrzymałem nic nie dały.
Wczoraj oddałem probaka do mechanika, który postanowił się tym zająć aczkolwiek nastąpiły jakieś problemy ze sterownikami do pasów czy ktoś coś z was wie na ten temat??
Prądzik dochodzi do silników wszystko gra a ruszać się nie chcą?
kurde jak go w końcu umyje to chyba go myć nie będę aby się nic nie schrzaniło.
sterowniki ponoć nie chcą się w grać. czy ktoś z was miał podobny problem??
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

Jakie sterowniki ???

tam jest prostu układ i tyle , żadnych sterowników , może po prostu linka ci sie zacieła ???

sprawdz czy ci sie silniczki nie grzeją.

p.
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Hehe, zmień mechanika. :wink:
Wgrać sterowniki. Dobre. :D

Czytałeś (wchodziłeś w) link, który jest podany parę postów wyżej przez Gućka?

Napisz dokładniej [już po przeczytaniu wszystkich tematów z linku ( potem linków :wink: )], co Ci się stało z pasami.
Dowiesz się co jest odpowiedzialne za odsunięcie pasów, dowiesz się co powoduje, że pas staje "w połowie"
i jeszcze wielu, wielu innych rzeczy.

Jeżeli jednak nie dasz sobie rady, to pisz śmiało. Jakoś razem
coś zaradzimy.

I dodam jeszcze. Weź sobie rady (podane linki) Roberta do serca. :D

Pozdrawiam.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
guciek
Posty: 365
Rejestracja: 2006-05-16 23:19
Galeria: viewtopic.php?t=9590
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: guciek »

Na 100% zmieniaj mechanika bo ten widac ze sie nie zna a kase bedzie zdzierał.Albo co gorsza uczyl sie i testował swoje pomysły na twoim aucie.
był Probe I 2,2 USA GL
on 17 manual klima gleba
jest chrysler stratus 2,5 v6 full opcja
Awatar użytkownika
towarzysz
Posty: 102
Rejestracja: 2007-11-29 12:15
Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
Galeria: viewtopic.php?t=14578
Lokalizacja: Pabianice

witam ponownie

Post autor: towarzysz »

otóż sytuacja przedstawia się następująco. komputer sterujący pasami znajduje się w słupku za kierowcą. No i wystepuje takie problem że w tym czyms ja nazywam to komputerem i chyba to tak się nazywa jest sterownik czyli nic innego niz chyba jakis potencjometr. i co z tego wynika ze kiedy on jest na swoim miejscu pasy ni hu..hu ruszyc się niechcą. natomiast po jego wyjęciu i podlączeniu masy na "krótko" mówiąc po niemiecku Alles kla. i jak teraz to rozumieć. mechanior jest dobry słyszałem ze najlepszy w łodzi ale brak mu schematu do tej wersji. ponoc ten "sterownik" pochodzi tak jak całe auto z Kanady. Ja ogólnie zgłupiałem. bo niesądziłem że aż tak problemy z tym bede miał. Może ktoś z was się lubuje w tym temacie i chciałby się tym pobawic. czytałem w jakies wypowiedzi ze ktos w Toruniu się bawi. każdą opcję przemyśle. a teraz ide szukac tego ....... schematu.:D
pozdrawiam. :D :D

EDIT:

no i po czasie nie znalazlem schematu mechanizmu pasów . Inne są ale czemu tego...
:D
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2849
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Samochód: brak
Galeria: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontakt:

Post autor: davidlive »

towarzysz pisze: komputer sterujący pasami znajduje się w słupku za kierowcą.
zaczne od tego że cały moduł razem z przekaźnikami jest po lewej stronie schowany za lewym boczkiem zaraz koło głośnika
skorik pisze:
Wtyczka (ta która jest na przewodach wychodzących z podłogi):
patrząc na nią z góry trzymając ją tak aby na dole był zatrzask:
lewy górny róg przewód: czarny (cienki od krańcówki)
lewy dolny róg przewód: niebieski z białym paskiem (też cienki od krańcówki
prawy górny róg to przewód: niebieski (gruby od zasilania silnika)
prawy dolny róg to przewód: żółty (też od silnika)

natomiast gniazdo to które idzie od silnika i całego mechanizmu to:
z lewej u góry jest przewód czerwony (od zasilania silnika)gdzies w strefie widziałem foto tego kompa ale nie moge znaleść

p.
z lewej ale na dole jest przewód zielony (też gruby)
natomiast po prawej są obydwa przewody cienkie, czarne - idą one do krańcówki.

Czyli po podłączeniu wtyczki z gniazdem kolory przewodów łączą się (od zasilania silnika - grube):
Niebieski z czerwonym i
żółty z zielonym
Krańcówka nie ma polaryzacji więc dwa czarne przewody można podłączyć dowolnie do tych dwóch (czarnego i niebieskiego z białym paskiem).
Obrazek

Mysle co ci tu jeszcze napisać hmmm

sprawdz jeszcze CPU nad bezpiecznikami , i na krótko zbadaj przekazniki (4 za boczkiem)
BYŁ - PROBE 2.2GT 90' był od 2007 do 2009
I JEST ZNOWU 😍. Ta sama wersja, ten sam rocznik, to samo wyposażenie. Jest identyczny 😊
Awatar użytkownika
towarzysz
Posty: 102
Rejestracja: 2007-11-29 12:15
Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
Galeria: viewtopic.php?t=14578
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: towarzysz »

z tego co rozumiem opisujesz mi jakie kabelki do spinek i do silnika. ale to wszystko sprawne krencówki powimieniane silnik zbadany zasilanie dochodzi sznurki ok a pasy nie idą tak jak pisalem wczesniej jakis"sterownik" a dokładnego schematu budowy nie posiadasz moze??
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Najprościej chyba byłoby podłączyć inny komputerek.
Jest Was tam paru w Łodzi, może dogadaj się z którymś z chłopaków i podmieńcie.
Wtedy wyjdzie na pewno, czy tam tkwi problem.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
stu1pak
Posty: 83
Rejestracja: 2006-12-24 11:04
Samochód: brak
Lokalizacja: Ustroń

Post autor: stu1pak »

sprawdz styki w zamkach dzwiowych , może zalało je podczas mycia i dlatego nie działają.a jak nie dają sygnału do sterownika to pasy nie chodzą
2.2 GT czerwony
Lepiej nie pisać nic i wydać się głupim niż napisać cokolwiek i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Awatar użytkownika
towarzysz
Posty: 102
Rejestracja: 2007-11-29 12:15
Samochód: Ford Probe GL 1991 wersja USA
Galeria: viewtopic.php?t=14578
Lokalizacja: Pabianice

To nie czujniki

Post autor: towarzysz »

czujniki wszystkie jakie są możliwe posprawdzane. Na 90% jest to wina po prostu elektryki. potrzebuje pilnie serwisówke do niego.ponieważ elektryk/mechanik nie chce nic w nim namieszać "na czuja". mechanik jest dobry teraz na Łódzkim zlocie powiedzieli ze niema lepszego. Tak więc jak ktoś ma niepotrzebną serwisókę to z wielką chęcią odkupię.
F.Probe 91" GL 2.2. wersja USA!
Awatar użytkownika
york
Posty: 372
Rejestracja: 2005-08-15 21:07
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: york »

skoro piszesz ze prad dochodzi i silnik jest sprawny to zdaje sie ze musi chodzic,chyba ze sie linka zaciela.na otwartych drzwiach sprobuj zatrzaskiwac zamek srubokretem (znczy sie popchnac zapadke w zamku na 2-gi zatrzask) i sluchaj czy w centralce (tej pod tylnim boczkiem za kierowca) cykaja przekazniki.mozesz ja tez wykrecic i wyjac plytke z obudowy w celu lepszego obsluchania.sprawdz czy jest prad na silniku w momencie zamykania/otwierania drzwi.pozatym spojrz jeszcze do bagaznika na wylacznik wstrzasowy...
byla czarna jedyneczka 2.2 GT USA

zbieram na 2.5v6...
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: To nie czujniki

Post autor: Sqad »

towarzysz pisze:czujniki wszystkie jakie są możliwe posprawdzane. Na 90% jest to wina po prostu elektryki. potrzebuje pilnie serwisówke do niego.ponieważ elektryk/mechanik nie chce nic w nim namieszać "na czuja". mechanik jest dobry teraz na Łódzkim zlocie powiedzieli ze niema lepszego. Tak więc jak ktoś ma niepotrzebną serwisókę to z wielką chęcią odkupię.
To na łódzkim spocie mogli Ci dać serwisówke.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Na łódzkim spocie mogliście podmienić centralki. :D :wink:
No chyba, że tam nie ma drugiej jedynki. :wink:

EDIT:

Obrazek
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”