Problem z pasami

Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

pod słupkiem za kierowcą mam urządzenie podobne do anteny-automat. Podłączyłem do tego tylko jedną małą białą kostkę. Nic tam więcej nie znalazłem. Leże z tymi pasami, pomóżcie!
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

z drugiej strony szyny jest mikrowyłącznik - tam tez podłącza się kostkę

musi być tez jakiś wyłącznik w zamku drzwi - jak ciągniesz za klamkę i drzwi minimalnie odskocząto pas odjezdza i nie jest to ten wylącznik od oświetlenia wnętrza (sprawdziłem).
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

Panowie, DZIAŁA! Kurcze, prołb to jednak super autko! Takie bayery z pasami, jakie auta to jeszcze mają? Nie spotkałem się niegdzie więcej. Tylko żeby te pasy się za miesiąć nie popsuły... Jeszcze tylko wymienie kompresor od klimy (też mam nówkę w kartonie) i autko w 100% sprawne.

ps. 3a było tą małą wtyczuszkę podpiąć w słupku przedniej szyby i bezpiecznik założyć. Kiedy ma się palić kontrolka BELTS na desce?
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Gość

Post autor: Gość »

Ja mialem to w Dodge'u Stratusie 03.rok , w wersji Coupe, bo w sedanie z tego samego rocznika tego nie mialem.
Generalnie takie pasy to typowa rzecz w autach amerykanskich (szczegolnie starszych). Chociaz teraz prawie zupelnie z tego zrezygnowano, a raczej prawie wogole sie juz nie spotyka tego typu rozwiazan.
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

kontrolka pali sie jak odepniesz pas (ten co się porusza) jest czujnik w "zwijarce" jak trochę zwinie to mryga :D
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Elektryczne pasy-bezpieczniki???

Post autor: AXEL »

Nagle przestały mi działać obydwa pasy,jakby w ogóle nie reagowały.Czy jest do nich może jakiś bezpiecznik,wyłącznik?Może coś z tą centralką koło tylnego lewego głośnika?Miał ktoś taki przypadek?Przyczyna musi być dość prosta,ale nie mogę jej znaleźć.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

Bezpiecznik jest w kabinie (chyba bliżej dołu po prawej)
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

musisz założyc 30A bezpiecznik (jasno zielony), inaczej znów go szlag trafi
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

DzięX.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

mam do was pytanko...co to moze byc...chodza mi jedne pasy...
myslalem ze to ten komputerek przy tylnim glosniku po lewej stronie...
jak wkladam jedna wtyczke chodza mi lewe pasy...jak druga chodza praawe pasy....a jak obudwa to jedne z nich a nie obydwa...moze sa jakies inne bezpieczniki albo przekazniki...
a jak sie ten bezpiecznik nazywa??
Pozdrowionka
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Cynki pisze: A tak w materii elektryki zawieszenia to nie sprawdziliśmy cinek jednej prostej rzeczy... tego przełącznika.
Komuś ostatnio na forum padł właśnie i to była przyczyna...

zamień się z kimś i sprawdź to.
hehe to teraz mi mowisz...jak w ciemnicy rozkrecalismy komputerek :lol: hehe a "dresy " sie na nas tak patrzyli jakbysmy autko kroili :wink:

Wiec jak sie z kims spotkam to zamienie...sprawdze ile w tym prawdy :lol: mam nadzieje ze Cynki masz racje a jak nie to zostaje mi tylko do Wojteckiego smigac....swoimi raczkami zrobi wszystko :wink:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

DUKE pisze:mam do was pytanko...co to moze byc...chodza mi jedne pasy...
myslalem ze to ten komputerek przy tylnim glosniku po lewej stronie...
jak wkladam jedna wtyczke chodza mi lewe pasy...jak druga chodza praawe pasy....a jak obudwa to jedne z nich a nie obydwa...moze sa jakies inne bezpieczniki albo przekazniki...
a jak sie ten bezpiecznik nazywa??
Pozdrowionka
bezpiecznik jest generalnie jeden z tego co mi wiadomo! (w kabinie) niestety nie wiem jak sie nazywa ale chyba srodkowy rzad 1 od str silnika

Co do tych pasow to ciekawa sprawa, za bardzo pomoc nie moge ale napewno ktos cos wiecej napisze
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Problem z pasami

Post autor: Pelot »

Witam jak w temacie a dotyczy on takiego zjawiska,w zeszłym tygodniu było wszystko ok.i pewnego razu przestały działać obydwa ale z braku czasu zniwelowałem problem a dzisiaj rano jak wyjezdzałem do pracy kiedy wysiadłem aby zamknąć brame to zadziałały a pózniej znowu amba fatima pasów nima i tak jest że raz dziennie zadziałają :(
Sprawdziłem dzisiaj bezpieczniki wszystko ok.a dalej mi nie działaja co to może być?? proszę o jakś pomoc :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

sprawdz kostki z tyłu tam gdzie jest głosnik lewy.musisz zdjąc cały plastik i nad silnikiem(od pasa oczywiscie) wypiąć i jeszcze raz wpiąc obie kostki.nie wiem czy to może byc przyczyną ale jak raz chodzą a raz nie to może tylko cos nie łączy
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

OLEY pisze:sprawdz kostki z tyłu tam gdzie jest głosnik lewy.musisz zdjąc cały plastik i nad silnikiem(od pasa oczywiscie) wypiąć i jeszcze raz wpiąc obie kostki.nie wiem czy to może byc przyczyną ale jak raz chodzą a raz nie to może tylko cos nie łączy
u mnie to pomoglo!
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

zajrze tam ale jak bedzie wiecej czasu bo tam jest troszke grzebania noi cieplej bo niestety niezautomatyzowalem sie jeszcze na garaz :?
ale zrobie to jak najszybciej
dzieki
Obrazek
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Hej czy to mozliwe zeby jedne pasy chodzily a drugie nie??
pisalem juz to kiedys ale nadal problemu nie rozwiazalem:)
chodzim o to ze jak dokopie sie do tej skrzyneczki przy glosniku za kierowca... tam sa 2wtyczki...jak wkladam jedna to chodza mi prawe pasy..jak wkladam druga..chodza mi lewe pasy..a jak wkladam obydwie to te ktore ostatnie chodzily to chodza a wczesniejsze nie :lol:
ciekawe no nie?? i nie wiem co zrobic??
moze tam sie jakos bieguny zmieniaja...
albo moze gdzies wtyczki nie mam do konca wtyknietej :wink: chodzi mi o koncach szyn i nie przekazuje czy doszly do konca itd...moze dlatego jedne pasy odcina.../
napiszcie co o tym myslicie...
hmm moze jakis schemacik..heh dokladny jak to jest dokladnie tam podlaczone...
pozdrawiam
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

A ja mam proste i szybkie rozwiązanie. Podpiąć pod wtyczke kable z
drugiej wtyczki. Problem będzie tego typu że pasy będą ci chodzić idetycznie
pomimo np że nie będą otwierane drzwi pasażera a tylko kierowcy
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Tak sie da zrobic ale to nie rozwiazanie!!! :wink:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 14:51 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

DUKE pisze:Hej czy to mozliwe zeby jedne pasy chodzily a drugie nie??
pisalem juz to kiedys ale nadal problemu nie rozwiazalem:)
chodzim o to ze jak dokopie sie do tej skrzyneczki przy glosniku za kierowca... tam sa 2wtyczki...jak wkladam jedna to chodza mi prawe pasy..jak wkladam druga..chodza mi lewe pasy..a jak wkladam obydwie to te ktore ostatnie chodzily to chodza a wczesniejsze nie :lol:
ciekawe no nie?? i nie wiem co zrobic??
moze tam sie jakos bieguny zmieniaja...
albo moze gdzies wtyczki nie mam do konca wtyknietej :wink: chodzi mi o koncach szyn i nie przekazuje czy doszly do konca itd...moze dlatego jedne pasy odcina.../
napiszcie co o tym myslicie...
hmm moze jakis schemacik..heh dokladny jak to jest dokladnie tam podlaczone...
pozdrawiam
A nie zamieniłeś wtyczek(chociaż nie pamiętam czy jest taka możliwość)
Hmm to naprawde ciekawa sprawa.
Ostatnio zmieniony 2004-12-02 18:55 przez OLEY, łącznie zmieniany 1 raz.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

a próbowałes tak: otworz oba drzwi,włącz zapłon,wyciągając i wkładając kostki ustaw pasy na otwarte,następnie wyłącz zapłon,potem zamknij oba drzwi i przekręc zapłon.Sprawdż czy zamkną sie oba pasy czy tylko jeden.ja jeszcze pomysle co tam zrobic.powodzonka
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

Cynki pisze:lepiej podpowiedzcie skąd pasy wiedzą że drzwi się otwierają...


tylko sprawdźcie swoje tezy, bo ja poległem jak zacząłem knuć... :D:D:D
Cynki to proste.Tajemnica tkwi w zamku drzwi.
Włącz zapłon,otwórz drzwi i zamiast je zamykać wkładaj w zamek np.śrubokręt( tylko delikatnie) a pas będzie chodził w tą i z powrotem,mimo że drzwi będą cały czas otwarte.

Właśnie byłem sprawdzić boś mi zabił ćwieka :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

teraz mi sie przypomniało.Panowie polegam na Waszej inteligencji.Żeby komuś nie przyszło do głowy (przy sprawdzaniu z ciekawości) wkładać śrubokręt tam gdzie wkłada sie kluczyk :D
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

OLEY pisze:teraz mi sie przypomniało.Panowie polegam na Waszej inteligencji.Żeby komuś nie przyszło do głowy (przy sprawdzaniu z ciekawości) wkładać śrubokręt tam gdzie wkłada sie kluczyk :D
8) :1111_ok: dobre dobre!
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”