tapicerka

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 42
Rejestracja: 2003-06-07 17:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole-Dobrzeń Wlk.

tapicerka

Postautor: Marek » 2003-09-06 02:42

kto już się bawił w ściąganie tapicerki z drzwi w 1gen? Jaki patent na to jest, bo muszę się do zamków dostać a nie chcę nic urwać
PROBZDRAWIAM !
PROBE LX 3.0 V6 USA

GG-1945587

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 11:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2003-09-06 09:18

stary nic prostrzego. odkrecasz srube przy klamce do otwierania, druga jest w rogu kolo lusterka a potem trzy od klamki tej co ciagniesz by zamknac drzwi. Potem juz tylko trzymaja zapinki wiec musisz dobrze ciagnac.
PS. obudowa klamki do otwierania zostaje i jej nie zdejmuj.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6

Gość

Postautor: Gość » 2003-09-06 15:26

A tapicerka trzyma sie jeszcze w kolo na kolkach, a od gory przy szybie jeszcze na dwoch wsadzanych z gory.. Te bardzo latwo urwac jak sie nie wie ze tam sa :)...

Gość

Postautor: Gość » 2003-09-06 18:02

drzwi piekny temat

Panowie powiedzcie mi do czego jest druga linka w silniku od zamykania szyby - juz dwa razy to próbowałem poskładac ale dałem za wygrana
i szyba chodzi na jednej lince - opuszcza sie pod własnym ciezarem
jest tam beben na który te linki sie nawijają - u mnie robi sie wezeł
no a co dalej wiadomo

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 42
Rejestracja: 2003-06-07 17:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole-Dobrzeń Wlk.

Postautor: Marek » 2003-09-07 00:01

Te bardzo latwo urwac jak sie nie wie ze tam sa ...



no i właśnie :) dzięki za info o to mi chodziło. lubię wiedzieć gdzie są żeby nie urwać... Jutro się pobawię
a jeszcze, te kolki/zapinki to podważyć jakoś czy wystarczy pociągnąć żeby wyskoczyły, bo po doświadczeniach z golfa wolę zapytać (prawie doktorat napisałem o zdejmowaniu tapicerki :D )

i druga sprawa przy okazji: zamki :!: Jak jest z dostępnością i czy trudno je wymienić. Jakieś zamienniki ewentualnie, bo mi chłopaki na zlocie swoimi kluczykami samochód otwierali :D :D
Kurde uśmialiśmy się tam, ale jak dupki z osiedla to obczają to mi nie będzie do śmiechu co tydzień radio zmieniać...
PROBZDRAWIAM !

PROBE LX 3.0 V6 USA



GG-1945587

Gość

Postautor: Gość » 2003-09-07 18:55

marek a nie lepiej zamki zaslepic a autko z pilota otwierac? ja tak mam oraz dopracowalem do perfekcji otwieranie 2-gen drutem (jak mi sie alarm zepsul to pod geantem otwieralem drutem nawet policja nie zauwazyla a stali w alejce hehehehe kurde nie bylo by mi do smiechu jakby mi palom po lbie przylozyli zanimbym sie wytlumaczyl :roll:
pozdrawiam

Gość

Postautor: Gość » 2003-09-07 22:06

Marek pisze:

Te bardzo latwo urwac jak sie nie wie ze tam sa ...






no i właśnie :) dzięki za info o to mi chodziło. lubię wiedzieć gdzie są żeby nie urwać... Jutro się pobawię

a jeszcze, te kolki/zapinki to podważyć jakoś czy wystarczy pociągnąć żeby wyskoczyły, bo po doświadczeniach z golfa wolę zapytać (prawie doktorat napisałem o zdejmowaniu tapicerki :D )



i druga sprawa przy okazji: zamki :!: Jak jest z dostępnością i czy trudno je wymienić. Jakieś zamienniki ewentualnie, bo mi chłopaki na zlocie swoimi kluczykami samochód otwierali :D :D

Kurde uśmialiśmy się tam, ale jak dupki z osiedla to obczają to mi nie będzie do śmiechu co tydzień radio zmieniać...



Te kolki w kolo sa wciskan, wystarczy pocagnac. Te z gury sa plastikowe i sa elementem tapicerki. Jak juz te w kolo wypniesz to calosc do gory podnosisz i wychodzi bezbolesnie...

A z kluczykiem do 1st gen. to normalka :)... jeden pasuje do wszystkich, ja swoim wszystkie probasy pale :) :) :)...

Awatar użytkownika
Szela
Posty: 14
Rejestracja: 2003-07-27 00:53
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Postautor: Szela » 2003-09-08 00:33

Mokry przechwalasz sie, bo mojego nie odpaliles. :D :D :D
Pozdrawiam

Probe USA 2,2 GT
GG: 3278394

Gość

Postautor: Gość » 2003-09-08 10:22

Wyjatek potwierdza regule :)...

Awatar użytkownika
Marek
Posty: 42
Rejestracja: 2003-06-07 17:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole-Dobrzeń Wlk.

Postautor: Marek » 2003-09-08 11:28

ha z tapicerką sobie poradziłem, bezboleśnie wyszła, co do zamków pracuję nad tym :D
już sobie nie pootwieracie :D
co do otwierania z pilota....to pomijając że mi to nie działa, i tak zawsze istnieje ryzyko "drutowania" a auta używa też moja żona :? nie chcę odebrać telefonu "kochanie przyjedź bo nie mogę otworzyć..." :evil: :evil: :evil:

odkryłem że mam podświetlane zamki :!: tylko żarówki wymienić :!:
PROBZDRAWIAM !

PROBE LX 3.0 V6 USA



GG-1945587

Awatar użytkownika
OLO
Posty: 199
Rejestracja: 2003-05-10 14:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Postautor: OLO » 2003-09-08 11:31

He he umnie tez sa podswietlane ,tylko siakies dziwne sa tam zarowki i musialem wstawic tam diody.W nocy to piekna sprawa :lol: :lol: :lol:

asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Postautor: asdero » 2003-09-08 13:49

interart pisze:drzwi piekny temat

Panowie powiedzcie mi do czego jest druga linka w silniku od zamykania szyby - juz dwa razy to próbowałem poskładac ale dałem za wygrana
i szyba chodzi na jednej lince - opuszcza sie pod własnym ciezarem
jest tam beben na który te linki sie nawijają - u mnie robi sie wezeł
no a co dalej wiadomo


Trzy dni walczyłem z tymi linkami. Te linki ciągną naprzemian i dla tego są dwie. Supeł będzie ci się robił jak jest linka za długa lub źle naciągnięta przy składaniu.


Wróć do „I gen (1989 - 1992)”