Zmiana foteli!

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 12:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Zmiana foteli!

Postautor: Greg » 2004-12-22 11:04

Siemanko! Mam mały dylemat związany ze zmianą fotela kierowcy w mojej dwójeczce!!! Chcę wymienić na fotel ze sterowaniem elektrycznym pochodzący z wersji 2.5 GT, ale mam inną końcówkę przewodu elektrycznego wychodzącą z podłogi. Stary fotel nie miał tych bajerów, a przewód służył tylko do podświetlenia pasów bezpieczeństwa.
Z przerobieniem końcówki nie ma żadnego problemu, ale co ze sterowaniem :?: Nowy fotel ma zabudowany pod sobą cały osprzęt czyli prowadnice, silniczki, przewody elektryczne więc:
-po 1 primo czy jest możliwe takie przełożenie żeby wszystko chodziło jak ta lala?,
- po 2 primo co mam zrobić żeby czegoś nie spierniczyć?
Proszę więc o opinie na ten temat i wskazówki :D !!!
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)

Awatar użytkownika
Jedrek
Klubowicz
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontaktowanie:

Postautor: Jedrek » 2004-12-22 13:54

Prawdopodobnie musisz podać tylko 12V i masę :D
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 12:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Postautor: Greg » 2004-12-22 14:59

Dzisiaj na spokojnie przestudiuję serwisówkę, a właściwie schematy elektryczne, z tym że liczyłem Pany na jakieś rady praktyczne w tej materii. Andrzej, jeszcze nie wziąłem się do roboty żeby czegoś nie spartaczyć i wiadomo idą święta więc totalny brak czasu... Liczę na waszą pomoc :!: A przy okazji to jak to wygląda w Waszych autkach? Czy jesteście zwolennikami pewnych modyfikacji czy lepiej pozostawiacie probki w takiej postaci w jakiej opuścił taśmę produkcyjną :?: Choć osobiście uważam, że z biegiem czasu jest to niezmiernie trudne.
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX

Miał być ProbeII V6...

...jest focus 2.0 16V:)

Gość

Postautor: Gość » 2004-12-22 15:58

Greg pisze:Czy jesteście zwolennikami pewnych modyfikacji czy lepiej pozostawiacie probki w takiej postaci w jakiej opuścił taśmę produkcyjną :?: Choć osobiście uważam, że z biegiem czasu jest to niezmiernie trudne.


Jak najbardziej modyfikacje z sensem, a tą można zaliczyć do sensownych.
To jak już będziesz wyminiał fotele na elektryke to zrób je sobie podgrzewane.
Jedna mata grzewcza kosztuje ok 40zł. więc warto pomyśleć

Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: MiH » 2004-12-22 17:21

Z tego co pamiętam (robiłem dokładnie to co Ty - zmiana foteli na el) to kostka była już gotowa - tylko podłaczyć. Ale ja mam 2,5 '93 a u ciebie może być inaczej.

Co do elektryki wsio jest ok. Nic nie trzeba przerabiać ani kombinować. Solniczki zasilone są 12V. Kostka od fotela ma 4 styki - 12V do silniczkówm 12V do pompki, masa, sygnał zapiętego pasa. Te 12V co idzie do silniczków powinno być dość drube i powinno iść pod maskę do skrzynki bezpiecznikowej do bezpiecznika POWER SEAT. Ot i cała machlojka.
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Postautor: Mr. Cynk » 2004-12-23 01:25

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:05 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 12:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Postautor: Greg » 2004-12-23 12:47

... i o to mi Pany chodziło; właśnie o takie praktyczne wskazówki, bo na pierwszy rzut oka wszystko niby wyląda ok, a jak przychodzi co do czego i zaczynamy robić to się coś kopci, przepala, piszczy etc., etc :!:
Dobrze, że się wstrzymałem. Jak mówi poeta jak masz coś zrobić to zrób to dobrze :)
Przełożyłem z kolesiem całe wnętrze, włącznie z kokpitem bo stare to niestety lata świetności miało już za sobą i został tylko problem z fotelem kierowcy. Ale za to ostateczny efekt będzie MIOOODZIO!!!
Mówiąc szczerze to osobiście jestem zwolennikiem wielu modyfikacji i technicznych i estetycznych tylko bez zbytniej ingerencji w tą piękną linię nadwozia, którą prezentują nasze bolidy.
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX

Miał być ProbeII V6...

...jest focus 2.0 16V:)

Awatar użytkownika
S.H.A.R.K
Posty: 915
Rejestracja: 2006-05-06 16:43
Samochód: PROBE GT-ZE AURORA
Galeria: viewtopic.php?t=12737
Lokalizacja: Lubelskie (Krasnystaw)

Postautor: S.H.A.R.K » 2008-08-22 22:26

Wie ktos moze jak wymontować tylną kanape w probe II ? chodzi mi o samo oparcie
Obrazek
FORD PROBE GT-ZE / AURORA FLARE BLUE PEARL

Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontaktowanie:

Postautor: 2Ya » 2008-08-26 23:54

oparcie/a są przykręcone do płyty podłogowej i musisz odpiąć wykładzine albo bawić się w wyjęcie z wykładziną.
śrubki jak pamiętam na klucz 12''

Pzdr. & c ya..
Obrazek

Awatar użytkownika
DanielPGT
Posty: 125
Rejestracja: 2014-02-23 13:38
Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 USA '95r.
Galeria: viewtopic.php?t=21933
Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)

Re: Zmiana foteli!

Postautor: DanielPGT » 2017-08-14 23:40

Potrzebna pomoc
Kto z was ma u siebie fotel kierowcy z pełną elektryką?
Za cholerę nie wiem jak go podłączyć. Wcześniej miałem zwykły fotel z samym pompowaniem i mam tylko jedną kostkę z 3 kablami. W elektryku jest kostka z 4 kablami plus druga kostka z 2 kablami
Ford Probe II GT 2.5 V6


Wróć do „II gen (1993 - 1997)”