Zmiana zgarów z km/h na mp/h

Awatar użytkownika
MattiTatti
Posty: 46
Rejestracja: 2014-05-22 18:46
Car: Probe II 2.0 16V 1996
Lokalizacja: Łódź

Zmiana zgarów z km/h na mp/h

Post autor: MattiTatti » 2015-07-31 09:52

Interesuje mnie zmiana zegarów w moim probe na takie
http://allegro.pl/ford-probe-ii-benzyna ... 89481.html

I tu mam pytanie:
Czy są różnice pomiędzy licznikami z eu a usa? Dokładnie chodzi o podłączenie?
Czy jakie żarówki są odpowiedzialne za podświetlenie zegarów?
I jeśli miałby ktoś nieco taniej niż na alledrogo to się chętnie zgłoszę :)

Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Gallery: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Zmiana zgarów z km/h na mp/h

Post autor: mysz » 2015-07-31 10:33

Różnic w podłączeniu brak. Ja robiłem podmiankę z eu na us. Jedyna różnica to taka, ze zegary us nie oszukują tak jak eu.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r

Awatar użytkownika
MattiTatti
Posty: 46
Rejestracja: 2014-05-22 18:46
Car: Probe II 2.0 16V 1996
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiana zgarów z km/h na mp/h

Post autor: MattiTatti » 2015-07-31 10:46

Ok dzięki za informację a co dokładnie rozumiesz? Eu w jakim stopniu oszukują?

Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1906
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Gallery: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Zmiana zgarów z km/h na mp/h

Post autor: mysz » 2015-07-31 11:03

Wskazania prędkościomierza us są zdecydowanie dokładniejsze niż eu. Przykładowo na oponach 225/40/18 licznik eu powyżej 150kmh zawyżał o ok 10-13km/h. Natomiast na oponach 225/35/18 i licznikach us do 120kmh pokazuje idealnie, natomiast przy wyższej prędkości zaczyna zaniżać. I przykładowo przy 160kmh licznikowych (100mph) w rzeczywistości jedziemy prawie 170kmh.
Testowane ta sama nawigacja.
W drugim samochodzie (chrysler ściągnięty ze stanów) jest dokładnie ta sama sytuacja, tez powyżej jakiejś tam prędkości zaczyna zaniżać.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r

Awatar użytkownika
MattiTatti
Posty: 46
Rejestracja: 2014-05-22 18:46
Car: Probe II 2.0 16V 1996
Lokalizacja: Łódź

Re: Zmiana zgarów z km/h na mp/h

Post autor: MattiTatti » 2015-07-31 12:48

Rozumiem dzięki wielkie za odpowiedź :)

Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4173
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Car: II gen V6 1993
Gallery: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Re: Zmiana zgarów z km/h na mp/h

Post autor: Dee Jay » 2019-09-27 18:44

Odświeżę ten stary i zakopany temat bo nie znalazłem rozwiązania mojego problemu na forum. Chciałem zmienić sobie zegary z Euro na USA. Niestety po zamienieniu liczników są problemy. Wskaźnik benzyny w ogóle nie działa, a temperatury po przekręceniu kluczyka podnosi się do góry aż poza skalę i już nie opada aż do wyłączenia silnika. Pozostałe zegary działają jak należy. Słyszałem tylko że można mieć problemy ze wskaźnikiem ciśnienia oleju ale ten pokazuje takie same wskazania w obydwóch licznikach. Ktoś już miał taki problem albo po przełożeniu działo wszystko jak trzeba?
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)

Awatar użytkownika
Ozyryz
Posty: 165
Rejestracja: 2009-06-29 10:09
Car: ford Probe II 94r. Loading 3.2 v6 T rwd
Gallery: viewtopic.php?t=18142
Lokalizacja: Katowice

Re: Zmiana zgarów z km/h na mp/h

Post autor: Ozyryz » 2019-09-28 11:35

Prawdopodobnie masz uszkodzony moduł od temp i wskazania benzyny, zegary składają się z trzech części możesz spróbować przełożyć te wkłady ze swoich poprzednich zegarów powinno być to samo w eu i us ale sprawdź dokładnie zanim się za to weźmiesz aha nie wyciągaj wskazówek wyjdą z całym modułem trzeba tylko paluchami ustawić wskazówki w miejscu dogodnym do wyciągnięcia modułu w eu da sie je przekładać być może da sie połączyć elementy eu z us

ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”