zegary

Awatar użytkownika
pawlacz
Posty: 376
Rejestracja: 2012-07-24 23:41
Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
Galeria: viewtopic.php?t=22222

Re: zegary

Post autor: pawlacz »

-- oryginalny post 2016-02-13 15:54 --

Przeniosłem samą płytkę obrotomierza do starego licznika i odcinka jest ok, za to ładowanie jest bardzo nisko, a wskaźniki temperatury i benzyny zatrzymały się na pewnym poziomie i nawet nie drgną do góry, a po zgaszeniu silnika temperatura zostaje na swoim poziomie. Źle dokręcone śruby?

-- dodano 2016-02-13 18:41 --

Przeniosłem panel temperatury i stanu baku z licznika polifcie do mojego. Wskazują dobrze. Niestety ładowanie nadal niskie.
Awatar użytkownika
avel
Posty: 466
Rejestracja: 2009-04-26 17:16
Samochód: Probe II 2.0 1994
Galeria: viewtopic.php?t=20438
Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie

Re: zegary

Post autor: avel »

Wskaźnik paliwa powinien zostawać na swoim poziomie, na pewno nie zamieniłeś wskażnika od temp i paliwa? Każdy z nich jest inny.
Wskaznik ładowania to zwykły woltomierz podłączony do masy i 12V, można próbować zmierzyć napięcie na śrubkach, jeżeli jest 12V to podnosi się do pierwszej kreski, 14V jest w połowie skali.

Zawiń sobie dwa kabelki na te śrubki od wskaźnika ładowania (tylko tak żeby nic się nie zwarło) podłącz z powrotem licznik i sprawdź woltomierzem jakie jest tam napięcie w pozycji zapłon oraz po uruchomianiu silnika.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było :(
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Awatar użytkownika
_/Damian\_
Posty: 493
Rejestracja: 2005-10-18 14:32
Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: zegary

Post autor: _/Damian\_ »

Czy ktoś wie może jakie wskazania powinny być na wskaźniku ciśnienia oleju i ładowania?
U mnie po wymianie cylinderka w pompie oleju, zaraz po odpaleniu jest pomiędzy MAX a N. Podczas jazdy na literce N, a na jałowym, gdy motor już jest rozgrzany O lub R. Wcześniej przed wymianą po starcie miałem literę O, a gdy motor był rozgrzany w granicach M, jak wnioskuję cylinderek był już chyba lekko zmęczony, chociaż nie wiem jakie powinny być prawidłowe wskazania?
No a w kwestii ładowania to mam tak pomiędzy literami M, a A, a jak powinno byś?
Nie Sprzedam ;)
Gen II 94
V6 2,5L
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: zegary

Post autor: DNF91 »

Ładowanie powinno być na M, jak masz ciutkę poniżej na rozgrzanym alternatorze to masz bardzo dobre ładowanie.
Co do ciśnienia oleju, to wieczorem sprawdzę jak jest u mnie i dam znać.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: zegary

Post autor: Romas »

z tym ładowaniem to nie bądźcie tacy hop, zegary mogą w takim wieku przekłamywać :wink:
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: zegary

Post autor: LukaszProbe »

Ja mam na zimnym silniku ładowanie 14.4V (wskaźnik na L) po przejechaniu ok 100km ładowanie 13.9-14.1V (wskaźnik zaraz pod L) To oznacza, że co altek mi się sypie? Czy wszystko oki i tak ma byc?
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: zegary

Post autor: Romas »

a sprawdź ładowanie pod obciążeniem , światła długie muzyka klima itp
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: zegary

Post autor: LukaszProbe »

Romas pisze:a sprawdź ładowanie pod obciążeniem , światła długie muzyka klima itp
Po przejechaniu 30km po obciążeniu (klima,radio, dlugie światła) na aku mam ładowanie 13.9V. Nie za malo?
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: zegary

Post autor: infernoblade »

Musisz sprawdzić na chodzącym silniku, załącz światła klimę i przede wszystkim ogrzewanie tylnej szyby, słowem wszystkie odbiorniki prądu i wtedy sprawdź.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: zegary

Post autor: LukaszProbe »

Na chodzacym pod obciążeniem mam 13.9
Awatar użytkownika
infernoblade
Klubowicz
Posty: 1278
Rejestracja: 2013-10-03 20:04
Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
Galeria: viewtopic.php?t=21646
Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk

Re: zegary

Post autor: infernoblade »

Nie wiem nawet, czy nie za dużo.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''

Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA

Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: zegary

Post autor: mysz »

Moim zdaniem mało. Ale tragedii nie ma ;)
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: zegary

Post autor: Romas »

ani mało ani dużo, dobrze jest :wink:
LukaszProbe
Posty: 509
Rejestracja: 2015-10-11 22:04
Samochód: Probe r.96 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=23104
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: zegary

Post autor: LukaszProbe »

Czyli każdy wskaźnik pokazuje z biegiem czasu po swojemu.. czyli lekko zaniża.
DNF91
Posty: 154
Rejestracja: 2016-01-20 08:25
Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: zegary

Post autor: DNF91 »

13,9 pod obciążeniem i po rozgrzaniu altka to bardzo dobry wynik. Altek zawsze się grzeje i konsekwencją tego są gorsze parametry ładowania.
Spadek 0.4-0.5V jest jak najbardziej normalny. Co do ciśnienia oleju, to ja mam wskazówkę na M. Co do wskazówki ładowania to się nie wypowiadam,
bo mam przytarte łożysko i mam poślizg paska, więc mam troszkę zaniżone wartości :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”