Tuleje wahaczy w GT I gen.

Awatar użytkownika
Night
Posty: 54
Rejestracja: 2004-04-19 09:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Tuleje wahaczy w GT I gen.

Post autor: Night »

Widze, że podobne tematy były już maglowane ale nie jestem pewien czy to co w nich czytałem tyczy się dokładnie tego co jest u mnie. Na diagnostyce kolega stwierdził u mnie na razie jeszcze nie wielkie ale jednak luzy i stwierdził, że do wymiany są/będą tuleje wahaczy (w Probe podobno częsty problem) Koszt ok 100 ale bez tulei - czy robiliście podobny zabieg i czy znacie np jakiś nr katalogowy tych tulei ( Probe GT '92 ) i ich przybliżony koszt ?
PROBE II 2.0 16V

< << .. a jedynaczka GT i tak zawsze będzie najlepciejsza :) >>>
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

zobacz tutaj

www.ted.pl

jest tam programik demo sciagni go sobie - znajdziesz tam ceny

jedna tuleja to około 46 zł
nie sprawdzałem jeszcze, jeżeli coś kupisz to koniecznie napisz czy pasuje i czy warto!!
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

tuleje po 28 za sztuke - na wahaczu sa 2 rodzaje, laczniki stabilizatora (tez warto wymienic) po 29 zl za sztuke - razem z przesylka kurierem - 190 pln... Teraz pozostaje kolega z prasa - i gotowe..

info dla sprawnych inaczej ;p:
www.moto.sklep.pl
kody czesci:
tuleja1 - J43008A
tuleja2 - J43008B
łącznik stabilizatora - J63008

pozdro
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
Night
Posty: 54
Rejestracja: 2004-04-19 09:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Night »

Wielkie dzięki !!

(- Boże - dziękuje za to forum.)

Chłopaki jesteście debeściaki :)


Pozdrawiam !!
PROBE II 2.0 16V

< << .. a jedynaczka GT i tak zawsze będzie najlepciejsza :) >>>
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

hej Tomi - ten łącznik to podkładki gumki i tuleja, czy same gumki?
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

ten lacznik jest na 3 zdjeciach - wystarczy kliknac na "wiecej o produkcie" (czy jakos tak..) i masz 3 zdjecia z roznych perspektyw - ale odpowiadajac - jest to calosc - przyznaje iz mnie tez zdziwila cena...
pozdro
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
FlasH
Posty: 133
Rejestracja: 2004-06-20 15:49
Samochód: brak
Lokalizacja: Gajec
Kontakt:

Post autor: FlasH »

która tuleja jest która? ta oznaczona A to ta na krótszym, czy dłuższym ramieniu wahacza???
Marcin / Probe 2.2 GT '91
http://www.motonet.pl
Awatar użytkownika
Jookerr
Posty: 111
Rejestracja: 2004-10-23 20:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Jookerr »

Tuleje wachaczy wlasnie dziesiaj wymienialem i u mnie te tuleje byly wszystkie jednakowe mianowicie
J43008B nie wiem dlaczego ale niech tak bedzie. Koszt 24 zl za sztuke.
Wymiana 100 zl, 50 za strone 8)
Byl PROBE 2,2 TURBO 1991
Byl PROBE 2,2 TURBO 1990 ;)
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Panowie mam pytanie, czy do tulei wahacza tylnej czyli tej metalowej dajecie gumowe kołnierze (słyszałem że nie do kupienia razem z tuleją) i jeśli tak to czy tylko jeden czy po obu stronach. Kupuje różnych firm i wszystkie przeżywają max jeden miesiąc, a stukać z reguły zaczynają już po dwóch tygodniach. Robie w miesiącu ok 2000km ale chyba nawet najgorsze tuleje powinny wytrzymać dłużej. Wszystko już wymieniłem w zawieszeniu tylko z tymi tulejami mam problem.
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
ADTOM
Posty: 318
Rejestracja: 2006-03-20 15:54
Galeria: viewtopic.php?t=8925
Lokalizacja: Bielsko - Biała

Post autor: ADTOM »

Mi wymieniał stupak te tuleje i dał mi czesc z firmy 555. I jezdze juz i narazie nic nie stuka autoi sie trzynie drogi i jest super. Najlepiej zapytaj sie na PR stu1paka dokładnie co i jak a on ci podpowie.

Pozdrawiam
Obrazek
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

Jaapko, a może przy wymianie ktoś lub sam dokręca wahacz na lewarku/podnośniku. Wtedy na bank guma nie wytrzyma. Wahacze dokręcamy zawsze na kołach jak auto stoi w pozycji do jazdy.
W komplecie z tulejami nie ma żadnych gumowych kołnierzy. Nie weszły by tam.
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Dokręcane są jak już stoi na kołach. Jak teraz będę znowu wymieniać to będę dokładnie patrzeć na ręce mechaników. A jeden płaski gumowy kołnierz jest przy tulei metalowej, ale nie można go dostać razem z tuleją. W środę jadę na wymianę i nawet na chwilę nie spuszczę oka z mechaników :D
Obrazek I GT, Black & Red
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Sprawdź też łączniki stabilizatora, mogą mieć wpływ na wybijanie gum na wahaczach.
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Miesiąc temu wymienione, ale w serwisówce jest rysunek z jaką siłą mają być dokręcone a u mnie było na oko. Chyba jednak jak są nowe to nie mają wpływu na tuleje.
Obrazek I GT, Black & Red
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”