Amortyzatory 2.2 GT

Gość

Post autor: Gość »

Tomi, moze dowiedz sie ile taki komplet dla 2.5. Chce sobie kupic regulowane zawieszenie, ale cene mam spooooro wyzsza.
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

dla ciebie wszystko :)
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Gość

Post autor: Gość »

hehe, super

mam mozliwosc kupienia amorow reg. Koni za 1000 euro, a to spora roznica :D
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

ale wiesz co? nie znasz moze indexu takich amorow? bo II nie miala regulacji wiec i znalezc bedzie ciezko... najlepiej jakbys albo mial index albo znal dokladny typ od jakiego autka to podchodzi, lub tez nie wiem jakies wymiary czy cus - na podstawie czego sie dobiera..
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Gość

Post autor: Gość »

hehe, oczywiscie ze mam

Amory do probe ida jak do mazdy 626 GE

Monroe
tutaj link z numerami producenta.
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

ee ale to nie sa z regulacja... sensa track o ile dobrze szfagra zrozumialem to raczej cos na zasadzie progresow - w pewnym zakresie ucisniecia amora - ten zachowuje sie inaczej niz normalnie - czyli ze mamy bardziej miekkie autko niz zazwyczaj - ale nie w pelnym zakresie jego skoku....
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Gość

Post autor: Gość »

No to sie zgadza. Ja musze do siebie zastosowac cos w rodzaju uniwersalnych. Przerobienie mocowan to nie jest az tak wielki problem w przypadku probe/mazdy. Wstepnie sprawdzalem mozliwosci i takowe sa.

Jak bys sie wiecej dowiedzial, jak to moze wygladac od strony technicznej bede wdzieczny.
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

Axel jesteś hm ... niezły delikatnie mówiąc.
Też chcę spróbować zrobić samemu bo jednak człowiek ma satysfakcję.

Muszę sprawdzić tylko czy nie ciekną

Pozdrawiam
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

Jaki mam olej wlać do tych amorków bo pojęcia nie mam

Axel jaki ty wlałeś ten najbardziej gęsty
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Wlej lux.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Zastanawiam sie jak to bedzie zima kiedy olej zrobi sie jak zimny budyn. hmmm...
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

wingerman pisze:Zastanawiam sie jak to bedzie zima kiedy olej zrobi sie jak zimny budyn. hmmm...
Przerabiałem to w Hyundai'u-będą jeszcze twardsze.Zawsze możesz sobie zalać oryginalny amortyzor,ale to długo nie potrzyma.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Wiem ze twardsze ale czy da sie wogole jezdzic zanim olej w amorkach sie rozgrzeje od tarcia.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Da się,aż tak mocno nie zgęstnieje.Można poszukać oleju,który nie gęstnieje w niskich temperaturach.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

Winger a co też będziesz próbował?

Axel ale to ma być olej przekładniowy, czy jaki?
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Ja zalałem lux.Ten olej leje się do amortyzatorów w motocyklach.Jest przynajmniej sprawdzony,bo ja na nim jeżdżę bez problemów.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Arnie (caruso)
Posty: 86
Rejestracja: 2004-05-25 16:08
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Arnie (caruso) »

Dobra dzięki spróbuję

Pozdrawiam
Arnie
Miałem Probe 2.2 GT
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Znalazłem jednego amorka,jakby ktoś potrzebował i nawet w przyzwoitej cenie.
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=30221505
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Axel jak możesz to napisz dokładnie gdzie wierciłeś tą dziurkę a i jaka spawarką spawałeś a i jeszcze jedno jak spawałeś to nie stopiły się uszczelki
????
bo ja mam kłopoty z amorkami
odbijają się jak piłki a i jakiej firmy jest najlepszy olej i z jakim symbolem pisałeś lux ale jakiej firmy jest najlepszy ????
Z góry dzięki !!!!!!!!!!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Dziurkę wierciłem w denku,ale nie centralnie,tylko z boku.Przy spawaniu nic się nie potopiło,to tylko mały otworek.Spawarka elektrodowa.Co do oleju,nie ma różnicy jakiej firmy,ja zalałem pierwszy lepszy.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Jedrek
Posty: 1134
Rejestracja: 2004-06-24 10:19
Samochód: Igen 1992 2,2GT
Lokalizacja: Ośno Lubuskie
Kontakt:

Post autor: Jedrek »

Axel! :shock:

Gdzieś Ty się podziewał? :D :D :D
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

He he :D ,a gdzie mnie nie było?
Co do amorków to z postu wynika,że regenerowałem je w lipcu,od tamtej pory zrobiłem 20 tys. no i właśnie puściły,czyli mniej więcej na tyle można się spodziewać.Przyznam,że dostał probas przez ten rok ostro.biorąc pod uwagę ,że koszt był śmieszny(tylko olej),to w następnym tygodniu będę je robił znowu.Tym razem bez spawania,dam śrubki z miedzianymi podkładkami i silikon na uszczelnienie.Zapisze ile oleju wchodzi do jednego i za rok nie będę musiał nawet ściągać sprężyn tylko zmienię olej.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

Jak byś był tak dobry i miły, to porób kilka fotek i wrzuć do działu FAQ
:D
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Ok ,postaram się.
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Galeria: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU »

Heh sam bym sobie chętnie zregenerował ale moje regulowane tylnie amorki są wylane ;( tymczasowo zamontowałem zwykłe bez regulacji... ;-(
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”