Amortyzatory 2.2 GT

Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 651
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: pusher1 »

Witam mam pytanie a mianowicie kupiłem dwa używane amorki na tył po 80 procent mają i chciałbym je założyc ale pojawia się problem gdyż niewiem jak to jest z tymi silniczkami i ich ustawianiem bo teraz tak one były w jakimś probku ale niewiem w jakiej pozycji były ustawione i wykręcone czy sport czy normal albo soft i teraz jak je założe do siebie to w jakim położeniu je ustawić tak żeby mi się zgadzało z przodami skoro niewiem w jakiej pozycji one są aktualnie...pomóżcie pozdrawiam
2.2gt 92 rok
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Bogdan9999 »

Jak byś nie założył silniczek będzie sterował poprawnie z tego co wiem z doświadczenia sekwencja sie powtarza.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
pusher1
Posty: 651
Rejestracja: 2007-01-05 14:21
Samochód: Ford Probe 1992 2.2 GT
Galeria: viewtopic.php?t=14481
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: pusher1 »

No ale jeśli u mnie będzie ustawione np na normal, a te amorki były wykręcone przy ustawieniu soft i tak mają załóżmy to potem jak się to wyrówna ?????odp.pozdrawiam
2.2gt 92 rok
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Bogdan9999 »

Raczej posłuchaj sie mnie zakładaj i nie kombinuj bo jak byś nie kombinował to i tak założysz po mojemu bo to nie ma różnicy. Zakładając silniczek on będzie ustawiony np. na normal i inaczej nie założysz go na amor jak nie przestawisz w amorku na pozycje normal. A że w amorkach jak byś nie przekręcił czyli np. masz ustawione na normal i obracasz o 180 stopni i tu tez będziesz miał normal bo ustawienia sie powtarzają. Pozdro
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Dugopis
Posty: 11
Rejestracja: 2008-08-02 15:57
Galeria: viewtopic.php?t=14223
Lokalizacja: Sillesia

Wymiana Amartozytorów

Post autor: Dugopis »

Witam mam pewien problem, mianowicie, Mego probka czeka wymiana Amortyzatorów, aczkolwiek na allegro do 1g GT nie mogę znaleźć odpowiednich, tzn są ale są to zwykłe, ja potrzebuje z regulacją twardości, znnacie ten bajer w tym samochodzie hehe, lub cały gwint mógłby być nawet ze sprężynami, nie oriętujecie się gdzie można takowe nabyć?
Z góry dziękuje za Pomoc :)

[m]Tym razem przeniosłem, poczytaj proszę ze zrozumieniem ten temat: :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=8&t=2277[/m]
Ford Probe 2.2 Turbo USA
92r.
Awatar użytkownika
K4mil
Posty: 357
Rejestracja: 2008-12-13 11:10
Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
Galeria: viewtopic.php?t=15213
Lokalizacja: Legnica/Głogów

Re: Wymiana Amartozytorów

Post autor: K4mil »

Ktoś kiedyś wspominał a regulowanych ... ale najłatwiej używek szukaj w giełdzie :wink:
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED :wink:
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Re: Wymiana Amartozytorów

Post autor: Pelot »

O nowych regulowanych możesz zapomnieć. No chyba, że chcesz ze stanów ściągnąć ok900zł szt.

Natomiast zawieszenie gwintowanego też nie znajdziesz w PL, najbliżej chyba u helmutów.
Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Robert »

W grudniu ten gość oferował mi nówki regulowane w 2 tygodnie: :arrow: fordzikiem24rv@gmail.com (ponad 700zł/szt.)
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
K4mil
Posty: 357
Rejestracja: 2008-12-13 11:10
Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
Galeria: viewtopic.php?t=15213
Lokalizacja: Legnica/Głogów

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: K4mil »

Albo Bodzio9999 i jego regenerowanie, przynajmniej pohasają jeszcze
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED :wink:
Awatar użytkownika
wojtas89
Posty: 2193
Rejestracja: 2006-09-21 21:43
Samochód: MB W201 2.6L mit ASD und chamska gleba :)
Galeria: viewtopic.php?t=14148
Lokalizacja: Illinois - Chicago

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: wojtas89 »

Dugopis pisze:. . .lub cały gwint mógłby być nawet ze sprężynami. . .
Poszukaj na necie gwinta firmy K-sport, na ich stronce .de znalazłem za 1350 euro, w polsce też sprzedają za 3600zł.
Fałszywa skromność jest najprzyzwoitszym ze wszystkich kłamstw.
Awatar użytkownika
K4mil
Posty: 357
Rejestracja: 2008-12-13 11:10
Samochód: 1.8 mk3 VW Golf
Galeria: viewtopic.php?t=15213
Lokalizacja: Legnica/Głogów

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: K4mil »

wojtas89 pisze:w polsce też sprzedają za 3600zł.
Jak za darmo hyh :lol: :shock: :lol:
Był 2.2L Turbo 91' RED, 2.2L Turbo 91' BLACK
Jest niestety 1.8L Golf mk3 RED
Ale będzie 2.5L v6 II Mam nadzieję że RED :wink:
Awatar użytkownika
delslepy
Posty: 32
Rejestracja: 2010-01-27 15:32
Samochód: Probe 2,2 gt USA
Galeria: viewtopic.php?t=17107
Lokalizacja: Lublin

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: delslepy »

wie ktoś gdzie dostać na lubelszczyźnie amorki regulowane nie drogo ;>
Szare Probe I 2,2 gt wymiata. Zegary zamknięte i są na to świadkowie :D
Krzysiek P
Posty: 155
Rejestracja: 2009-10-30 16:46

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Krzysiek P »

Mysle ze w dziale I generacja kupie/sprzedam znajdziesz odpowiedz
dan2626
Posty: 4
Rejestracja: 2011-03-05 15:59
Samochód: Probe `89 2.2 GT USA + ... wnętrze
Lokalizacja: Mogilno

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: dan2626 »

Jestem co prawda nowy ale z tego co zdążyłem się zorientować sprowadzenie oryginalnych amorków kosztuje prawie 1000zł za sztukę. Myślę o oddaniu starych do regeneracji. Nie wiem jednak czy to ma sens na dłuższą metę. Macie na pewno doświadczenie w tej kwestii, dajcie parę "złotych myśli" od siebie. :) No i jeszcze jedno mam co prawda na oku komplet urzywek za małą kasę ale nie jestem pewien w jakim stanie są. Wszystko przez neta załatwiam.
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Maxxum »

Na początek dam jedną "złątą myśl od siebie" - użyj opcji "Szukaj" a wszystko stanie się jasne :!: 8) O regeneracji amorków jest na forum dużo.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
pedro
Posty: 28
Rejestracja: 2009-08-11 09:19
Samochód: 2.2 GT 1992
Lokalizacja: Gdynia

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: pedro »

panowie pomozcie mi troche... u mnie remont zawieszenia i teraz pytanie co kupic...

zawieszenie gwintowane? czy 4 nowe amorki regulowane..

nie ukrywam ze regulacja to bajer... nie wiem tylko jak bedize zachowywac sie auto na gwincie typowo streetowym
nowe amory i sprezyny orginalne albo nowe amory i jamexy (mts technik) czy zawieszenie gwintowane?

myslalem nad Tein superstreet.. ale zdaje sie ze nie ma takiego do naszego modelu ;/
znalazlem tylko k-sport za 3750
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Bogdan9999 »

Gwint rewelacja jak cos bez tylko ze stali nierdzewnej inaczej będziesz miał problemy. Co do Jamex po 2 latach użytkowania stanowczo mówię nie.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
pedro
Posty: 28
Rejestracja: 2009-08-11 09:19
Samochód: 2.2 GT 1992
Lokalizacja: Gdynia

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: pedro »

-- oryginalny post 2011-03-31 02:41 --[
znalazlem cos takiego :
http://www.eracingworks.com/Ksport-Kont ... 25885.html
oraz
http://www.eracingworks.com/D2-Coilover ... 44041.html

http://www.sklep.tgauto.pl/go/_info/?us ... 14&lang=pl

co wg was bedzie lepsze?

-- dodano 2011-03-31 03:21 --

z tego co czytam d2 i k-sport to ta sama firma...
d2 podobno strasznie sie sypalo.. wiec po czasie wypuscili wzmocnione k-sporty jako kontynuacja..

opinie nie za ciekawe..
slabo to wyglada wydac tyle pieniedzy zeby po roku sie posypalo...
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Bogdan9999 »

Wiesz cena tego zawieszenia jest większa niż kosztują teraz 2-3 probki musisz poważnie zastanowić się czy chcesz pakować taką kasę w tak stare auto które zacznie ci być szkoda używać na dojazdy do pracy. Co do wytrzymałości hmm musisz poszukać opinii gdzieś indziej kto używa tego typu zawiechy na co dzień ja takiej zawiechy nie zamontowałem z kilku przyczyn np. kasa, inne plany.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
wacek
Posty: 176
Rejestracja: 2006-10-31 12:58
Galeria: viewtopic.php?t=14682
Lokalizacja: a z Lasu

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: wacek »

Witam

Czy ktoś ma namiary na zakup w USA oryginalnych amorów regulowanych ?
Wiem że koszt zapewne przekracza wartość auta ale co tam koszta ;)

pozdro.
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Bogdan9999 »

Pewnie koszt porównywalny do gwintu :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
Prezes
Klubowicz
Posty: 1767
Rejestracja: 2008-09-27 13:31
Samochód: Probe 2.2 GT 92r.
Galeria: viewtopic.php?t=15588
Lokalizacja: Przytoczno woj. Lubelskie

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Prezes »

Dokładnie. :) Bogdan a Ty się już regeneracją nie zajmujesz? A co do gwintu to z ciekawości pytam - nie wiecie jak to w Probe wygląda, bo w niektórych autach trzeba zastosowac specjalne wzmocnienia głównie kielichów bo takie zawieszenie ma mniejszy punkt podparcia w kolumnie, ale znowu można za to wsadzic większe, szersze koła do auta.
„Nie polemizuj z idiotą - najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pobije doświadczeniem.”
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4250
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: Bogdan9999 »

-- oryginalny post 2011-04-06 17:50 --

A tego to ci chyba nikt nie powie :D Bo nikt w PL w jedynce gwintu nie ma :D

-- dodano 2011-04-06 17:53 --

Co do regeneracji to taką jak ja zrobiłem u siebie odpada po 2 latkach prawie mogę powiedzieć że uszczelniacze trzeba wymienić bo inaczej pupa zbita. 1 czy 2 mi ciekną ;/
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
pene_czw
Posty: 234
Rejestracja: 2008-09-30 16:24
Galeria: viewtopic.php?t=18656

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: pene_czw »

Bogdan9999, a ja sie chyba nieldugo zdecyduje na regeneracje. Bo czuje, że te używki które kupiłem wystarcza mi na jakies 10-15tys może. A mówisz, że w Twoim jednak lipa regeneracja ? ale wymieniałeś przecież uszczelniacze, tak ? wiec co jest z nimi ?
Ford Probe I 92' 2.2GT Człuchów/Piła
Awatar użytkownika
wacek
Posty: 176
Rejestracja: 2006-10-31 12:58
Galeria: viewtopic.php?t=14682
Lokalizacja: a z Lasu

Re: Amortyzatory 2.2 GT

Post autor: wacek »

Ja chętnie bym kupił nówki tylko gdzie w USA je szukać ? :(
"Polemika - w zależności od interlokutora może to być wymiana poglądów, wymiana ciosów lub wymiana ognia."
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”