Strona 16 z 16

Re: Amortyzatory 2.2 GT

: 2015-01-30 23:40
autor: Lukasz
seryjny amor plus sprężyna progresywna równa się taczka jeszcze nie daj Bóg stary seryjny amor olejowy,nie ma to nic wspólnego ze sportową charakterystyką :P

Re: Amortyzatory 2.2 GT

: 2015-01-31 11:27
autor: mysz
Przy naszych drogach olejowy amor plus sprężyna progresywna wytrzyma z 5 tys km :P

Re: Amortyzatory 2.2 GT

: 2015-02-02 10:41
autor: KrecioPL
Mysz - miałem w ręce sprężynę Jamexa i K.A.W. - w ręce K.A.W jest bardziej miękki.
Znam osobę, która jeździła w II na zawiasie K.A.W i chwaliła za komfort.

Re: Amortyzatory 2.2 GT

: 2015-02-02 16:16
autor: mysz
Heh tylko ręką to sobie możesz. .. :mrgreen:
Weź ory sprezyne i ugnij ja jak jamexa...tego nie sprawdzisz ręcznie. Powiem tak: jamexa ręcznie bardziej ugniesz jak ory sprezyne. Tylko co z tego, jak na samochodzie jest zupełnie inaczej

Re: Amortyzatory 2.2 GT

: 2015-02-03 11:43
autor: KrecioPL
dlatego zaznaczyłem, że "w ręce" - na złożonym zawiasie (jestem ciekaw ile zejdzie w doł po złożeniu) na pewno będzie inaczej

Re: Amortyzatory 2.2 GT

: 2015-02-04 00:45
autor: Lukasz
po uginaniu sprężyn w rękach nie stwierdzisz czy zawias będzie twardy czy miękki,należało by porówna ąmorki to one odpowiadają za sztywność zawieszenia sprężyna tylko za jego wysokość

Re: Amortyzatory 2.2 GT

: 2015-02-04 05:45
autor: Romas
Łukasz, sprężyna też odpowiada za tłumienie czyli za twardość :wink:

Re: Amortyzatory 2.2 GT

: 2015-02-05 20:15
autor: Lukasz
No logiczne jest że sprężyna z racji tego że jest sprężyna będzie drgania do pewnego stopnia tłumić,i że jak dasz sprężynę wzmacnianą z (grubszego drutu)czy tam progresywną samochód będzie trudniej ugiąć,ale sztywność zawieszenia to nie sprężyna własnie tylko amortyzator najszybciej się o tym przekonasz jak ci się wyleje amortyzator i nie będzie miał skuteczności.Ale co ja się tam będę produkował ja lajkonik w tych wprawach jestem