pyk pyk przy hamowaniu

Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

pyk pyk przy hamowaniu

Postautor: Gacek Wrocław » 2004-07-20 12:10

hej!

zrobilem zawieszenie z przodu!
tarcze
klocki
drazki
swoznie
tuleje wahacza
przeguby
laczniki stabilizatora

...i po wymianie w ostatniej kolejności tuleji wahacza i swoznia zaczelo pykac na gorze amortyzatora - podczas hamowania .
aha jeszcze nie ustawilem zbieznosci...

mysle ze usztywnilem amorka na dole to go zaczelo byc slychac na gorze...

co tam moze pykac? podpora? lozysko? czy w srodku?

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2004-07-20 12:55

a przy skrecaniu kierownica na parkingu pyka ???
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Gacek Wrocław » 2004-07-20 13:03

w ukladzie kierowniczym nie ani sladu luzu - az dziwne :)
wyraxnie czuc jak sie reką trzyma w miejscu podparcia amorkow (po maską) jedna osoba sstoi i trzyma a druga lekko w przod i hamulec a potem w tyl...
wtedy czuc jak cos tam pod regulacją amorka pyka...

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2004-07-20 13:27

kurde miejsca jak lozysko... ale zeby przy hamowaniu... hm... jednak sprawdzilbym najpierw lozyska...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Gacek Wrocław » 2004-07-20 13:30

jechodzi o lozyska kół to są na pewno super

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2004-07-20 13:32

mowie o lozyskach MCPersonow :-)
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Gacek Wrocław » 2004-07-20 13:36

tak myslalem ale chcialem tamto wyeliminowac :D

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2004-07-20 13:55

;-)
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Gacek Wrocław » 2004-07-20 20:34

na schemacie jest "strut bearing" - mysle ze to to sie moglo wyrobic...

Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Car: brak
Lokalizacja: Narew

Postautor: AXEL » 2004-07-21 00:05

Gacek-ile cię to wszystko wyniosło?Jeśli możesz wyodrębnij?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!

Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Postautor: Gacek Wrocław » 2004-07-21 00:22

dam chetnym na priv


Wróć do „I gen (1989 - 1992)”