Czy da się jakoś podnieść tył zawieszenia bez żadnej wymiany

neo61
Posty: 153
Rejestracja: 2004-05-30 11:41
Samochód: brak
Lokalizacja: Września Bath Uk

Czy da się jakoś podnieść tył zawieszenia bez żadnej wymiany

Post autor: neo61 »

Witam
Założyłem gaz w probe i siadł mi trochę tył auta!!Jak wsiądą cztery osoby to chaczę rurą o garby i zaczyna m,nie to bardzo denerwować!!

Czy da się to jakoś regulować??Bez wymiany sprężyn i amorków??

Bardzo mnie to ciekawi??Samochód dziwnie wygląda bo ma tył niżej od przodu!!
Poza tym czy zmieniając sztywność zawieszenia sport/normal/soft pownno się coś zmieniać w wysokości zawieszenia??Czy zmienia sie tylko sztywność amorków??I działa to na tył tylko czy też na przód??Bo ja to czuje chyba troche aly z tyłu.

Pozdrawiam i czekam na info.

neo61
BYŁ:( -- Probe GT '89
2,2 TURBO

Jest Audi A4 z kierownicą po prawej stronie:)...

Co Cię nie zabije, to Cię wzmocni.
Gość

Post autor: Gość »

Regulacja amorków do wysokości nic nie ma.

Jeśli na tyle czujesz zminy a na pszodzie nie to możliwe że powoli ci się
amorki wysypują.

Ja bym oddał je na regeneracje może usztywni troche samochód, i zaznaczyłbym,
że tylne mają zrobić twardsze niż powinny byc żeby tak nie siadał.
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Mam ten sam problem i częściowo go rozwiązałem.Po wstawieniu butli kompletnie mi obsiadł.Amorki niestety nie mają tu znaczenia,chyba,że byłyby gazowe.Kupiłem od Greyga twardsze sprężyny i utwardziłem amorki,ale jeszcze delikatnie przód jest wyżej.
Można podnieść zawieszenie na kilka sposobów,ja załatwiłem specjalne tulejki gumowe,które wkręcę między górną pokrywę sprężyny a karoserię.
Mam dość spora butlę ,a nie ma nic gorszego jak oklapnięty samochód.Jedna tulejka daje 20mm ,pytanie o ile chcesz podnieść?
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
Michał
Posty: 243
Rejestracja: 2004-06-24 23:40
Samochód: brak
Lokalizacja: Rawicz

Post autor: Michał »

Axel, a czy to bespieczne?
Narazie Proba nie ma...

Toyota Varina E '93 1,6 GLX (glx=wypasik)

SC 1.1 Van '03
Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław »

aprops tego czy regulacja sport/normal/soft zmienia wysokość - to nie

a co zrobić żeby auto było wyżej? spytajcie Phillipe -> ma najwyższego probaska jakiego w życiu widziałem!
serio! można nim po lesie jeździć. :D
Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Narew

Post autor: AXEL »

Michał pisze:Axel, a czy to bespieczne?
No pewnie ,przecież to tylko podkładka pod śruby.Przymykałem szafę przy pękniętej tylnej sprężynie,czy to jest bezpieczne?? :wink: 8)
2.2 GT I '92 BLACK METALIC
I am a baaad boy!
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Możesz napisać coś więcej na temat tych tulejek? Gdyby wytoczyć takie metalowe, też by się spisały, bo mam problem podobny, ale z tym, że koła o nadkola obcierają... TO by mi bardzo pomogło...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Witek.w-wa »

Tak czy owak to dziwne , ze tyl tak siada :?:
Probe przeciez ma duuuzy bagaznik i nie raz mialem go zapakowany full, ale nie bylo czegos takiego ze tyl znaczaco wiecej siadal od przodu. :?:
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Ale pakowałeś go raczej sporadycznie, a nie używałeś jako ciężarówkę (chyba)... A butla działa cały czas (kropla wody drąży kamień).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Jak to pięknie ujęte w słowa zostało :) Byłem dzisiaj w warsztacie ii poryszliśmy ten temat. Gość powiedział coś takiego, że gdyby co jakiś czas samochód powiesić, to sprężyny by dł€żej wytrzymały, bo materiał by się tak nie męczył...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:09 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

spown pisze:Jak to pięknie ujęte w słowa zostało :) Byłem dzisiaj w warsztacie ii poryszliśmy ten temat. Gość powiedział coś takiego, że gdyby co jakiś czas samochód powiesić, to sprężyny by dł€żej wytrzymały, bo materiał by się tak nie męczył...
Dobry patent, zrobie sobie jaiś mini podnośnik na ogródku nocny na noc z nóżkami w górze go bede zostawiał
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:09 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

To lepiej zamontować sobie taki podnośnik jak mają w tych samochodach co przez Saharę się ścigają... Naciskasz przycisk i auto się unosi... ( z podwozia wyjeżdża "nóżka" :)
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: max »

Przysiadł bo sa już wyrobine spręzyny. Na to sie raczej już nic nie poradzi, zostaje wymiana sprężyn to wbrew pozorom nie jest takie drogie. Można jeszcze spróbować założyć specjalne gumy na sprężyny , na allegro to sprzedają ( wejdź w części motoryzacyjne- zawieszenie i tam jest dużo ogłoszeń o tych gumkach) nie wiem jak to w praktyce się zachowuje ale może warto sprubować bo te gumki kosztuję jakies kilkanaście złotych może to może pomóc.
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Jak mam wydawać pieniądze to już lepiej kupić nowe sprężyny i będzie spokój na dłuższy czas, no i pewniej... Takie gumki, to kto wie co potrafią zdziałać...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: max »

Też mi sie wydaje że lepiej nowe spręzyny włożyć, ale jak się nie chc dużo inwestować to może takie gumki też mogą byc rozwiązaniiem. Ja osobisci to bym wymienił jednak sprężyny.
Awatar użytkownika
lajman
Posty: 93
Rejestracja: 2003-10-07 18:21
Samochód: brak
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: lajman »

a wie ktos ile zwojow maja sprezyny z przodu??
bo samochod u mechanika i nie moge zobaczyc a potrzebna mi ta informacja
gg: 1549665
2,5 GT - poszło w ręce brata
Awatar użytkownika
P.I.M.P.O.
Posty: 928
Rejestracja: 2004-09-20 20:55
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: P.I.M.P.O. »

wymiary spręzyn na przód do 2.5 to:
srednica - 176mm
wysokosc - 271mm
srednica preta - 14mm

niestety nie wiem ile zwojów :(

pozdro
dwa i pół fał sześć, dziewięćdziesiąty trzeci rok ;)
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

4 zwoje, właśnie kupiłem sprężynki do przodu... Znalazłem gościa, który robi na zamówienie każdy rodzaj (zwykłe, progresywne, sportowe itd...).
Zobaczymy jak moje będą się sprawować...
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

Załatwiłeś sobie te z Barlinka? Bo jak będą git to za trzy miechy obniżam swojego :)
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
spown
Posty: 633
Rejestracja: 2004-09-23 20:49
Galeria: viewtopic.php?t=5507
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: spown »

Tak, właśnie stamtąd, wyglądają solidnie, zobaczymy :)
Mówią źle, mówią zły, mówią wariat...
Był: Ford Probe 2.2 GL ganz rot ;)
Jest: Mitsubishi Galant 2.5 V6
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

spown może jakies namiary i jakie ceny :D
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Samochód: I GT
Galeria: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Post autor: Maciucha »

piotrek pisze:spown może jakies namiary i jakie ceny :D
może ja nie Spown ale: :)
120/130 zł za sztukę
tel. 605-085-892
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:
Awatar użytkownika
cembrzynski
Posty: 100
Rejestracja: 2005-02-21 18:30
Samochód: brak
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: cembrzynski »

wydaje mi sie ze "siadajaca dupa "to wina sprezyn .ja w bmce nie wymienialem sprezyn wsadzilem specjalne gumy(koszt jednej ok 5zl ,wysokosci nie pamietam ale napewno wiecej niz 2,5 cm) .trzeba rozciagnac sprezyne(podniesc samochod)i wsadzic gume takie cos mozna dostac w kazdym sklepie motoryzacyjnym.mechanik mowil ze samochod moze byc troche twardszy ale ja nie czulem roznicy.ale wczesniej czy pozniej i tak bedziesz musial wymienic sprezyny.pozdro
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”