simerbloki w przednim wahaczu:) ??

Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Car: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Gallery: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

simerbloki w przednim wahaczu:) ??

Postautor: kicur » 2004-12-27 21:03

witam!!mam male pytanko-mam zuzyty jeden simerblok w przednim wahaczu w gt 1gen-czy musze wymieniac tylko tego czy raczej trzeba oba -na drugim nie wyczuwam luzow ruszajac wahaczem-jaka jest wasza opinia??? :D -aha i ile takie cus kosztuje bo ja nie mam zielonego pojecia a nie chcialbym przeplacac.. :lol: -jak macie jakies ciekawe stronki z takimi czesciami to prosze o ich przeslanie-wielkie dzieki i pozdro 8)
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393

Awatar użytkownika
Jookerr
Posty: 111
Rejestracja: 2004-10-23 20:43
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jookerr » 2004-12-29 17:29

Witam witam.
Ja niedawno wymienialem silentblocki wachaczy z przodu tyle ze komplet
dwa lewe dwa prawe to wyszlo 130 + wymiana :) sprawdz przy okazji lacznik stabilizatora :)

Powodzenia milej jazdy PROBKIEM, bo PROBKIEM zawsze jezdzi sie swietnie
:D
Byl PROBE 2,2 TURBO 1991
Byl PROBE 2,2 TURBO 1990 ;)

Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Car: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: inzynier » 2004-12-29 22:49

silentblocki to nie wiem bo jeszcze nie musialem ich ruszac ale do lacznikow stabilizatora polecam gumy z malucha - 20 zl na 4 kolka :) (za cholere nie moge sobie przypomiec tylko do czego one tam w maluchu sa)
Laczniki podrobki przod po 30zl/szt, tyl po 50zl/szt - wiec po co przeplacac
Byle do piatku
a potem...

wino spiew i kobiety :)

89 GL automat mit klima

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2004-12-31 03:03

inzynier pisze:wiec po co przeplacac


zeby jezdzic pewnym autem :D jak zaczniesz pakowac "bajery" od malaka, to wspolczuje autku...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Car: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: inzynier » 2005-01-02 09:21

wybacz stary ale to nie kwestia bajerow, budowa lacznika jest prosta jak budowa cepa i jedyna rzecza ktora sie tu zuzywa sa wlasnie gumki


ale jak ktos ma za duzo kasy...
Byle do piatku

a potem...



wino spiew i kobiety :)



89 GL automat mit klima

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2005-01-02 10:33

inzynier pisze:wybacz stary ale to nie kwestia bajerow, budowa lacznika jest prosta jak budowa cepa i jedyna rzecza ktora sie tu zuzywa sa wlasnie gumki


ale jak ktos ma za duzo kasy...


jak kogos nie stac na jazde probkiem, to niech sobie kaszlaka kupi...

... szkoda mi twojego probka "inzynierze', bo guma, poza wygadem ma jeszcze sporo innych cech (twardosc, stopien rekacje na wysokie-niskie temperatury, stopien elastycznosci, wytrzymalosc etc)... pakujesz wiec czesc obliczona do naprezen wystepujacych przy predkosci, maks, 110 km/h i przyspieszeniu 30s/100km i smigasz na tym 220 km/h, przyspieszajac do 100 km/h w 9,3s (bo zdaje sie, ze masz niepelnosprawnego probka)...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
enduro
Posty: 501
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Car: brak
Lokalizacja: Poznań

Postautor: enduro » 2005-01-03 10:14

hmmm ....mimo osiągów znacznie różniacych sie w probku i w maluchu muszę zgodzic się z Inżynierem.w/w gumy w maluszku przenoszą znacznie większe obciążenia,bo są montowane między amortyzator a karoserię i między amortyzator a wachacz,a w Probe trzymają tylko łącznik stabilizatora....a tego typu teksty:"jak kogos nie stac na jazde probkiem, to niech sobie kaszlaka kupi..."są conajmniej niesympatyczne..... :?

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2005-01-03 13:08

a pakowanie czegokolwiek od kaszlaka, do probka to profancja... wszystko jest kwestia tego jak traktujesz auto, czy jest to dla Ciebie zwykly dupowoz czy cos wiecej... pakowanie czesci od malczaka nazywa sie heniowaniem i tyle... niezaleznie czy to sympatyczne czy nie ale taka jest rzeczywistosc.
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Postautor: Mr. Cynk » 2005-01-03 15:34

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:13 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
enduro
Posty: 501
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Car: brak
Lokalizacja: Poznań

Postautor: enduro » 2005-01-03 16:48

no no no Panie Wojtecki....skoro kupujesz do Probka tylko orginalne części to należy Tobie pogratulować....ja niestety muszę się zadowolić tańszymi zamiennikami.....od Mazdy i ......maluszka...jednak z drugiej strony patrząc kupowanie baaaaaaardzo drogich części do autka wartego kilka tysięcy(nawet mając na uwadze jego wartości czysto uczuciowe)i chwalenie się tym na prawo i lewo ,oraz obrażanie innych i ich samochodów jest chyba przejawem snobizmu....nie uważasz??? :lol:

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2005-01-03 17:14

enduro15 pisze:tańszymi zamiennikami.....od Mazdy:


to nie zamienniki, to oryginaly... zamienniki to g... warte JC

enduro15 pisze:kupowanie baaaaaaardzo drogich części do autka wartego kilka tysięcy(nawet mając na uwadze jego wartości czysto uczuciowe)i chwalenie się tym na prawo i lewo ,oraz obrażanie innych i ich samochodów jest chyba przejawem snobizmu....nie uważasz??? :lol:


nie uwazam... za to uwazam, ze pakowanie do auta byle g... i namawianie do tego innych jest... sam nie wiem czym :D
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Car: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: inzynier » 2005-01-03 19:53

nie uwazam... za to uwazam, ze pakowanie do auta byle g... i namawianie do tego innych jest... sam nie wiem czym :D[/quote]


posluchaj dobry czlowieku ;)

po pierwsze primo - nikt tu nikogo do niczego nie namawia;

po drugie primo :) - obejrzalem sobie gumki na zamiennikach (przyznaje ze nie na oryginalach) i klocilbym sie o roznice jakosci miedzy nimi a tymi od malacza

po trzecie primo - cos strasznie choldujesz oryginalnym czesciom (chyba w serwisie pracujesz) choc moi kumple pracujacy w fabrycznych serwisach jakos specjalnie nie namawiaja mnie na "oryginaly"

po czwarte - kwestia tych gum jest wyjatkiem (choc moze potwierdzajacym regule :) ) bo jakos trudno elementy innych pojazdow wlozyc do tego cacka - ale jak ktos mocno chce...

po piate i kolejne: dzieki enduro15 za przypomnienie gdzie one tam w malaczu wchodza i dlaczego sa co najmniej tak dobre jak te ze sklepu dla japoncow

pozdro
Byle do piatku

a potem...



wino spiew i kobiety :)



89 GL automat mit klima

Awatar użytkownika
inzynier
Posty: 78
Rejestracja: 2004-12-08 12:03
Car: brak
Lokalizacja: Piekary Slaskie

Postautor: inzynier » 2005-01-03 19:58

[quote="Wojtecki"][/quote]

(bo zdaje sie, ze masz niepelnosprawnego probka)





natomiast ta uwage pozostawie bez komentarza
Byle do piatku

a potem...



wino spiew i kobiety :)



89 GL automat mit klima

Awatar użytkownika
enduro
Posty: 501
Rejestracja: 2004-10-01 16:38
Car: brak
Lokalizacja: Poznań

Postautor: enduro » 2005-01-03 20:58

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2005-01-03 23:26

Cynki pisze:to tylko kawałek gumy, nie ma większego znaczenia tak na prawdę tutaj reakcja na temperatury czy jakieś inne tam parametry... :)


widzisz Cynki, tu nie chodzi o ta gume ale o podejscie do autka i Tobie akurat nie musze tego tlumaczyc... wlasnie z tego powodu ciagniesz 15letnie autko od niemaszka i masz nowke sztuke (jakosc drog i skrajne wypadki kupowania aut od turkow pomijam )... a dlaczego nie masz klopotow?... bo serwis nie jest heniowany... ot co :D
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2005-01-03 23:41

inzynier pisze:posluchaj dobry czlowieku ;)

po pierwsze primo - nikt tu nikogo do niczego nie namawia;


nie jestem dobrym czlowiekiem... nie, nie namawia... poleca... nie widze dokladnie zadnej roznicy :D

inzynier pisze:po drugie primo :) - obejrzalem sobie gumki na zamiennikach (przyznaje ze nie na oryginalach) i klocilbym sie o roznice jakosci miedzy nimi a tymi od malacza;


czyli co do jakosci nieoryginalnych czesci sie zgadzamy... oryginalne gumy z malaka sa lepsze niz podrobione syfy... :D

inzynier pisze:po trzecie primo - cos strasznie choldujesz oryginalnym czesciom (chyba w serwisie pracujesz) choc moi kumple pracujacy w fabrycznych serwisach jakos specjalnie nie namawiaja mnie na "oryginaly";


patrz wyzej... i odpowiedz dla Cynkiego...

inzynier pisze:po czwarte - kwestia tych gum jest wyjatkiem (choc moze potwierdzajacym regule :) ) bo jakos trudno elementy innych pojazdow wlozyc do tego cacka - ale jak ktos mocno chce...


skoro jest wyjatkiem... to hm... nawet sklonny jestem odwolac heniowanie :D odebralem Twoja wypowiedz jak stwierdzenie w stylu: "po co placic za oryginaly skoro sa podrobki" ... toz mowiles cos o podrobkach calych lacznikow...

inzynier pisze:pozdro


a tyz pozdro :D

i jeszcze jedno wyjasnienie... "niepelnosprawny" to takie troszke drwiace ale nie okazujace braku szacunku okreslenie probka non turbo...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Car: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Gallery: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

Postautor: kicur » 2005-01-04 00:08

hehe to sie troszQ posmialem czytajac wasze posty :D -jednak zgadzam sie z tymi ktorzy sa za gumkami od malucha-dlaczego???bo kosztuja prawie 10 razy mniej :lol: a to sa tylko gumki !!!!!!!!!! na dodatek nie spelniaja one zadnej waznej funkcji bo maja tylko dociskac wahacz 8) -a trzeba byc naprawde "niepelnosprytnym"zeby za takie gówienko dac tyle kasy :D -(nikogo nie obrazajac :lol: )rozumiem jakies gumki od amortyzatorow czy inne powazne rzeczy np:klocki hamulcowe ktore rozpadly mi sie po miesiacu -ale gumki???? :D pozdrawiam!!
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Sh(.)(.)ters » 2005-01-04 00:17

kicur pisze:...jednak zgadzam sie z tymi ktorzy sa za gumkami od malucha... a to sa tylko gumki! na dodatek nie spelniaja one zadnej waznej funkcji...


Ja tam jestem generalnie za gumkami do malucha :D . Jednak wolę oryginały, bo nie wyobrażam sobie ubrać mojego małego w jakieś tanie g**** :D . Moim zdaniem gumki spełniają kluczową funkcję 8) .
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtecki » 2005-01-04 00:22

Sh(.)(.)ters pisze:
kicur pisze:...jednak zgadzam sie z tymi ktorzy sa za gumkami od malucha... a to sa tylko gumki! na dodatek nie spelniaja one zadnej waznej funkcji...


Ja tam jestem generalnie za gumkami do malucha :D . Jednak wolę oryginały, bo nie wyobrażam sobie ubrać mojego małego w jakieś tanie g**** :D . Moim zdaniem gumki spełniają kluczową funkcję 8) .


noz w du... wreszcie cos sie dzieje :D :D :D
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
kicur
Posty: 290
Rejestracja: 2004-11-08 18:58
Car: I GT 90' 2,2 Turbo - Pełne wyposażenie
Gallery: viewtopic.php?t=6637
Lokalizacja: Bukowno

Postautor: kicur » 2005-01-04 00:48

Wojtecki pisze:
Sh(.)(.)ters pisze:
kicur pisze:...jednak zgadzam sie z tymi ktorzy sa za gumkami od malucha... a to sa tylko gumki! na dodatek nie spelniaja one zadnej waznej funkcji...


Ja tam jestem generalnie za gumkami do malucha :D . Jednak wolę oryginały, bo nie wyobrażam sobie ubrać mojego małego w jakieś tanie g**** :D . Moim zdaniem gumki spełniają kluczową funkcję 8) .


noz w du... wreszcie cos sie dzieje :D :D :D


jesli chodzi o te kwestie to ja tesh wole oryginaly :D 8)
..kazda lala leci na kierowce czerwonego probala.. ;) PROBE JEDYNECZKA->FULL WYPAS GT tel.794560393

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Postautor: Mr. Cynk » 2005-01-04 10:12

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-19 15:12 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.

Gość

Postautor: Gość » 2005-01-04 14:24

Qrwa już nie moge tego czytać. Jeśli chodzi o gumki to ile one kosztują od
malucha, jak uzyskam odp to coś wam powiem.

Po drugie, możecie pakować byle gówno w silnik, tapicerke, lejcie olej
kujawski ale zawieszenie i hamulce odpowiadja za całokształt bezpieczeństawa podczas jazdy. I jeśli chcecie kombinowoć już z
zaminnikami to marek o podobnej jakości a nie od malucha, błagam
niedługo to ktoś amorki od malucha zacznie zakładać, albo hamulce
bebnowe do GL pchać.

:twisted: :twisted: :twisted:

Awatar użytkownika
Jookerr
Posty: 111
Rejestracja: 2004-10-23 20:43
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Jookerr » 2005-01-04 20:07

Witam wszystkich.
Chyba nie zauwazyliscie ale w temacie chodzi o silentblocki a wy sie sprzeczacie o gumki od lacznika stabilizatorow. :D
Ale mimo wszystko osobiscie jestem za tym zeby nie pakowac badziewia od malucha do probka. A w szczegolnosci do zawiechy i hamulcow.
Pozdrawiam :D
Byl PROBE 2,2 TURBO 1991
Byl PROBE 2,2 TURBO 1990 ;)

Awatar użytkownika
Night
Posty: 54
Rejestracja: 2004-04-19 09:50
Car: brak
Lokalizacja: Poznań

Postautor: Night » 2005-01-04 23:38

Ale tutaj sie porobilo :)

W weekend jade do kolegi do Carmana zeby sprawdzic stan wahaczy itd. Jestem prawie pewien, że bede musiał wymienić też stabilizatory (przód i tył) i mam do Was pytanko:
Czy łącznik stabilizatora na przód ma kod J63008 i jaki jest na tył - taki sam??
Szukajac znalazlem cene ok 30zl za szt. Zamiennik JC 10zł taniej wiec tu akurat nie ma sensu oszczędzać. A teraz pytanie kluczowe.. Czy gumki o których "debata" mają kody J73002 - przód i J73001 -tył i kosztują ok 5zł za szt? to w takim razie ile kosztuja te do malca ?? :)
Rozumiem ze musze kupic 8szt bo po 2 na łącznik czyli koszt ok 40zł.. To chyba nie jest duzo nawet jak za oryginalne gumki. Chyba, że zaraz mi ktoś odpisze, że komplet od malca kosztuje 4 zł to może wymiękne hehe..

Pozdro dla wszyskich !
PROBE II 2.0 16V

< << .. a jedynaczka GT i tak zawsze będzie najlepciejsza :) >>>

Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Gallery: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Sh(.)(.)ters » 2005-01-04 23:54

[quote="Sqad"... błagam
niedługo to ktoś amorki od malucha zacznie zakładać, albo hamulce
bebnowe do GL pchać
...[/quote]

Moja żabko - tak się składa, że GL ma bębnowe z tyłu :D .
..........Obrazek.........

.....The Power of Dreams.....


Wróć do „I gen (1989 - 1992)”