Amortyzatory - na SOFT mozna bujać samochodem ja łódką ?

Awatar użytkownika
Lukas23
Posty: 118
Rejestracja: 2004-09-16 20:00
Car: brak
Lokalizacja: Jawor

Amortyzatory - na SOFT mozna bujać samochodem ja łódką ?

Postautor: Lukas23 » 2005-04-13 17:14

Witam wszystkich !!!
Mam pytanie czy u was w Probe I 2.2 Gt z regulacją zawieszenia na położeniu SOFT tez mozna bujać samochodem jak łódką ???? Bo mi coś w przednim zawieszeniu strasznie puka wymieniłem wszystkie tuleje i łączniki zostały tylko łożyska na amortyzatorach które też zostały dzisiaj wymienione i dalej jest to pukanie ! Czy to może być wina amortyzatorów czy może jeszcze coś innego tam jest co powoduje to pukanie ????

Gość

Postautor: Gość » 2005-04-13 17:32

Buja i może pukać.

Awatar użytkownika
Marcos
Posty: 778
Rejestracja: 2004-03-01 17:31
Gallery: viewtopic.php?t=5568
Lokalizacja: Tychy

Postautor: Marcos » 2005-04-13 19:05

Sqad pisze:Buja i może pukać.


Dlaczego się tak dzieje, jestem ciekawy chociaż nie mam Gt :?: :?: :wink:

Gość

Postautor: Gość » 2005-04-13 19:11

Trzpień jest obracany, a w środku amorka otwierają się albo zamykaja komory co powoduje, że olej przelewa się przez mniej albo więcej komór, a co za tym idzie samochód jest albo twardy albo miękki, lub też pośredni.

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontaktowanie:

Postautor: Robert » 2005-04-13 19:17

Sqad: zaciekawienie Marcosa (vel Macrosa :wink: ) wzbudziło raczej "straszne pukanie".
Lukas21: czy jak przełączysz na soft, otworzysz maskę i zabujasz to też puka? A jeśli tak to gdzie?
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Gość

Postautor: Gość » 2005-04-13 19:24

To jeśli wszystko zostało wymienione co trzyma koło i odpowiada za prace zawieszenia, czyli swożnie, tuleje wachaczy, łożyska mcpersona, łączniki stabilizatorów, końcówki drążków, gumy mocujące stabilizator i bóg wie co jeszcze, to na amortyzator mam taką teorie.
Puka na sofcie ponieważ amorek dobija do samego końca ponieważ nie ma już oleju za dużo albo olej który w nim jest jest mocno zmęczony.

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontaktowanie:

Postautor: Robert » 2005-04-13 19:32

Otwórz maskę i bujaj, bujaj jak Balcerek w Alternatywach (a może to była Balcerkowa) i wsłuchaj się co Ci grucha :D
Jak sam nie usłyszysz to z mapki wynika, że we Wrocławiu jest silna grupa spotykająca się cyklicznie tutaj: http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=3342 (choć nie mogę zapewnić, że odbył się jakikolwiek "spot cykliczny" oprócz szumnego pierwszego) 8-[
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Gość

Postautor: Gość » 2005-04-13 19:48

Tutaj jest troche o regulacji amorków i ich regeneracji, oraz po krótce jak to zrobić samemu.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ght=amorki

No i tu jest dyskusja o amorkach troche cen i opinii.

http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... i&start=25

Awatar użytkownika
davidlive
Posty: 2846
Rejestracja: 2006-07-30 13:29
Car: brak
Gallery: viewtopic.php?t=10466
Lokalizacja: Polaniec
Kontaktowanie:

ceny czesci

Postautor: davidlive » 2006-08-03 18:46

mam pytanie ile moga kosztowac amorki do przodu bo mi powiedzieli 350 czy to duzo czy warto kupic prosze tez o jkaies linki na stronki z czesciami albo nr sklepu jak sie da to szybko

Awatar użytkownika
Lisiu
Klubowicz
Posty: 3605
Rejestracja: 2005-04-05 17:40
Car: Corvette C4 LT1
Gallery: viewtopic.php?t=6117
Lokalizacja: Sieraków

Postautor: Lisiu » 2006-08-03 19:09

350 zł za nowy REGULOWANY amorek :shock:
normalnie to koszt ok 500zł/szt :evil:
EX:Probe 2.2 GT red perla
EX: Firebird 3.1 white
EX: W140 Coupe 6.0 black/red perla
Jest: Trans AM 5.0 black w trakcie odbudowy...

edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: edi_pg » 2006-08-03 21:52

:arrow: davidlive

Gdzie możesz za tyle kupić? To są na 100% nowe i regulowane?

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Postautor: Mr. Cynk » 2006-08-03 23:27

:twisted:
za taka kasę to chyba tylko w erze :twisted:

Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Car: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontaktowanie:

Postautor: waluś » 2006-08-03 23:39

350 to co najwyżej zwykła kazówka KYB
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91

Awatar użytkownika
Kondzio
Posty: 246
Rejestracja: 2006-04-08 18:59
Car: brak
Lokalizacja: Żarnów(łódzkie)

Postautor: Kondzio » 2006-11-14 22:43

od paru dni slysze w przediej osi.., jakies lekkie pukanie, myslalem ze to przegub, lecz pojechalem dzis do mechanika i on mowi ze to "górne macowania amorków" wy na pewno wiecie osochoziii bo ja nie bardzo, i czy uzywane te mocowania mozna kupic i jaka cena :roll: tzn slychac lewy jak w miejscu krece kierownica badz przy gwaltownych skretach w lewo...
PROBE 2.2 TURBO GT (91) USA
Obrazek


Wróć do „I gen (1989 - 1992)”