Jakie amorki wybrać?

Kup amorki

Czas głosowania minął 2005-06-17 02:13

Używane ale regulowane
14
78%
Nowe ale nieregulowane
4
22%
 
Liczba głosów: 18

Awatar użytkownika
DENAT
Posty: 206
Rejestracja: 2003-10-24 13:39
Gallery: viewtopic.php?t=13615
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Jakie amorki wybrać?

Post autor: DENAT » 2005-05-28 02:13

Mam problem bo w moim probku niestety amorki do wymiany (tylnie). Stare mam regulowane. Napiszcie co sądzicie czy kupić tańsze ok 240PLN za sztuke nieregulowane ale nowe, czy używane regulowane (w miare dobrym stanie) średnio stoją za ok 250-280 PLN komplet. Bo mam dylemat. Niestać mnie na nowe regulowane (to ok 600PLN za sztuke). A chciałbym mieć regulowane.
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96

Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Car: Probe GT 92
Gallery: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek » 2005-05-28 08:38

Jeżeli używasz tej regulacji (ja rzadko - polskie drogi tylko soft) to kup regulowane, ale żebyś jeszcze długo na nich pojeździł...
BEAUTY...POWER...SOUL...

kollek
Posty: 1052
Rejestracja: 2002-09-08 10:31
Car: brak
Lokalizacja: Paszkówka

Post autor: kollek » 2005-05-29 11:34

Ja w swoim tego bajeru nie mam ale jak bym miał to by musiały działać ;). W końcu nie po to są żeby nie działały :)
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!

Awatar użytkownika
KASZCZU
Posty: 572
Rejestracja: 2004-12-29 16:48
Gallery: viewtopic.php?t=12249
Lokalizacja: Kraków

Post autor: KASZCZU » 2005-05-29 22:24

ja dałem sobie bez regulacji, bo regulowane w dobrym stanie ciężko dostać. By the way miałem do sprzedania tylnie amorki bez regulacji w dobrym stanie (60%) sprawności ale już poszły dla jednego klubowicza... cena hmm napewno przystępna bo za komplet wzielem 80zł...

Awatar użytkownika
biker
Posty: 46
Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Car: brak
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: biker » 2005-05-29 22:31

Oczywiście regulowane!!! Po zatym możesz stare zregenerować koszt ok. 100 zł za szt. Ja tak zrobiłem i mają 90% sprawności na teście...
2,2 GT 89r.

Awatar użytkownika
DENAT
Posty: 206
Rejestracja: 2003-10-24 13:39
Gallery: viewtopic.php?t=13615
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: DENAT » 2005-05-30 08:59

Moich zregenropwać się już nie da bo tylnie mi się jż wylały i mają totalny luz. Poza tym już wybrałem - kupuję regulowane :lol: :wink: Pozdro
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2005-05-30 11:15

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

Awatar użytkownika
Maciucha
Posty: 1564
Rejestracja: 2004-08-26 22:11
Car: I GT
Gallery: viewtopic.php?t=7836
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Kontakt:

Re: Jakie amorki wybrać?

Post autor: Maciucha » 2005-05-30 14:43

DENAT pisze: Bo mam dylemat. Niestać mnie na nowe regulowane (to ok 600PLN za sztuke). A chciałbym mieć regulowane.
Gdzie znalazłeś tak tanio te amorki? Pytam z czystej ciekawości, bo i tak sobie nie fundnę, ale cena nie jest wysoka.
ObrazekObrazekautomat USA '90
a na spotach u Golluma => Obrazek :mrgreen:

Awatar użytkownika
biker
Posty: 46
Rejestracja: 2005-03-13 01:09
Car: brak
Lokalizacja: Wołomin

Post autor: biker » 2005-05-30 23:07

Faktycznie tanio bo z tego co się kiedyś dowiadywałem to około 2000 zł szt.
2,2 GT 89r.

Awatar użytkownika
Gacek Wrocław
Posty: 405
Rejestracja: 2003-09-24 17:17
Car: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Gacek Wrocław » 2005-05-30 23:12

ja swoim jeżdżę 10 latek po wrocku zawsze na sport - na soft zbytnio buja na pofalowanych jezdniach (ach ten wrocław)

Awatar użytkownika
DENAT
Posty: 206
Rejestracja: 2003-10-24 13:39
Gallery: viewtopic.php?t=13615
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: DENAT » 2005-05-31 08:32

Jakieś 2-3 miesiące temu była o tym mowa na forum. Ale nie pamiętam od kogo się dowiedziałem. EEEEEeeeeeeee 2000 PLN to duża przesada. nawet 600 PLN to wielka przesada. Przy cenach najtańszych amorów (nieregulowanych) ok 240 PLN ?
Były: ELEONORA FORD Probe 2.2 GT '89 ELEONORA II FORD Probe 2.0 16v '96

Gość

Post autor: Gość » 2005-05-31 16:22

Kupuj używke jeśli chcesz mieć orginał, fajny bajer ale tylko na początku. Potem się i tak w większości na sporcie jeździ.

Ja bym założył jakieś porządne nie regulowane KYB.

Albo jest też drugie wyjście założyć sprężyny obniżające to w tedy regulacja się przydaje.

Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4026
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Car: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Gallery: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 » 2005-06-01 00:10

Sqad to przyjedzi do Przasnysza to zobaczysz czy się nie przydaje :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Car: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Gallery: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert » 2005-12-18 19:04

Fahrzeug: FORD PROBE 2.2 GT Turbo ABS, KBA-Nr.: 1028-010, Werkscode: ECP(T22L), Motorcode: L, 108 KW (147 PS), 4 Zylinder
:arrow: http://www.duwrepair.de/pls/duwr_01/P_O ... =3&U9=3213
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade

ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”