jakie amorki ???

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

jakie amorki ???

Postautor: Wojtecki » 2003-11-28 16:58

Wlasnie musze wstawic nowe amorki (chwilowo tylko na przod, bo tych juz calkiem nie mam).... doradzcie jakie najlepiej wstawic ??? Oczywiscie tak cobym nie musial za nie polowy rodziny zastawic :-) Z gory dzieki...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)
jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)
w powijakach T/A 5,7V8 ;-)
www.non-stop.waw.pl

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2003-11-29 09:50

Polecilbym ci regeneracje, z tym ze warsztat jest w łodzi. Moge go spokojnie polecic bo warsztat jest sprawdzony, podczas gdy jezdzilem w rajdach samochodowych to wlasnie ten warsztat robil nam amortyzatory i one wytrzymywalay ponad rok a jak sie domyslasz przy rajdowaniu dostaja mocno w dupe, nie raz polamalismy felgi na OS'ie od jednej do trzech (to najwieksza nasza strata felg podczas jednego z rajdu) :) i potem do mety bez gum :D ze o dziurach i innych wyrwach ne wspomne to jednak amorki od nich to wytrzymywaly.
Mozesz powiedziec by ci je troche utwardzili jesli oczywiscie chcesz.
Daja 6 m-cy gwarancji. jesli chodzi o ceny to sa przyzwoite nie wiem ile wezma za przod bo nie mam z przodem problemow ale za tylne 1 szt. okolo 150zł. oczywiscie z wyjeciem i wlozeniem, przod moze byc drozszy mysle ze gdzies o jakies 30 zł. ale to moje zdanie.
Decyzja oczywiscie nalezy do ciebie kupic czy robic.
Jak znam ich realia to zostawiasz samochod rano a po kilku godzinach odbierasz.
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
Witek.w-wa
Posty: 272
Rejestracja: 2003-12-09 13:58
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Witek.w-wa » 2003-12-11 20:30

zgadzam sie z wingerman,
jezeli chcesz zaoszczedzic kase to regeneruj ale TYLKO ORGINALNE i to w dobrym warsztacie. Jezeli masz regenerowac inne (patrz dostepne u nas tanie marki) do daj sobie spokoj. Najlepiej oczywiscie kupic orginalne od proby zreszta japonskie.
Nie wiem ile twoje autko ma lat ale mozesz juz w nim nie miec orginalow wtedy najlepiej kupic uzywane orginaly i dac do regeneracji do dobrego warszatu
powodzenia
2.2L, 89 LX (253A)USA automat,digital,
trip computer, welur -regatta blue- 8)

Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Car: brak
Lokalizacja: Narew

Postautor: AXEL » 2004-03-28 19:54

wingerman pisze:Polecilbym ci regeneracje, z tym ze warsztat jest w łodzi. Moge go spokojnie polecic bo warsztat jest sprawdzony, podczas gdy jezdzilem w rajdach samochodowych to wlasnie ten warsztat robil nam amortyzatory i one wytrzymywalay ponad rok a jak sie domyslasz przy rajdowaniu dostaja mocno w dupe, nie raz polamalismy felgi na OS'ie od jednej do trzech (to najwieksza nasza strata felg podczas jednego z rajdu) :) i potem do mety bez gum :D ze o dziurach i innych wyrwach ne wspomne to jednak amorki od nich to wytrzymywaly.
Mozesz powiedziec by ci je troche utwardzili jesli oczywiscie chcesz.
Daja 6 m-cy gwarancji. jesli chodzi o ceny to sa przyzwoite nie wiem ile wezma za przod bo nie mam z przodem problemow ale za tylne 1 szt. okolo 150zł. oczywiscie z wyjeciem i wlozeniem, przod moze byc drozszy mysle ze gdzies o jakies 30 zł. ale to moje zdanie.
Decyzja oczywiscie nalezy do ciebie kupic czy robic.
Jak znam ich realia to zostawiasz samochod rano a po kilku godzinach odbierasz.

Mógłbyś podać namiar na ten warsztat?Czy te ceny odnoszą sie do amortyzatorów regulowanych elektronicznie?Ja mam do regeneracji przód i tył(I gt-92').

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2004-03-28 21:56

Cholerka to jest w Łodzi na ul. Łowickiej nie pamietam namiarow ale podjade do nich na dniach, kiedy chcesz robic amorki? bo ja w pierwszych dniach kwietnia bede robil u nich tyl i go troszke utwardzal wiec jesli bylbys tez w tym termuinie to moglbym u nich troche potargowac . :D
Obrazek



Rowy dla rowerzystow.

I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Car: brak
Lokalizacja: Narew

Postautor: AXEL » 2004-03-28 22:37

Słuchaj,zorientuj się cenowo,czy zrobią regulowane elektronicznie i jak z czasem?Rozumiesz ja mam do łodzi 400 km.Jak by były dobre ceny,to ja bym po dziesiątym(10-wypłata)zrobił.Dzięki!

Awatar użytkownika
Adamkat
Posty: 320
Rejestracja: 2004-03-08 19:52
Car: ford probe gt 91
Gallery: viewtopic.php?t=10500
Lokalizacja: Lębork

Postautor: Adamkat » 2004-03-28 22:48

Ja prawdopodobnie też mam amora do regeneracji wiec też bym sie pisał może razem jakiś rabacik byśmy wytrzasnęli w końcu tylu klientów!!No i jak z czasem bo również mam do Łodzi ponad 400km i czy w ciągu dnia byliby w stanie to zrobić?

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2004-03-29 00:25

Do tej pory zawsze robili tak... ze umawiali sie na usluge wstawialem samochod i po poludniu odbieralem gotowy i po zawodach.

Napiszcie mi jakie macie do zrobienia... tyl czy przod.
Tak bym mogl z nimikonkretnie rozmawiac.

Rozumiem ze pasuje wam przyjazd zaraz po 10 kwietnia?
Obrazek



Rowy dla rowerzystow.

I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
RED
Posty: 53
Rejestracja: 2004-03-23 04:36
Car: brak

Postautor: RED » 2004-03-29 06:01

NIE NIE NIE NIE
TOKICO WHITE ALOB TOKICO BLUE....NIC WIECEJ!!!!!!!!!

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2004-03-29 12:20

RED, czy regenerowales kiedys amorki w DOBRYM I FACHOWYM WARSZTACIE?
Jesli nie to nie krzycz a jesli tak to powiedz mi co sie kryje pod haslem DOBRY I FACHOWY WARSZTAT.
Obrazek



Rowy dla rowerzystow.

I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
Artek
Posty: 719
Rejestracja: 2002-10-14 09:06
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa

Postautor: Artek » 2004-03-29 13:12

RED chyba nie znasz polskiej rzeczywistości.
Tutaj z "niczego" robi się "coś".
To nie USA, że ludzie zarabiają kupę kasy i wtedy mogą sobie pozwolić na wymiany części na nowe i oryginalne nawet jeśli te części są jeszcze do tzn "odzyskania".
Pozdrawiam
Artek
Probe GT 2,5 V6

Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Car: brak
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: MiH » 2004-03-30 12:15

RED pisze:NIE NIE NIE NIE
TOKICO WHITE ALOB TOKICO BLUE....NIC WIECEJ!!!!!!!!!

A podaj cene.... :roll:
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)

Gość

jakie amorki???

Postautor: Gość » 2004-03-30 15:57

Ano takie - www.racinglab.com wg Red'a
Zakładka shocks and struts z wyborem marki i modelu
Pozdrawiam
______________________
Probe 24v medici, 96r

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Postautor: Mr. Cynk » 2004-03-30 17:29

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:15 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Car: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Re: jakie amorki???

Postautor: Mr. Cynk » 2004-03-30 17:34

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:14 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2004-03-30 17:55

heh... to ja poprosze 12 kpl. ;D
Obrazek



Rowy dla rowerzystow.

I gen 90r. LX 3,0L V6

Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Car: brak
Lokalizacja: Narew

Postautor: AXEL » 2004-03-30 19:52

wingerman- ja tył muszę robić bankowo,a nad przodem się zastanawiam,trudno mi powiedzieć,bo to też zależy od ceny regenearacji przednich,ale myślę,że jak robić to całośc.

Awatar użytkownika
RED
Posty: 53
Rejestracja: 2004-03-23 04:36
Car: brak

Postautor: RED » 2004-03-31 04:10

ile kosztuje regeneracja?i jak dlugo ci one pocaigna? czy na dluzszy etap to jest oplacalne?
RED chyba nie znasz polskiej rzeczywistości.
Tutaj z "niczego" robi się "coś".
To nie USA, że ludzie zarabiają kupę kasy i wtedy mogą sobie pozwolić na wymiany części na nowe i oryginalne nawet jeśli te części są jeszcze do tzn "odzyskania".
:oops:

Awatar użytkownika
RED
Posty: 53
Rejestracja: 2004-03-23 04:36
Car: brak

Postautor: RED » 2004-03-31 04:11


Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2876
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Car: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Postautor: wingerman » 2004-03-31 08:34

Red, ja nie widze zwiazku z tematem :!: :idea:
Obrazek



Rowy dla rowerzystow.

I gen 90r. LX 3,0L V6

Gość

jakie amorki???

Postautor: Gość » 2004-03-31 11:01

Cynki
Dobrze czytasz, dobrze. Ale ile to będzie kosztowało u nas po sprowadzeniu nie wiem. A kto wie?
Pozdrawiam
__________________
Probe 24v medici, 96r - latest upgrade: EBC Greenstuff V4 Pads + EBC
Turbo Groove Rotors

Awatar użytkownika
AXEL
Posty: 415
Rejestracja: 2003-11-02 14:12
Car: brak
Lokalizacja: Narew

Postautor: AXEL » 2004-04-20 22:55

Znalazłem zakład,który wymieni mi tylne amorki po 280 zł,ale niestety zwykłe(ja mam regulowane elektrycznie),właśnie się zastanawiam,czy warto?Może ktoś juz zmieniał z regulowanych na zwykłe,albo regenerował regulowane?Na jaki okres z reguły starcza regeneracja?

Awatar użytkownika
lolek
Posty: 28
Rejestracja: 2004-04-23 08:05
Car: brak
Lokalizacja: Kielce

amorki

Postautor: lolek » 2004-04-26 08:36

możesz mi podać namiar na ten zakład, mi krzyczą amortyzatory po 480 zł/sz. na tył do probe I?
jakiej firmy, adres, lub telefon
była piękna, a te jej długie, czarne, kręcone zęby...

Awatar użytkownika
Wojtecki
Posty: 925
Rejestracja: 2003-11-24 02:35
Car: brak
Lokalizacja: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: amorki

Postautor: Wojtecki » 2004-04-26 12:44

lolek pisze:mi krzyczą amortyzatory po 480 zł/sz. na tył do probe I?
jakiej firmy, adres, lub telefon


a te amorki za 480 zyli, to oryginaly sa z regulacja ??? Jesli tak, to chyba niedrogo...
byl czarny 2,2 GT i... ktos go powyginal :-)

jest Jeep XJ 96', MT/R 31", snorkel, lift 3'i ciagle rosnie :-)

w powijakach T/A 5,7V8 ;-)

www.non-stop.waw.pl

Gość

Postautor: Gość » 2004-04-26 19:54

Normalne amory moge wam zalatwic nowe w przyzwoitej cenie.


Wróć do „I gen (1989 - 1992)”