Śruby regulacji zbieżności

Awatar użytkownika
DanielPGT
Posty: 171
Rejestracja: 2014-02-23 12:38
Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
Galeria: viewtopic.php?t=21933
Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)

Śruby regulacji zbieżności

Post autor: DanielPGT »

Gdzie można kupić takie śruby. Porozkręcałem całe tylne zawieszenie do wymiany tulei na poliuretany i konserwacji całego spodu, a te śruby do regulacji były tak zapieczone że za cholerę nie dało się ich rozkręcić i je poucinałem.
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: mysz »

Zobacz w intercarsie albo w mazpartsie.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: batigol67 »

Trzeba było spryskać dobrze i odczekać godz.Ja też miałem zapieczone ale sie rozruszało wszystko po spryskaniu.Ale nie kluczem co ma 30 cm.Dajesz wajhe taką zeby miał z 70 80 cm i albo urwie śrube albo puści.A jak tobie nie ruszyło tzn że za krótką wajhe miałeś.A z kupnem czegoś takiego to chyba ciężko.
Awatar użytkownika
avel
Posty: 466
Rejestracja: 2009-04-26 17:16
Samochód: Probe II 2.0 1994
Galeria: viewtopic.php?t=20438
Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: avel »

w zeszłym roku za oryginalna mazdy dawałem ponad 70zł. więc zalecana jest ostrożność z ukręcaniem.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było :(
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Awatar użytkownika
DanielPGT
Posty: 171
Rejestracja: 2014-02-23 12:38
Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
Galeria: viewtopic.php?t=21933
Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: DanielPGT »

Dzięki wszystkim :-) Śruby już zamówione w mazdpartsie, OM Mazdy
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
Awatar użytkownika
Sallmo
Klubowicz
Posty: 1886
Rejestracja: 2007-08-26 17:46
Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
Galeria: viewtopic.php?t=14192
Lokalizacja: Warszawa Praga Północ

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: Sallmo »

Jakie koszty?
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Awatar użytkownika
DanielPGT
Posty: 171
Rejestracja: 2014-02-23 12:38
Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
Galeria: viewtopic.php?t=21933
Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: DanielPGT »

Śruba OE MAZDA - 35PLN/szt,
do tego podkładka OE - 18PLN/szt,
nakrętka też OE - 25PLN/szt,
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: Spider33 »

Za 2 komplety prawie 160 zł?! Paranoja... Wolałbym znaleźć używki za grosze.
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: KrecioPL »

Spider - z używkami bywa różnie, w szczególności że taka śrubka którą kupisz ma 20lat!
nie wiadomo, czy sprzedający ją odkręci nie urywając jej, nie obrabiając łba itp.

Ja swego czasu szukałem szpilki to przedniej piasty. Mogłem kupić taką za grosze ale wolałem wydać 5x tyle i mieć ORY z Mazpartsu bo:
1. Będzie nowa
2. Będzie oryginalna
3. Bez stresu przejeździ kolejne 20lat.

Myślę, że wydatek 160zł, raz na x-lat, za takie śruby można przełknąć.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: Spider33 »

Ja wychodze z założenia ze jeśli cos działa normalnie to nie ma co kombinować. Używka spisałaby sie rownie dobrze. Gdybym miał do swojego pakować wszystkie części nowe to w samochod wpakowałbym kilkanaście tysięcy.. I mowie tu tylko o pierdołach. Mi sie jeszcze w zadnym z 3 probkow szpilka nie ukreciła. Skoro wytrzymały tyle czasu to wytrzymają jeszcze kolejne 20 lat. Są części których używanych sie nie powinno kupowac ale tu mowimy tylko o srubkach.
Awatar użytkownika
DanielPGT
Posty: 171
Rejestracja: 2014-02-23 12:38
Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
Galeria: viewtopic.php?t=21933
Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: DanielPGT »

Spider ja tam wolę wydać parę złoty więcej i mieć spokój na ładnych parnaście lat niż kupować jakieś zardzewiałe używki niewiadomego pochodzenia. Jestem w trakcie odbudowy całego spodu probka ( konserwacja, zawieszenie, hamulce, przewody) Ja samochód traktuję jako moją pasję i nie pcham na do niego na hama byle gówna. Są ludzie co kupują używki lub tanie części made in china bo po co się wytracać jak i tak ich auto wyląduje na allegro w idealnym stanie.
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: batigol67 »

KrecioPL pisze: 3. Bez stresu przejeździ kolejne 20lat.
kolego tu się mylisz,miałem w escorcie nową kupioną razem ze sworzniem była w komplecie w escorcie jak jeszcze miałem.I co? Po 2 dniach mi koło spadło pod sklepem jak zawracałem.Sruba pękła sworzeń wyleciał z piasty.Dobrze ze nie podczas jazdy.Jakaś wada fabryczna czy nie wiem.
Awatar użytkownika
avel
Posty: 466
Rejestracja: 2009-04-26 17:16
Samochód: Probe II 2.0 1994
Galeria: viewtopic.php?t=20438
Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: avel »

Ja używki szukałem po całej Polsce, dwa tygodnie, wszędzie pourywali przy odkręcaniu. Problem z tą śruba jest taki, ze w Probe śruby miały ścięty brzeg, co bardzo je osłabiało. Nowsze od mazdy mają dwa rowki i według mnie przy odkręcaniu są mniej wrażliwe na zerwanie bo siły rozkładają się równo.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było :(
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: KrecioPL »

batigol, a to była śruba ORYGINALNA?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: batigol67 »

KrecioPL pisze:batigol, a to była śruba ORYGINALNA?
orginalna czy nie orginalna pewności nigdy nie ma.już widze jakie te śruby teraz są orginalne :) 160 za 2 śruby to przepłacił pięknie a wystarczyło tylko spsikać dobrym preparatem i odczekać i nie ma szans zeby nie puściła.
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: Romas »

batigol67 pisze:a wystarczyło tylko spsikać dobrym preparatem i odczekać i nie ma szans zeby nie puściła.
Taaaa bo myślisz że korozja w każdym egzemplarzu postępuje identycznie :mrgreen:
Awatar użytkownika
KrecioPL
Klubowicz
Posty: 3438
Rejestracja: 2012-02-27 16:00
Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
Galeria: viewtopic.php?t=21787
Lokalizacja: Warszawa

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: KrecioPL »

no właśnie! Batigol rozchodzi się o to, że chcemy kupować części ORY, pasujące tak jak przewidział producent, o twardości, elastyczności, wytrzymałości obliczonej przez producenta dokładnie dlatego, aby nie było tego ryzyka, że przez dupną śrubkę odleci Ci koło.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
Awatar użytkownika
batigol67
Posty: 694
Rejestracja: 2012-10-19 07:35
Samochód: Ford Probe 2.5
Galeria: viewtopic.php?t=21849

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: batigol67 »

Nie ale jak jest nalot na końcu to sie bierze szczotkę drucianą dobrze czysci potem pryskasz fosolem i czekasz i powtarzasz czynnosc z 2 razy.Potem klucz długa wajcha i musi puscić.Albo urwie albo puści.
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3825
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: Maxxum »

Dalszą część bezproduktywnej paplaniny przeniosłem tutaj :arrow: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... &start=350

Myślicie, że nie mam nic lepszego do roboty, jak ciągle Was upominać, przenosić posty, wlepiać ostrzeżenia za głupie zachowanie.

Od tej pory - nie będę już upominał, tłumaczył, prosił o spokój. Jeżeli któryś znów zacznie robić z forum śmietnik - dostanie kolejne ostrzeżenie. Forum motoryzacyjne, jak Nasze służy do wymieniania się doświadczeniami, umawiania się na spotkania, organizowania wzajemnej pomocy. Nie służy natomiast do wzajemnego obrażania się. Jeżeli ktoś nie potrafi/nie chce tego zrozumieć - pożegnamy się w krótkim czasie.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Awatar użytkownika
MatiLP640
Klubowicz
Posty: 2794
Rejestracja: 2011-12-02 23:21
Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
Galeria: viewtopic.php?t=19740
Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: MatiLP640 »

i bardzo dobrze :)
Było: Czerwone Probe 2.5 V6 `96
Było: Fioletowe Probe 2.5 V6 `97 :(
Jest: Czarny Legnum VR4 `99 8)

Życie jest za krótkie żeby jeździć Dieslem!!! Only 98 or E85!
Obrazek :arrow: KLIK Obrazek :arrow: KLIK
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: Spider33 »

Ciekawiła mnie teoria o tym że bardzo ciężko znalezc uzywki w dobrym stanie. Wziąłem młotek dwa klucze i oto efekt. Sruby jak najbardziej nadają się do ponownego zamontowania. Na jednej widac nawet ori zielony smar :wink:

Obrazek
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: Romas »

to nie cuduj tylko zostaw je dla mnie bo pewnie na jesieni bede rozbieral tylny zawias :) :wink:
Awatar użytkownika
Spider33
Posty: 1241
Rejestracja: 2008-01-05 12:23
Samochód: Probe x ∞
Galeria: viewtopic.php?t=20740
Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: Spider33 »

Leżą sobie spokojnie i czekają. Jak skończysz remont napisz od razu jakie to były koszta.
Awatar użytkownika
geraldoff
Posty: 90
Rejestracja: 2013-11-25 01:23
Samochód: Probe'94 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=22575
Lokalizacja: Warszawa

Re: Śruby regulacji zbieżności

Post autor: geraldoff »

Spider, mógłbyś zmierzyć jaką mają długość całkowitą i długość gwintu? Oraz na jakiej długości jest ten rowek w gwincie? Zamiast wydawać 160 zł spróbuje je dorobić bo właśnie robię tylny zawias i również nie dało rady inaczej jak przeciąć ale końcówki gdzieś pogubiłem...
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”