Amorki

Kamil234
Posty: 35
Rejestracja: 2015-05-13 22:58
Samochód: Ford Probe 1993r 2.5 V6

Re: Amorki

Post autor: Kamil234 »

No niestety coś wiem na ten temat, bo na allegro też wystawiają regularnie aukcje z towarami których faktycznie nie posiadają. Wielu sklepów to się tyczy
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Amorki

Post autor: Benet »

Okej trochę mi z tym zeszło, ale w końcu udało mi się zrobić tył. Jeszcze nie wiem jak to jeździ bo do zrobienia jeszcze jest przód a możecie sobie wyobrazić jaka to jest rzeźba z rozkręcaniem czegoś co od 21 lat nie było nigdy ruszane. Obiecane porównanie amortyzatorów KYB 334084 kontra oryginały poliftowe made in USA. Sprężyny to MTS, zaryzykowałem i to kupiłem bo nic innego nie było, żeby zminimalizować ryzyko wziąłem od oficjalnego dystrybutora na Polskę. Jak widać ubita oryginalna sprężyna jest krótsza od obniżającej -35 :lol: Śmiało możecie kupować taki zestaw na tył, jak zrobię przód to dorzucę jeszcze porównanie tamtych amorków.
Załączniki
IMG_20170318_121728.jpg
IMG_20170318_122112.jpg
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
Romas
Klubowicz
Posty: 5242
Rejestracja: 2009-12-23 22:35
Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
Galeria: viewtopic.php?t=19226
Lokalizacja: Warszawa

Re: Amorki

Post autor: Romas »

to nie chodzi o to że jest niższa tylko weź pod uwagę kilka różnic, twardość w odpowiednich partiach, ilość zwojów, i grubość drutu ;)
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Amorki

Post autor: Benet »

Ogólnie nie mogłem się powstrzymać i przejechałem się ze zrobionym tylko tyłem, choć auto wygląda komicznie gdy tyłek jest niżej od przodu. Wszyscy na forum psioczyli na te MTS, że są badziewne i twarde a powiem wam że jak się przejechałem po garbach to tył jest dużo bardziej komfortowy niż był tak więc wszystko na plus. Obniżenie też fajnie poszło, biorąc pod uwagę ten niżej przyspawany talerz amortyzatora to powinno zejść jakoś -45 ale zeszło może -25 max. Pewnie to dlatego, że i tak siedział nisko na tamtych starych springach. One już w ogóle nie pracują, nawet jak się na nich uwiesiłem rękoma to ciężko je było wgiąć, a te nowe MTS ładnie sprężynowały.
Probe 96' 2.0 EURO
Awatar użytkownika
mysz
Klubowicz
Posty: 1941
Rejestracja: 2010-04-03 15:02
Galeria: viewtopic.php?t=18115
Lokalizacja: wwa

Re: Amorki

Post autor: mysz »

Benet pisze:One już w ogóle nie pracują, nawet jak się na nich uwiesiłem rękoma to ciężko je było wgiąć, a te nowe MTS ładnie sprężynowały.
Bo mts'y to sprezyny progresywne, a ori linerane
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Awatar użytkownika
Benet
Posty: 471
Rejestracja: 2016-07-25 17:14
Samochód: Ford Probe 96' 2.0
Galeria: viewtopic.php?t=23694
Lokalizacja: Szczecin

Re: Amorki

Post autor: Benet »

Tym razem nie robiłem szczegółowo zdjęć ale część druga mojej relacji. Jestem świeżo po wymianie amortyzatorów przednich. Oryginały polifty pogoniłem na rzecz KYB 334082, 334083. W tym przypadku również kielich amortyzatora delikatnie niżej przyspawany, z kolei sprężyny MTS lekko niższe od oryginałów. Wrażenia opiszę później w galerii swojej żeby tutaj nie śmiecić ;)
Probe 96' 2.0 EURO
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”