sworzeń wahacza

Zbyszek
Posty: 8
Rejestracja: 2004-11-03 20:18
Samochód: brak
Lokalizacja: Rybnik

sworzeń wahacza

Post autor: Zbyszek »

Witam
Mam Probe2 1994r.2litry.Na ostatnim przeglądzie diagnosta stwierdził wybity prawy sworzeń wahacza.w związku z czym mam pytanie czy wymienia się sam sworzeń czy razem z wahaczem i gdzie go moge kupić.Dzięki za każdą informacje na ten temat.
Sh(.)(.)ters
Posty: 1703
Rejestracja: 2004-01-28 21:17
Galeria: viewtopic.php?t=5520
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Sh(.)(.)ters »

Jeżeli jest analogicznie jak w I gen. to w ASO Mazdy powiedzą, że wymienia się cały wahacz. Dostępne są jednak zamienniki - same sworznie.
..........Obrazek.........
.....The Power of Dreams.....
Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: max »

w Probe II możesz wymienic sam sworzeń wahacza, ja u siebie juz kilka kompletów wymieniałem, zużywaja się bardzo szybko, więc jak będziesz kupował to kup cos pożadnego. Zamawiasz sworzeń od mazdy 626 , po 92 roku , pasuja, Koszt najtańszy kupisz juz za 40 zl ( nie polecam zaraz się rozwalą) te lepsze są po około 70 zł. Jakbys nie mógł znaleźć to ja mam dwa nowe CTR ( u mnie leża jak rezerwa ) to możesz podjechać to je opchnę za tyle ile za nie dałem około 65 zł za sztukę. Ale wydaje mi się że w każdej hurtowni z częściami takie znajdziesz tylko pytaj o mazdę nie probe i nie zamawiaj najtańszych ( kiedyś kupiłem jakieś duńskie po 40 zł wytrzymały 3 m-ce)
Awatar użytkownika
medici
Posty: 129
Rejestracja: 2004-11-07 21:37
Samochód: brak
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: medici »

potwierdzam co mówi max. wymieniałem same swożnie.
aczkolwiek jeśli chciałbyś wymieniać wszystkie gumy na wahaczu(3) to opłaca się kupić cały nowy wahacz -dasz pare groszy wiecej ale wszystko masz gites....
pozdro.......
.....2.0 16V 94'.....
Gość

Post autor: Gość »

medici pisze:potwierdzam co mówi max. wymieniałem same swożnie.
aczkolwiek jeśli chciałbyś wymieniać wszystkie gumy na wahaczu(3) to opłaca się kupić cały nowy wahacz -dasz pare groszy wiecej ale wszystko masz gites....
Pare groszy, to za ile ty masz orginalne wachacze, bo to nie jest wcale pare groszy.
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

...odśweżam temat: gdzie w Wawie polecacie wymienić sworzeń kulisty wachacza przedniego, poszukuję warsztatu który zna probe i nie zdziera za robotę :wink:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

:lol: :lol: Ja z ciebie nie zedrę :lol: :lol: Pozdro.
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

KALII pisze::lol: :lol: Ja z ciebie nie zedrę :lol: :lol: Pozdro.
...to się cieszę :lol: odezwę się od koniec tygodnia :wink:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

w NORAUTO koszt ok 70 zł
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Coś mi to pachnie malizną jak na ceny Norauto w grę wchodzi demontaż wachacza i wyciśnięcie na prasie sworznia,może wymiana końcówki tyle kosztuje dowiem się mam kumpla który pracuje w Norauto w Piasecznie :?
Awatar użytkownika
roofio
Posty: 102
Rejestracja: 2004-07-06 03:50
Samochód: brak
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

apropos sworznia

Post autor: roofio »

Sworzen moze tutaj tematu nie zalatwic. Do poki nie bedziesz mial na stole to mozna dyskutowac. Moze to byc rownie dobrze wyrobiony otwor w piascie - co sie wiaze z wymiana piasty . Moze byc rowniez luz na srubie sciskajacej sworzen. Przypomne ze raz dobrze dociagnieta sruba na sworzniu po odkreceniu powinna byc wyrzucona i zmieniona. W Probe II wchodzi tam 9 tka. Zazwyczaj w sklepach jest Fordowska 10-tka i trzba ja przerobic na 9mm - chyba ze jest JC albo serwis mazdy pod reka. Temat przerabialem rok temu i tez myslalem ze mam tylko sworzen do wymiany. Niestety pozniej wymienilem piaste i srube. Sruba zciskajaca sworzen powinna byc bardzo wysokiej twardosci. Tyle :)
/Roofio Probe II 1995 USA
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

KALII pisze:Coś mi to pachnie malizną jak na ceny Norauto w grę wchodzi demontaż wachacza i wyciśnięcie na prasie sworznia,może wymiana końcówki tyle kosztuje dowiem się mam kumpla który pracuje w Norauto w Piasecznie :?
Jestes pewien ze trzeba zdjemowac wahacz??? Ostatnim razem bylem w Norauto i wymieniono mi go bez demontarzu wahacza, ok dwa tygodni pozniej wymienialem sam tyle ze z drugiej strony i tez nie musialem zdejmowac wahacza
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Słuchaj czy my mówimy na pewno o sworzniu kulistym który jest na skrajnej części wachacza bo jeżeli tak to ja stawiam ci super flaszkę jeżeli na moich oczach zdemontujesz go bez użycia prasy :!: :arrow: i jestem pewien tego co piszę bo nie raz robiłem takie rzeczy skoro tak to powiedz może jakich narzędzi używałeś??
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

JA mowie o sworzniu ktory trzyma zwrotnice... A Ty??
(Wódki nie pijam wole bro 8) )
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Awatar użytkownika
Greg
Posty: 278
Rejestracja: 2004-12-03 11:03
Samochód: brak
Lokalizacja: Krosno Odrzańskie

Post autor: Greg »

...Panowie, a ile za sworzeń kulisty wahacza należy wybulić żeby jeszcze na tym pojeździć...koleś proponuje mi coś za 48zł :cry: , ale myślę że to jakieś badziewie :evil: ...może już lepiej kupić używany w dobrym stanie cały wahacz i go wymienić... :?:
Był Probe II 94 2.0 16V SE USA z ATX
Miał być ProbeII V6...
...jest focus 2.0 16V:)
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

jak masz wymieniac to kupuj lepiej nowy sworzen,...bo jezeli kupujesz uzywke to tak naprawde nie wiesz ile na tym pojezdzisz??!! A kupujac nowke masz pewnosc ze jest to nowa czesc i mozesz spokojnie pedzic ile Ci fabryka dala....
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Dobry sworzeń kosztuje ok 90 zł ten za 50 skończy się dość szybko, co to za nówka że nie można się nią nacieszyć.

Polecam zakładanie nowych końcówek zakupionych w JC za ok 20zł :lol: też nówka a tłucze zaraz po założeniu :D[/b]
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Ja polecam tylko i wyłącznie firmy 555 -- aa i wymianę u kolegi zolaka co bez zdejmowania i wyciskania wymienia --- proszę .....
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Dokładnie końcówki tej firmy to rewela :twisted:
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

KALII pisze:Ja polecam tylko i wyłącznie firmy 555 -- aa i wymianę u kolegi zolaka co bez zdejmowania i wyciskania wymienia --- proszę .....
]
KALII jak widac niedowierza....Jak juz sie ich zywotnosc skonczy to zapraszam na wymiane:)
Sworzen od gory trzyma segier wlasnie firmy 555 kiedy go zdejmiesz sworzen wystarczy puknac lekko mlotkiem...
Zdarzaja sie sworznie bez segiera ktore sa punktowo spawane do wahaczy
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Nie nie wieżę w to chyba że zmieniasz je co tydzień ale widzę że rzadko naprawiasz samochody skoro sądzisz że młotkiem wystarczy - to na tyle.
Albo masz tak wywalony wieloklin że jak zigera zapniesz to dopiero trzyma :!:
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Panowie za tydzień zdejme piaste i rozstrzygne wasz spór. Kupie sowbie sworznie, a co mi tam jeszcze mam całe, ale z ciekawości je wymienie przynajmniej z prawej strony np. Zolak a jak mi się nie uda to wpadniesz pomóc :> :D
Awatar użytkownika
Zolak
Posty: 512
Rejestracja: 2006-01-07 20:46
Samochód: FP "97 GT
Galeria: viewtopic.php?t=8715
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Zolak »

No i tak bedzie najlepiej zobaczymy jak pojdzie Sqad-owi i on rozstrzygnie kto ma racje...
Nie ma sprawy jak cos to pisz to pomoge
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Nie pisemnie pomagaj, tylko zjaw się i osobiście pomóż :D
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

to mi też możesz wymienić :lol:

Wymieniałem jakieś 3miesiące temu,na sidemy,już mają luzy...końcówki też zmieniałem na sidemy....
Teraz tylko 555


Do meritum tematu: nawet pudzianowski bez prasy by tego nie wyjoł. :lol:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”