drgawki probka

Awatar użytkownika
MiRON
Posty: 111
Rejestracja: 2005-05-02 11:45
Galeria: viewtopic.php?t=8260
Lokalizacja: Józefów

drgawki probka

Post autor: MiRON »

hehe....jest taki problem ze gdy sobie normalnie jezdze to jest ok. ale gdy nagle mam ochote sie "zebrac" i porzadnie wciskam gaz to samochod nagle dostaje drgawek najbardziej czuc pod noga gazu bo i pedal drzy..jak juz sie rozpedze i jade ze stala predkoscia to ustaje ..... tylko podczas przyspieszania.....co to moze byc...????

pozdro
<<MiRON>>>
żyć szybko...umierac mlodo...tylko w FORDZIE PROBE....

był:IIgen. 93r. 2.5 V6 24V NIEBIESKI ......
jest: AUDI A6 2.5 TDI NIEBIESKI ......
Maxxum
Klubowicz
Posty: 3827
Rejestracja: 2004-06-03 22:15
Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
Galeria: viewtopic.php?t=7746
Lokalizacja: Tarnów

Post autor: Maxxum »

Wprawdzie mam jedyneczkę, ale kiedyś miałem coś takiego - ustąpiło po dokręceniu dolotu powietrza - przy mocnym wciśnięciu brał lewe powietrze. Luknij na to...
Właśniue najbardziej było czuć na pedale gazu :!:
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
Addi
Posty: 10
Rejestracja: 2005-09-13 11:29
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Addi »

Jeśli chodzi Ci o podskakiwanie kół to ja mam to samo i jest to normalne w Probe .
Biały Probe II 2,5 93r
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Jakie podskakiwanie jest normalne?? :?

Poduchy pod skrzynią to to nie są, opony raczej też odpadają, skrzynia wątpie chyba że jest to na jakimś konkretnym biegu, bo jeśli na każdym to raczej nie. Hmmm,.... z tego co pamiętam przeguby miałeś wymieniane więc odpada. Masz obniżony tył a przód jest już na seryjnych sprężynach więc może tu by upatrywać problem, przy dodawaniu gazu za wysoko unosi się tył i coś wpada w wibracje.
Addi
Posty: 10
Rejestracja: 2005-09-13 11:29
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Addi »

Miałem na myśli drgania przednich kół przy ruszaniu na dużym gazie przy szybkim puszczeniu sprzęgła .
Biały Probe II 2,5 93r
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

To są rozwalone amorki jak tak się dzieje.
Awatar użytkownika
MiRON
Posty: 111
Rejestracja: 2005-05-02 11:45
Galeria: viewtopic.php?t=8260
Lokalizacja: Józefów

Post autor: MiRON »

nie no amory ponoc mam sprawne wyjechal od mechanika dopiero....tez wlasnie wpadlem na pomysl ze to moze byc przez te sprezyny ze przod normalnie a tyl jeszcze lezy... drgania sa na na biegach 1-2-3 , 4-5 juz mniej lub prawie wogule aczkolwiek musze sprawdzic bo juz nie pamietam bo przyspieszam glownie na 1-2-3 tak gwalownie....pojezdze jeszcze potestuje podjade do tego typka co mi go reobil moze on cos zdjagnozuje.... a bo jesze wczoraj jak usilowalem dogonic EVO7 to sie czeck engine zapalil.... ale zarazl zgaslo....sie wystraszyle miz wolnilem mam nadzieje ze to nie ma zadnego zwiazku ani nic to nie oznacza specjalnego bo od tamtej pory nic sie nie pojwilo.....

pozdr
<<MiRON>>>
żyć szybko...umierac mlodo...tylko w FORDZIE PROBE....

był:IIgen. 93r. 2.5 V6 24V NIEBIESKI ......
jest: AUDI A6 2.5 TDI NIEBIESKI ......
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Wystarczy kody sprawdzić i po sprawie :D wszystko będzie jasne.
Awatar użytkownika
MiRON
Posty: 111
Rejestracja: 2005-05-02 11:45
Galeria: viewtopic.php?t=8260
Lokalizacja: Józefów

Post autor: MiRON »

no walsnie bedzie posprawie ....tylko trzeba jeszcze wiedziec gdzie co i jak (chodzi o te kody)...a narazie nie moge znalesc opisu jak sie to robi....moze jakas podpowiedz.....??
a i jeszcze jtro wam cos pokaze bo cos mi bzyczy takie pikanie z piezo glosniczka....nie wie mco to alarmu juz nie mam orginalnego...wiec nie wim co to moze byc....
<<MiRON>>>
żyć szybko...umierac mlodo...tylko w FORDZIE PROBE....

był:IIgen. 93r. 2.5 V6 24V NIEBIESKI ......
jest: AUDI A6 2.5 TDI NIEBIESKI ......
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Awatar użytkownika
MiRON
Posty: 111
Rejestracja: 2005-05-02 11:45
Galeria: viewtopic.php?t=8260
Lokalizacja: Józefów

Post autor: MiRON »

teraz juz wiem dzieks.....
<<MiRON>>>
żyć szybko...umierac mlodo...tylko w FORDZIE PROBE....

był:IIgen. 93r. 2.5 V6 24V NIEBIESKI ......
jest: AUDI A6 2.5 TDI NIEBIESKI ......
czajnik601
Posty: 75
Rejestracja: 2007-12-15 17:34
Galeria: viewtopic.php?t=12820
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: czajnik601 »

Cześć.Też mam ten problem ,że przy przyśpieszaniu czuć takie drgania po aucie.jak jadę z równą prędkością jest okej.depne mu i czuć takie bicie po podłodze na jedynce praktycznie tego nie ma ,na 2 już czuć no i chyba na 3 najbardziej.Jadę np 90 przycisnę to w lusterkach wstecznych nic nie widzę bo tak drgają.Byłem już u mechaników i nic nie znaleźli niby poduszki okej zawieszenie też .łączniki stabilizatorów wymieniałem.poduszki po dokręcane ,wymieniałem maszety na przegubach i przeguby są oki.Nie wiem co to może być .Koła też pojechałem dla pewności wyważyłem.ma ktoś jakiś pomysł bo jest to denerwujące..pozdrawiam
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
Awatar użytkownika
Kocureq
Klubowicz
Posty: 10622
Rejestracja: 2006-03-21 21:35
Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
Galeria: viewtopic.php?t=10333
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kocureq »

Najlepiej spotkać się z kimś zaprawionym w bojach z dwójkami i niech oceni co szarpie.
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Sprawdź tarcze.
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
czajnik601
Posty: 75
Rejestracja: 2007-12-15 17:34
Galeria: viewtopic.php?t=12820
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: czajnik601 »

jak mam sprawdzić tarcze?są ładne równe wyglądają na w miarę młode klocków też jest dużo .hamuje dobrze nic nie bije w trakcie hamowania.
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
Awatar użytkownika
rabull
Posty: 131
Rejestracja: 2008-03-24 10:14
Galeria: viewtopic.php?t=13456
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: rabull »

pewnie amorki lub możesz miec popękane poszycie w oponach czego nie widac na oko porostu zrobiło sie jajko i podskakuje
probeII(96r) 2.5 24v
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Jak by były opony, to by też skakał przy większych prędkościach. Czajnik miałem kiedyś podobnie, dawałem pedał w podłogę a auto dostawało trzęsiawki. Powodem była wtyczka przewodu zapłonowego na czwartym garnku, która nie trzymała się na świecy, i w momencie większego przyśpieszenia skakała sobie na świecy.
Let The Galaxy Burn....
czajnik601
Posty: 75
Rejestracja: 2007-12-15 17:34
Galeria: viewtopic.php?t=12820
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: czajnik601 »

opony mam zeszłoroczne były kupione nowe jest dużo bieżnika nie są zząbkowane wyglądają oki amortyzatory ostatnio wyciągałem jak wymieniałem łożyska na mcpersonie i są okej.juz sam nie wiem co mu jest:-(ja mu depne to tak od 3tys to czuć do ok 4 500 później już jakby nie
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
Awatar użytkownika
HellHound
Posty: 1294
Rejestracja: 2006-06-03 13:43
Samochód: Focus 2004r. TDCI
Galeria: viewtopic.php?t=12610
Lokalizacja: Międzyzdroje

Post autor: HellHound »

Sprawdź przewody, to nic nie kosztuje.
Let The Galaxy Burn....
czajnik601
Posty: 75
Rejestracja: 2007-12-15 17:34
Galeria: viewtopic.php?t=12820
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: czajnik601 »

no ale ja kable juz nie raz zdejmowałem i zakładałem i trzymają się okej.
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

To nie chodzi o "trzymanie się". Po pewnym okresie użytkowania tracą swoje właściwości i najzwyczajniej dostają przebicia. Wysokie napięcie zamiast do świecy idzie tam gdzie ma bliżej do masy. Jak kiedyś miałem podobnie tylko w niższym zakresie obrotów. Po wymianie kabli już nie szarpał. Oczywiście 100% pewności nie ma ale jest to jakiś trop.
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

czajnik601 pisze:Cześć.Też mam ten problem ,że przy przyśpieszaniu czuć takie drgania po aucie.jak jadę z równą prędkością jest okej.depne mu i czuć takie bicie po podłodze na jedynce praktycznie tego nie ma ,na 2 już czuć no i chyba na 3 najbardziej.Jadę np 90 przycisnę to w lusterkach wstecznych nic nie widzę bo tak drgają.Byłem już u mechaników i nic nie znaleźli niby poduszki okej zawieszenie też .łączniki stabilizatorów wymieniałem.poduszki po dokręcane ,wymieniałem maszety na przegubach i przeguby są oki.Nie wiem co to może być .Koła też pojechałem dla pewności wyważyłem.ma ktoś jakiś pomysł bo jest to denerwujące..pozdrawiam


to tak takie typówki,kilka wariantów:

- zbieżność
-drażki kierownicze
- sworznie wachaczy
- tarcze hamulcowe
- przeguby + półośki,a szczególnie długa półośka z podporą ze wskazaniem na podpore
-felgi/koła/opony i tutaj taka sprawa,że wyważone nie znaczy proste - jak będziesz miał krzywe felgi (nawet jedną trafioną/podgięta gdzieś ) to wyważenie za dużo nie pomoże
- jeśli felgi nie seryjne to czy osadzenie/wycentrowanie na piaste jest na zero ? czy może jest luz jakiś ..
- umów się z kimś i zamiencie sobie koła i porównasz albo jak masz drugi komplet to zmień i porównaj co i jak
- mozesz jechać na doważanie na aucie,chociaż jak na moje to zawieszenie,opony,felgi powinny być w takim stanie ,że korekta wyważeniowa samych kół w jakims stopniu jest dopuszczalna
- byłeś przy tym jak ci wyważali koła ?obserwowałeś tolerancje bicia felgi/felg?

Pzdr. & c ya..
Obrazek
czajnik601
Posty: 75
Rejestracja: 2007-12-15 17:34
Galeria: viewtopic.php?t=12820
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: czajnik601 »

zbieżność jest raczej okej bo nie drze opon,jeździ prosto-tarcze hamulcowe są oki sprawdzał mi półośki i ta podporę też wszystko jest dokręcone ,mówił ,że przeguby są dobre.Koła wyważałem u znajomego wulkanizatora i byłem przy tym felgi są w ładnym stanie nie prostowane nie pogięte-są seryjne. a to nie chodzi o to ,że silnik szarpie przy wkręcaniu sie na obroty -wkręca się okej czuć takie bicie jak by od układu napędowego.ja nie wiem co to, jak byłem na szarpakach ,byłem u mechanika i oni nic nie widzą ,nie wiem :-(
Probe 2,5 v6 srebrny 94 rok
stiv121
Posty: 17
Rejestracja: 2008-04-05 02:46
Samochód: brak
Lokalizacja: Słupsk Koszalin
Kontakt:

Post autor: stiv121 »

a przyspiesza płynnie czy nie ma pełnej mocy?
bo mi to wygląda na zapłon, moze świece masz uszkodzone, albo kopułke.
choć jak wali w podłoge to może sprzęgło?
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Post autor: 2Ya »

hmm,a może kolo zamachowe masz poluźnione albo zwajchowane :roll:

a jeszcze inaczej - od kiedy masz takie zjawisko ,kiedy to się zacząło dziać :?:
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”