Zawieszenie-ceny, wymiana, kompatybilność

Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

czy ktoś wymieniał spręzyny z tyłu w 2.5 GT

Post autor: max »

Mam pytanko czy może ktos wymieniał spręzyny z tyłu w 2.5 1993 . Od ktorej mazdy pasują bo np z przodu dopaspwałem od mazdy GD/GV sprzed roku 1991, a z tyłu z wymiarów wynika że od 626 po 1992r. czy to będzie pasować . Jeszcze mi z tyłu nie pękły ale mam złe doświadczenia a z przednimi obie pękły a że z tylu mam 17 cali felgę która wystaje poza nadkole to jak pęknie to rozwali nadkole. W w-wa są dostępne sprężyny sportowe może ktoś ma założone dużo twardsze się robi zawieszenie jak się je załozy.
Gość

Post autor: Gość »

pasuja od 626 GE 92>
Gość

czy ktoś wymieniał sprężyny z tyłu w 2.5 GT

Post autor: Gość »

Wymieniałem z tyłu i przodu na H&R przy felgach 17''. Ale chodziło o obniżenie zawieszenia -nie jest twardsze, bo to sprężyny progresywne- a nie obawy o pęknięcie spręzyny. Niemniej przy felgach wystających poza
nadkole mogą dobijać i wtedy trzeba załozyć śruby regulujące kąt nachylenia koła w ramach dopuszczalnej tolerancji a jak nie to zmienić
felgi na takie z innym ET.
A tak wogóle z tyłu masz 17'' a z przodu ile? Nie sprawdziły się u mnie
sprężyny Ventura -dobijało- może za tanie.
Wesołego Alleluja
_______________________
Probe 24v medici, 96r
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Re: czy ktoś wymieniał spręzyny z tyłu w 2.5 GT

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:16 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Gość

Post autor: Gość »

Musze powiedziec ze mam sprezyny Eibach. Ale autko jest za sztywne tak ze zastanawaim sie na wstawieniem fabrycznych spowrotem. Realia polskich drog sa przykre ale musze powiedziec ze na tych sprezynkach autko prowadzi sie super.
Awatar użytkownika
max
Posty: 93
Rejestracja: 2004-04-08 10:05
Samochód: brak
Lokalizacja: Łódź

sprężyny

Post autor: max »

Dzieki za informacje jeszcze pomyśle ale chyba nie będe zakladał sportowych ale nie wiem czy na tych od mazdy nie bede mial za dużego prześwitu w nadkolu ( z przodu po założeniu tych od mazdy GD/GV do 1991r prześwit jest troche za duży jakieś 4cm nie wiem ale chyba dlatego że przyzwyczaiłem sie do wyglądu auta na starych sprezynach a tamte były zużyte i auto siedziąlo niżej )> a z przodu też mam fele 17'' a opony 205/50/17 węższe niz firmowo tu montują ale zdecydownie lepiej się prowadzi i zawieszenie tak nie tłucze .
Gość

Post autor: Gość »

Po wymianie przednich podnioslo Ci sie auto, gdyz sprezyny sa zazwyczaj robione na najciezsza wersje auta, jakim przypadku probe jest 2.5 w automacie z pelnym wyposazeniem t.j. m.in. z elektrycznie regulowanymi siedzeniami i szyberdachem. Taka wersja jest okolo 100kg ciezsza od manuala.
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Zawieszenie-ceny, wymiana, kompatybilność

Post autor: strober »

Może ktoś z Was wie,czy od Mazdy 626 amorki pasują do II generacji 2.0?
Greyg-Ty wiesz na pewno :) poradź!
I jakie byście polecali?
Z gory dzięki
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Gość

Post autor: Gość »

Ja wkladam Sasch Adventage lub Super Touring.

Adventage do wiekszego obciazenia czyli bardziej do 2.5, szczegolnie w automacie.
Super Touring - normalne, nadaja sie do 2.0

Aktualnie mam wszystkie na magazynie.
Awatar użytkownika
adikos
Posty: 101
Rejestracja: 2004-01-07 19:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: adikos »

Pasuja z mazdy 626 GE1 rocznik 08.91 - 97.
Mercedes CE 300 Full wypas
200 KM
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

A po ile masz takie Sasche jedne i drugie?
Ja mam model SE i tam były montowane te co w V6GT więc juz sam nie wiem jakie to mają byc!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Greyg przeslij mi na Priv lub na gg ile chcesz za te 2 rodzaje amrtyzatorów?!
I tak jak pisze SE ma takie samo zawieszenie jak GT--w katalogach KAYABA,SASCH,Monroe-to sa te same amory,nie ma rozróżnienia na 2.0 i 2.5L.
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Gość

Post autor: Gość »

Ja mam w katalogu 2 rozne - miekkie i twarde.

Adventage ("twarde") - 395/szt.
Super Touring - 375/szt.
Awatar użytkownika
strober
Posty: 1338
Rejestracja: 2003-01-30 13:09
Samochód: none
Galeria: viewtopic.php?t=7957
Lokalizacja: Kraków

Post autor: strober »

Dzięki za informacje!Jak by co to bym od Ciebie je wziął!Zobacze ile mi powie Nasz Nadworny Krakowski mechanik Grzesiu!
ObrazekObrazekObrazekObrazek
Był 2.0 16V
był 2.5 V6
Gość

Post autor: Gość »

Ja podaje cene orientacyjnie. Euro szaleje, a mi sie nie chce codziennie cennika aktualizowac. :D
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

jakie amorki?

Post autor: romulus »

no właśnie chce wymienić ale za bardzo nie wiem co by można wziąć. Słyszałem, że niby KYB są dobre, czy od mazdy 626 pasują? A może jakieś o sportowej charakterystyce w dobrych pieniądzach się dostanie?
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Gość

Post autor: Gość »

KYB są seryjnie montowane w probach i w mazdach. A trzeba dodać że mazda jest uznawana za świetnie prowadząca się do tego amory na prawde długo wytrzymują, ja bym się nie zastanawiał.
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

o to nawet nie wiedziałem, dzięki za podpowiedź :wink:
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

To dopiero była szybka piłka :shock: :D
A tak na poważne to seryjne są najlepsze, ewentualnie jeżeli chcesz obniżyć Proba, to sprężyny progresywne...
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
romulus
Posty: 193
Rejestracja: 2005-04-09 17:19
Galeria: viewtopic.php?t=5578
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: romulus »

nie nie jeździłem już taczką i dzięki bardzo ;) obniżaniu mówie nie!!! ale amorki mogły by być nieco szybsze niż seria, bo przód jest bardzo ciężki co powoduje "bujanie" na nierównościach
Był Probe 2,5 V6 93' turkus metalik
Jest BMW730i E-38
Gość

Post autor: Gość »

hmmmm nie zauważyłem tego u Qkiego :?
Awatar użytkownika
Qki G
Klubowicz
Posty: 2916
Rejestracja: 2004-08-20 09:04
Galeria: viewtopic.php?t=5511
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Qki G »

No właśnie , taki objaw u mnie nie wystęuje:)
a jak na razie nie wymieniałem na sprężyny progresywne, tylko wszystko jest seria:)
Nowa moja ksywa: Qki Leoncio :)
Był:Ford Probe II 2.5 V6 24V 1997
Jest: Smart FourTwo Cabrio jako dojazdówka do pracy..... :)
Na wypady poza miasto jest już inne autko :)
BOB
Posty: 24
Rejestracja: 2005-12-03 17:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Gliwice - Pyskowice - Pniów

Zawieszenie, ceny-wymiana

Post autor: BOB »

Mam pytanko czy ktoś wie ile kosztuje wymiana całego zawieszenia przedniego tylko bez amorków sprężyn i piast generalnie chodzi mi o wszystkie elementy które pukają i strzelają przy dziurach na drodze (gałki tuleje wahacze )
Dzięki pozdrowionka
Aha nio i gdzie najlepiej to kupić może ktoś strzeli linka do sklepu netowego gdzie to można dostać :)
Dzięki PAPA :wink:

Ze względu na charakter pytania, topik ląduje w II gen.
V6 2.5
Awatar użytkownika
SieMA
Posty: 663
Rejestracja: 2005-05-31 15:27
Galeria: viewtopic.php?t=5617
Lokalizacja: Bartoszyce

Re: Zawieszenie

Post autor: SieMA »

BOB pisze:
Aha nio i gdzie najlepiej to kupić może ktoś strzeli linka do sklepu netowego gdzie to można dostać :)
:wink:
to po co Ci zabity link wtedy? :roll:
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Katalog Adresów
Większość firma sprawdzona i dobra. Jedynie wystrzegaj się produktów JC. Ich jakość jest niska.
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”