tuk tuk tuk przy skrecie kierownica
tuk tuk tuk przy skrecie kierownica
to ze wrocilem do gry to jeszcze nic. 2 dni temu odebralem samochod od gazola bo mialem 3 wystrzal w swoim zyciu i sie cos schrzanilo. nie chcial jechac na gazie a na benzynie jechal. okazalo sie ze pekla membrana w kolektorz mieszajacym gaz/powietrze + zsunely sie 2 przewody (jakies tam). 200 PLN extra
ale nie w tym rzecz. jak skrecam kierownica, nawet delikatnie to slysze stuki. nie jestem pewien ale chyba gdzies na koncu kierownicy. przeguby wymienialem pol roku temu. moze po tym jak plot wyskoczyl mi na droge cos sie przesunelo/uszkodzilo???
ale nie w tym rzecz. jak skrecam kierownica, nawet delikatnie to slysze stuki. nie jestem pewien ale chyba gdzies na koncu kierownicy. przeguby wymienialem pol roku temu. moze po tym jak plot wyskoczyl mi na droge cos sie przesunelo/uszkodzilo???
amra 2.5 94 V6 24V
Ja w swoim tak miałem jak kupiłem auto. Jak skręcałem w lewo to tak zaj.....ście się tukło. Okazało się że mam wachacz do wymiany. Wybiły się gumy. Po zmianie jak ręką odjął a wystarczył nie duży skręt w lewo.
Więc sprawdź wachacze.
Więc sprawdź wachacze.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Gdyby na postuju podczas skręcania kierownicą czuć było przeskoki i stuki to powodem mogło by być łożysko mcpersona.
Wachacz w JC ale do 1gen. kosztuje 220 zł.
Za łożysko mcp Mokry płacił chyba 60 zł ale kupił jeszcze pod nie gumy oryginalne i kąplet 200 zł na jedną stronę (tak mi się wydaje)
Wachacz w JC ale do 1gen. kosztuje 220 zł.
Za łożysko mcp Mokry płacił chyba 60 zł ale kupił jeszcze pod nie gumy oryginalne i kąplet 200 zł na jedną stronę (tak mi się wydaje)
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
niezależnie od skrętu
Łożysko pracuje wraz ze skrętem to w jedną to w drugą. Dlatego będzie go słychać cały czas.
Łożysko pracuje wraz ze skrętem to w jedną to w drugą. Dlatego będzie go słychać cały czas.
Ostatnio zmieniony 2003-09-18 12:32 przez kollek, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
można by tak powiedzieć.
Wachacze łątwo sprawdzić.
Łożysko mcp też bo będziesz czuł jak na postuju podczas skręcania przeskakuje kierownica zamiast chodzić płynnie.
Wachacze łątwo sprawdzić.
Łożysko mcp też bo będziesz czuł jak na postuju podczas skręcania przeskakuje kierownica zamiast chodzić płynnie.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
umnie wlasnie tak stuka ale kierownica nie pszeskakuje, ale podczas jazdy nic mi nie stuka. To tez moze byc lozysko mcpersona?kollek pisze:Gdyby na postuju podczas skręcania kierownicą czuć było przeskoki i stuki to powodem mogło by być łożysko mcpersona.
Wachacz w JC ale do 1gen. kosztuje 220 zł.
Za łożysko mcp Mokry płacił chyba 60 zł ale kupił jeszcze pod nie gumy oryginalne i kąplet 200 zł na jedną stronę (tak mi się wydaje)
Scheda po sereq -=PROBE II-gen. 2.5l 24V V6 95r.=-
GG: 3034632
GG: 3034632
prawdopodobnie tak. Problem może być ten sam a objawy nieco różne. U jednego przeskakuje kierownica (Probert - przynajmniej takie miałem wrażenie) u dugiego nie ale słychać łożysko (u mokrego) a przyczyna jest ta sama.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Tu masz linka: http://www.moto-sklep.pl/
Podobno mają tanio.
Jak sprawdzić? hmm.. najlepiej samemu. Wg powyzszego co pisaliśmy.
Nie masz jakiegoś zaufanego mechanika??? Wiem, chodzi o to żeby nie powiedział np. że masz padnięte łożysko i przy tym amortyzator żeby na Tobie zarobił.
Podobno mają tanio.
Jak sprawdzić? hmm.. najlepiej samemu. Wg powyzszego co pisaliśmy.
Nie masz jakiegoś zaufanego mechanika??? Wiem, chodzi o to żeby nie powiedział np. że masz padnięte łożysko i przy tym amortyzator żeby na Tobie zarobił.
Probe 2.2 GL 89'
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
Se Enzo Ferrari sarebbe dell'opinione che una macchina è solo una macchina, non costruisca Ferrari. E Ferrari è non una macchina solo. È opera d'arte!
no widzisz - problem masz rozwiązany, zacznij wobec tego od maglownicy. Czytam uważnie te posty i coś mi się wydaje że po maglownicy warto sprawdzić sworznie na wahaczach i końcówki drążków. Kolejny raz odwołam się do rupieci których była w moim posiadaniu niezliczona ilość - z reguły to właśnie po pojawieniu się stuków wymieniałem sworznie górne i dolne + końcówki. Kosztyamra pisze:maglownice rzekomo wymienial mi jeden mechanior z rok temu (fachowiec w sandalach z dziura na duzym palcu ) ale nie widzialem ani tej "nowej" anie tej wymienionej.